Eli oon ladannu jonku sovelluksen Intelin sivuilta, jotka liitty jotenki prosessoreihi, mut sitte päätin etten tarvitse tällaista sovellusta. Poistin kaikki tiedostot, joita tuli sovelluksen mukana, mutta kaksi tiedostoa ovat sellaisia, joita ei voi poistaa. Toisen nimi on "BTWRITE" ja toisen "bpid_e17". Kun yritän poistaa niitä, tulee virhesanoma, että jokin ohjelma käyttää tiedostoa ja sinun täytyy sulkea se. Niin tulee, vaikka minulla ei olisi mitään sovellusta auki. Onko tämä rikollista? Tietääkö kukaan, miten saan tuhottua nämä tunkeilijat?
Poistumattomat kuvakkeet!
1
375
Vastaukset
- B4uer
Lataa Unlocker tästä: http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/tiedostonkasittely/unlocker.cfm
Tällä saat poistettua kiusaavat tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191484
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81447- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305