Mikä paikka?

Pieksämäki....missä se on? Paljon asukkaita?

Kuulostaa aika junttipaikalta.

5

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alakkonämua

Pieksämäki on yksi kauneimmista Suomen kaupungeista. Pitkän poissaoloni aikana (20v) olen tullut tästä vakuuttuneeksi.
      Kaikki Pieksämäkiset eivät ymmärrä tätä Pieksäjärven ja kaupungin ympärillä olevan luonnon vetovoimaa.
      Se, että politiikka ei ole juurikaan muuttunut entisestä (savolainen kateus/rautatieläinen kateus)ei tee itse kaupungista huonoa.

• Pieksämäkeläinen

katsoa Pieksämäen kaupungin nettisivut, koska osasit laittaa kysymyksesi.

• rannikolla

Ensinnäkin on aika typerää rueta moittimaan jotain, ennen kuin on itse etes nähnyt ja kokenut.

Sen mitä olen kävässyt paikan päällä ja lukassut eri tahoilta Pieksämäestä, niin voin sanoa että idyllinen pikku kaupunki johon voisi ihastua kuka vaan.

Olen joskus pikku likkana muuttanut pohjois pohjanmaalta etelä-suomen rannikolle ja tää paikka on pitemmän aikaa ruennut jo tympiimään.

Voisin harkita jos vaikka muuttaisin Pieksämäelle. ;))

• vaan Pieksämäelle

täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...

Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"

eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua.

• rannikolla
        vaan Pieksämäelle kirjoitti:

täällä kyllä töitä on varsin mukavasti ja lisää tulee...

Savolaisten kanssa oppii kyllä elämään, kun ei takerru "alkujärkytykseen"

eli vaikka ollaan "kurjassa" Ryysyrannassa, täälä on yllättävän paljon elämänlaatua.

No tuota tuota, mun äiti on syntynyt Kiuruvedellä joten on hieman kokemusta savolaisista. ;))

Saisitte olla ja varmaan olettekin ylpeitä kauniista maisemistanne. Täällä etelässä se on kai katoavaa luonnonvaraa, kun jatkuasti rakennetaan milloin mitäkin, kaikki paikat täyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe