Pieksämäki....missä se on? Paljon asukkaita?
Kuulostaa aika junttipaikalta.
Mikä paikka?
5
704
Vastaukset 5
- Alakkonämua
Pieksämäki on yksi kauneimmista Suomen kaupungeista. Pitkän poissaoloni aikana (20v) olen tullut tästä vakuuttuneeksi.
Kaikki Pieksämäkiset eivät ymmärrä tätä Pieksäjärven ja kaupungin ympärillä olevan luonnon vetovoimaa.
Se, että politiikka ei ole juurikaan muuttunut entisestä (savolainen kateus/rautatieläinen kateus)ei tee itse kaupungista huonoa. - Pieksämäkeläinen
katsoa Pieksämäen kaupungin nettisivut, koska osasit laittaa kysymyksesi.
- rannikolla
Ensinnäkin on aika typerää rueta moittimaan jotain, ennen kuin on itse etes nähnyt ja kokenut.
Sen mitä olen kävässyt paikan päällä ja lukassut eri tahoilta Pieksämäestä, niin voin sanoa että idyllinen pikku kaupunki johon voisi ihastua kuka vaan.
Olen joskus pikku likkana muuttanut pohjois pohjanmaalta etelä-suomen rannikolle ja tää paikka on pitemmän aikaa ruennut jo tympiimään.
Voisin harkita jos vaikka muuttaisin Pieksämäelle. ;))- vaan Pieksämäelle
täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...
Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"
eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua. - rannikolla
vaan Pieksämäelle kirjoitti:
täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...
Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"
eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua.No tuota tuota, mun äiti on syntynyt Kiuruvedellä joten on hieman kokemusta savolaisista. ;))
Saisitte olla ja varmaan olettekin ylpeitä kauniista maisemistanne. Täällä etelässä se on kai katoavaa luonnonvaraa, kun jatkuasti rakennetaan milloin mitäkin, kaikki paikat täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591531- 261154
- 821002
- 41823
- 65816
- 92764
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13720Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19705- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �142605- 4602
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 41518
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t72503Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477