Kuuluuko Nokian kännyn korjauksen ajaksi antaa vara-nalle, jos kuuluu Nokia Clubiin? Olen saanut todella ala-arvoista kohtelua Tampereen Sähkötasosta.
Ostin kännyni marraskuussa 02. joten kovin vanha se (takuuaikaan 24 kk) ei mielestäni ole.
Voisko joku Nokialainen vastata?
4
535
Vastaukset
- Luuri
tarkistamassa asia club nokian nettisivulta. Siellä on kaikki club nokian edut nähtävillä, myös ne huoltoliikkeet joissa kortilla etuja saa. Ja nokian myöntämä takuu on 12 kk, loput 12 kk on myyjäliikkeen antamaa takuuta johon käsittääkseni Nokia ei puutu vaan myyjäliike korvaa sinä aikana tulevat takuukorjaukset.
- Timppa
Ei todellakaan tarvitse antaa varapuhelinta. Ja se Nokian takuu on todellakin vain 12 kk!!
- Kyllästynyt
Timppa kirjoitti:
Ei todellakaan tarvitse antaa varapuhelinta. Ja se Nokian takuu on todellakin vain 12 kk!!
OK.Olen ottanut yhteyttä Nokia help-deskiin. Mistä neuvottiin, mihin voin reklamoida, jos olen saanut huonoa kohtelua Nokiani korjausta KOSKIEN.
He antoivat osoitteen, mihin voin lähettää reklamaatio -kirjeeni, jos olen tullut kohdelluksi huonosti (Tampereen .. Nokia -myymälässä). Taidanpa käyttää tilaisutta hyväkseni.) KOSKA. Jotkut ihniset eivät halua/muista palauttaa huoltoon vieäänsä nallea takaisin ... ??
Tämä antaa TODELLA HYVÄN KUVAN NOKIAN KÄNNYHUOLLOSTA - Sähkötason liikkeiden huollosta :) ?? Seuraavan kerran, kun haluan (ja haluan ostaa NOKIAN) taidan kääntyä muun kuin Sähkötason puoleen. Heillä ei todella, Tampereella, Tuomiokirkonkadun liikkeessä EI HUOLTO PELAA OLLENKAAN.
Känny toimii,milloin sitä huvittaa, NÄPPIKSET TAKERTUVAT PAIKALLEEN, enkä pääse soittamaan, tai selaamaan mitään. Känny saattaa sulkeutua itsekseen. Kiva-Kiva! Jostain luin, että, jos kuuluu Nokia 'Clubiin, saat heti vara-nallen mukaasi. EI PÄDE TAMPEREEN SÄHKÖTAS0N palvelussa.
Ehkä kännyni on liian halpa 3310, ettei sille tarvitse luvata liikaa huoltoa; minulle kerrottiin n.3 viikkoa sitten, ettei vara-kännyä ole saavutettavissa ... kuin ehkä kuukauden päästä. Kaikki kännyn huoltoon tuoneet eivät välttämättä MUISTA palauttaa omaa KÄNNYÄÄN huoltoliikkeeseen.
Kysyn nyt: ONKO SE MINUN VIKANI??
En syytä Nokiaa, en syytä ketään muuta, kuin kännyn minulle myynyttä liikettä, EI PIDÄ LUVATA. SELLAISTA, MITÄ EI PYSTY ´PITÄMään. Eli lupaustaan. - OKOO
Timppa kirjoitti:
Nokian takuu on todella 12 kk. Mutta jos Sähkötaso lupaa 24 kk, NIIN MIKSEI SE LIIKE PIDÄ LUPAUSTAAn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790