Pieksämäki....missä se on? Paljon asukkaita?
Kuulostaa aika junttipaikalta.
Mikä paikka?
5
688
Vastaukset
- Alakkonämua
Pieksämäki on yksi kauneimmista Suomen kaupungeista. Pitkän poissaoloni aikana (20v) olen tullut tästä vakuuttuneeksi.
Kaikki Pieksämäkiset eivät ymmärrä tätä Pieksäjärven ja kaupungin ympärillä olevan luonnon vetovoimaa.
Se, että politiikka ei ole juurikaan muuttunut entisestä (savolainen kateus/rautatieläinen kateus)ei tee itse kaupungista huonoa. - Pieksämäkeläinen
katsoa Pieksämäen kaupungin nettisivut, koska osasit laittaa kysymyksesi.
- rannikolla
Ensinnäkin on aika typerää rueta moittimaan jotain, ennen kuin on itse etes nähnyt ja kokenut.
Sen mitä olen kävässyt paikan päällä ja lukassut eri tahoilta Pieksämäestä, niin voin sanoa että idyllinen pikku kaupunki johon voisi ihastua kuka vaan.
Olen joskus pikku likkana muuttanut pohjois pohjanmaalta etelä-suomen rannikolle ja tää paikka on pitemmän aikaa ruennut jo tympiimään.
Voisin harkita jos vaikka muuttaisin Pieksämäelle. ;))- vaan Pieksämäelle
täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...
Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"
eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua. - rannikolla
vaan Pieksämäelle kirjoitti:
täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...
Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"
eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua.No tuota tuota, mun äiti on syntynyt Kiuruvedellä joten on hieman kokemusta savolaisista. ;))
Saisitte olla ja varmaan olettekin ylpeitä kauniista maisemistanne. Täällä etelässä se on kai katoavaa luonnonvaraa, kun jatkuasti rakennetaan milloin mitäkin, kaikki paikat täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?712571Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U892446Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut202181Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä451854Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai941820Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171727Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591679Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111158Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251107Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3251040