Sammossa näkyy nyt Visa-tapahtumat

Huomasin juuri äsken, että Visa-luottokorttiostokset ovat tulleet näkyviin Sampo Pankin verkkopankkiin. Jotakin positiivistakin on siis tapahtunut. Aamulla ei vielä näkynyt ainakaan mulla.
5772
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Pääsiäisenä tilien joukossa oli näkyvissä uuden Visa-kortin luottotili, mutta se on näköjään nyt poistettu odottamaan parempia aikoja!

Äänestä

Tosi kiva kun ostojen kokonaismäärää ei esitetä. Eipä sillä että käyttövaraakaan missään näkyisi.

Näppärää vaikka calc -laskimella ynnäillä ostoja.

Äänestä
  • On totta, että ostosten kokonaismäärää ei näy eikä käyttövaraakaan. Toivottavasti nekin ilmestyvät. Minulla on se vanha Luottokunnan Visa yhdistelmäkortti. Jouduin noista ostosten määristä kyselemään Luottokunnasta puhelimitse pääsiäisen jälkeen. Samalla ilmeni, että Luottokunnan Sampo-Visassa ei toimi enää VbV! Toimiiko se nyt Sampo Pankin uusissa korteissa? Lisäksi Luottokunnan Visat lopetetaan Sampo Pankissa vuoden lopussa. Olen suoraan sanoen koko korttimylläkästä vähintäänkin pihalla.

Äänestä

• ketjun aloittaja kirjoitti:

On totta, että ostosten kokonaismäärää ei näy eikä käyttövaraakaan. Toivottavasti nekin ilmestyvät. Minulla on se vanha Luottokunnan Visa yhdistelmäkortti. Jouduin noista ostosten määristä kyselemään Luottokunnasta puhelimitse pääsiäisen jälkeen. Samalla ilmeni, että Luottokunnan Sampo-Visassa ei toimi enää VbV! Toimiiko se nyt Sampo Pankin uusissa korteissa? Lisäksi Luottokunnan Visat lopetetaan Sampo Pankissa vuoden lopussa. Olen suoraan sanoen koko korttimylläkästä vähintäänkin pihalla.

Pääsiäisenä oli esillä sellainen tieto, että uusilla Sampopankin Visa-korteilla voi maksaa internetin kautta vain sellaisille maksunsaajille, jotka ovat liittyneet Verified by Visa -varmennusjärjestelmään. (Siitä syystä minun on pakko vaihtaa jonkun muun pankin Visaan, sillä VbV tuntuu olevan USA:ssa jokseenkin tuntematon.)

Äänestä

Itse huomasin, että osa tapahtumista puuttuu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

verkkopankissa kirjoitti:

Huomasin juuri äsken, että Visa-luottokorttiostokset ovat tulleet näkyviin Sampo Pankin verkkopankkiin. Jotakin positiivistakin on siis tapahtunut. Aamulla ei vielä näkynyt ainakaan mulla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu