Eli oon ladannu jonku sovelluksen Intelin sivuilta, jotka liitty jotenki prosessoreihi, mut sitte päätin etten tarvitse tällaista sovellusta. Poistin kaikki tiedostot, joita tuli sovelluksen mukana, mutta kaksi tiedostoa ovat sellaisia, joita ei voi poistaa. Toisen nimi on "BTWRITE" ja toisen "bpid_e17". Kun yritän poistaa niitä, tulee virhesanoma, että jokin ohjelma käyttää tiedostoa ja sinun täytyy sulkea se. Niin tulee, vaikka minulla ei olisi mitään sovellusta auki. Onko tämä rikollista? Tietääkö kukaan, miten saan tuhottua nämä tunkeilijat?
Vastaukset 1
- B4uer
Lataa Unlocker tästä: http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/tiedostonkasittely/unlocker.cfm
Tällä saat poistettua kiusaavat tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561