Sammossa näkyy nyt Visa-tapahtumat

verkkopankissa

Huomasin juuri äsken, että Visa-luottokorttiostokset ovat tulleet näkyviin Sampo Pankin verkkopankkiin. Jotakin positiivistakin on siis tapahtunut. Aamulla ei vielä näkynyt ainakaan mulla.

5

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsiäisenä tilien joukossa oli näkyvissä uuden Visa-kortin luottotili, mutta se on näköjään nyt poistettu odottamaan parempia aikoja!

    • Casio nelilaskin

      Tosi kiva kun ostojen kokonaismäärää ei esitetä. Eipä sillä että käyttövaraakaan missään näkyisi.

      Näppärää vaikka calc -laskimella ynnäillä ostoja.

      • ketjun aloittaja

        On totta, että ostosten kokonaismäärää ei näy eikä käyttövaraakaan. Toivottavasti nekin ilmestyvät. Minulla on se vanha Luottokunnan Visa yhdistelmäkortti. Jouduin noista ostosten määristä kyselemään Luottokunnasta puhelimitse pääsiäisen jälkeen. Samalla ilmeni, että Luottokunnan Sampo-Visassa ei toimi enää VbV! Toimiiko se nyt Sampo Pankin uusissa korteissa? Lisäksi Luottokunnan Visat lopetetaan Sampo Pankissa vuoden lopussa. Olen suoraan sanoen koko korttimylläkästä vähintäänkin pihalla.


      • ketjun aloittaja kirjoitti:

        On totta, että ostosten kokonaismäärää ei näy eikä käyttövaraakaan. Toivottavasti nekin ilmestyvät. Minulla on se vanha Luottokunnan Visa yhdistelmäkortti. Jouduin noista ostosten määristä kyselemään Luottokunnasta puhelimitse pääsiäisen jälkeen. Samalla ilmeni, että Luottokunnan Sampo-Visassa ei toimi enää VbV! Toimiiko se nyt Sampo Pankin uusissa korteissa? Lisäksi Luottokunnan Visat lopetetaan Sampo Pankissa vuoden lopussa. Olen suoraan sanoen koko korttimylläkästä vähintäänkin pihalla.

        Pääsiäisenä oli esillä sellainen tieto, että uusilla Sampopankin Visa-korteilla voi maksaa internetin kautta vain sellaisille maksunsaajille, jotka ovat liittyneet Verified by Visa -varmennusjärjestelmään. (Siitä syystä minun on pakko vaihtaa jonkun muun pankin Visaan, sillä VbV tuntuu olevan USA:ssa jokseenkin tuntematon.)


    • tarkkaan...

      Itse huomasin, että osa tapahtumista puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe