Kuulin että vauvan pää on suunnilleen yhtä iso kun 1,5 litran kokispullon pohja. Eli synnytys on vielä pahempi kun että tunkis sellasen järkyttävän pullon pilluunsa. Onko näin?
Vauvan pää
10
1795
Vastaukset
- tieto
vastasyntyneen vauvan pään ympärysmitta on n.36-40 cm.
- Jaana
Ja kokispullo on "vain" 30cm. Voi itku.
- äiti
Jaana kirjoitti:
Ja kokispullo on "vain" 30cm. Voi itku.
ja paukkuu,ja vielä ajan kuluessa normalisoituu.. ja kätilö leikkaa välilihan niks naks, eikä sitä edes huomaa :)
- mama
äiti kirjoitti:
ja paukkuu,ja vielä ajan kuluessa normalisoituu.. ja kätilö leikkaa välilihan niks naks, eikä sitä edes huomaa :)
Jos pyydät, ettei leikkaa välilihaa, jos vauva vaan sopii tulemaan muutenkin, niin välilihaa ei leikata. Se ei siis ole mikään rutiinitimenpide. Paranee nimittäin nopeemmin jos ei leikkaa.
Emätin = synnytyskanava laajenee ja pehmenee ja vauva sopii siitä kyllä, sopiihan siitä vauvan olkapäätkin, hartialinjahan on aina leveämpi kuin se pää :)
ja paikat palautuu ennalleen, tottapa sekin. Muuten olisi keksitty jokin muu keino synnyttämiselle, sillä eihän mieskään siitä nauttsi, että ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen vaimosta ei ole seksikumppaniksi...
Sitä paitsi on turha yrittää demonstroida synnytystä tunkemalla jotakin isoa pilluunsa.. vauva tulee toisesta suunnasta. - Tuuletar
mama kirjoitti:
Jos pyydät, ettei leikkaa välilihaa, jos vauva vaan sopii tulemaan muutenkin, niin välilihaa ei leikata. Se ei siis ole mikään rutiinitimenpide. Paranee nimittäin nopeemmin jos ei leikkaa.
Emätin = synnytyskanava laajenee ja pehmenee ja vauva sopii siitä kyllä, sopiihan siitä vauvan olkapäätkin, hartialinjahan on aina leveämpi kuin se pää :)
ja paikat palautuu ennalleen, tottapa sekin. Muuten olisi keksitty jokin muu keino synnyttämiselle, sillä eihän mieskään siitä nauttsi, että ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen vaimosta ei ole seksikumppaniksi...
Sitä paitsi on turha yrittää demonstroida synnytystä tunkemalla jotakin isoa pilluunsa.. vauva tulee toisesta suunnasta.kummallisesti se aina synnytysten välissä
vaan supistui, se värkki :D - TÄYTTÄ
Tuuletar kirjoitti:
kummallisesti se aina synnytysten välissä
vaan supistui, se värkki :Dmulla pitkittyi kolmannessa synnytyksessä ponnistusvaihe, eikä värkki enää palautunutkaan, vaan kahdenkin vuoden päästä ankarien kuulajumppatuokioiden sun muiden orjallisten harjoitusten jälkeen kävin yksityisellä "pienennyksessä". ja kyllä kannatti. monet naisystäväni suunnittelee samaa, etenkin useempien lapsosten äidit. on ihan puppua että KAIKKIEN kohdalla tapahtuisi palautuminen synnytystä edeltäneisiin mittoihin - SUURIN OSA SYNNYTTÄNEISTÄ JÄÄ ENEMPI TAI VÄHEMPI VÄLJEMMIKSI "SIELTÄ" KUIN ENNEN SYNNYTYSTÄ, ja näin on mulle sanoneet MONET lääkärit joiden luona nolon vaivani kanssa ramppasin ennen leikkausta.
Se, että nainen olis synnytyksen jälkeen automaattisesti yhtä piukka kuin ennen synnytystä, on vähän samanlaista puhetta kuin että sillä ei ole mitään väliä, vaikka sulhasella olisi 2 senttiä pitkä pippuli (erektiossa). - Tuuletar
TÄYTTÄ kirjoitti:
mulla pitkittyi kolmannessa synnytyksessä ponnistusvaihe, eikä värkki enää palautunutkaan, vaan kahdenkin vuoden päästä ankarien kuulajumppatuokioiden sun muiden orjallisten harjoitusten jälkeen kävin yksityisellä "pienennyksessä". ja kyllä kannatti. monet naisystäväni suunnittelee samaa, etenkin useempien lapsosten äidit. on ihan puppua että KAIKKIEN kohdalla tapahtuisi palautuminen synnytystä edeltäneisiin mittoihin - SUURIN OSA SYNNYTTÄNEISTÄ JÄÄ ENEMPI TAI VÄHEMPI VÄLJEMMIKSI "SIELTÄ" KUIN ENNEN SYNNYTYSTÄ, ja näin on mulle sanoneet MONET lääkärit joiden luona nolon vaivani kanssa ramppasin ennen leikkausta.
Se, että nainen olis synnytyksen jälkeen automaattisesti yhtä piukka kuin ennen synnytystä, on vähän samanlaista puhetta kuin että sillä ei ole mitään väliä, vaikka sulhasella olisi 2 senttiä pitkä pippuli (erektiossa).Minä tunnen värkkini paremmin kuin sinä!
Keväällä kävin papassa ja tuttu hoitaja
nauroikin, että koskas alat venumaan :))
Että näin!
Uskon sinua, ja se onkin kiusallinen vaiva.
Asiantuntijoiden mukaan kyseessä on
naisten erilainen alapää.
Jotkut käyttäytyvät kuvaamallasi tavalla,
toiset palautuvat ennalleen.
Samoin kuin se, etteivät kaikki kuusikymppiset
lirauttele, mutta jotkut kylläkin.
Yksilöllistä, kaikki tyynni, siksi
ei voi yleistää. :) - PUPPUA
Tuuletar kirjoitti:
Minä tunnen värkkini paremmin kuin sinä!
Keväällä kävin papassa ja tuttu hoitaja
nauroikin, että koskas alat venumaan :))
Että näin!
Uskon sinua, ja se onkin kiusallinen vaiva.
Asiantuntijoiden mukaan kyseessä on
naisten erilainen alapää.
Jotkut käyttäytyvät kuvaamallasi tavalla,
toiset palautuvat ennalleen.
Samoin kuin se, etteivät kaikki kuusikymppiset
lirauttele, mutta jotkut kylläkin.
Yksilöllistä, kaikki tyynni, siksi
ei voi yleistää. :)YLEISTÄMISTÄ VASTAANHAN MINÄ KIRJOITUKSENI KANSSA LÄHDINKIN, KUN NIMIMERKKI VÄITTI ETTÄ "KYLLÄ SE PALAUTUU" ( KAIKKIEN KOHDALLA SIIS ). NIIN EI VÄLTTÄMÄTTÄ KÄY, MUTTA SIIHENKIN LÖYTYY SIIS APU.
MULLA PALAUTUI KAHDEN EKAN JÄLKEEN PAIKAT ENNALLEEN IHAN KUNNOLLA - KOLMAS VENÄYTTI KUN TUO PONNISTUSVAIHE NIIN PITKITTYI. - mama
PUPPUA kirjoitti:
YLEISTÄMISTÄ VASTAANHAN MINÄ KIRJOITUKSENI KANSSA LÄHDINKIN, KUN NIMIMERKKI VÄITTI ETTÄ "KYLLÄ SE PALAUTUU" ( KAIKKIEN KOHDALLA SIIS ). NIIN EI VÄLTTÄMÄTTÄ KÄY, MUTTA SIIHENKIN LÖYTYY SIIS APU.
MULLA PALAUTUI KAHDEN EKAN JÄLKEEN PAIKAT ENNALLEEN IHAN KUNNOLLA - KOLMAS VENÄYTTI KUN TUO PONNISTUSVAIHE NIIN PITKITTYI.tuo juttu, että paikat ei palaudu jumpasta huolimatta.. se on vaiettu asia. Eivät naiset siitä keskenään puhu toisilleen, hyvä että puhuvat miehelleen, tai että hakisivat apua ongelmaan nimenomaan leikkauksen kautta - sen verran nolo on asia!!
Kuinka moni synnytyksen jälkeen seksitön suhde johtuu tästä?
Tosin sektio ei ole ratkaisu, sillä paikat saattavat väljähtyä jo odotusaikana, näin sanottiin minulle.
Kerran yksi äiti tuumasi ainokainen pienoikainen rattaissaan, ettei ole paikat ennallaan.. jätti lauseen kesken enkä osannut siihen tarttua.. vähän sama asia kait kuin miehillä kyvyttömyys tms., ei siitä miehetkään ääneen keskenään puhu.
Neuvona aina on, että pitää jumpata jne että ne lantionpohjanlihakset vahvistuvat ja palautuvat jne mutta entäs jos se ei auta? Jos supistuu, mutta ei riittävästi? Jos seksi naiselle on pelkkää lantionpohjan lihasten ja emättimen jännittämistä, että edes mies jotain tuntee? - kuka siitä nauttii?
Kirjoitit siis aivan asiaa. Et ole ainoa kokemasi kanssa.
- ....
kuin kokispullon pohja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261