Älkää enää jauhako Halmeesta. Mies sai ansionsa mukaan ja toivottavasti pystyy asioimaan
kaupassa jatkossakin niinkuin nimim. Lääkäri arveli. Ainakin soisin ,että pitäisi
suuren suunsa soukemmalla. Saa hävetä hänen puolestaan noita natsistisia
mielipiteitä ja "reilu jätkä ei lyö naista"-juttuja. Pätkii kumminkin
Katjaa ja osottelee aseella,joka kaikenlisäksi luvaton.Auto laittomasti
USAN:n kilvissä. Olis Karpolle asiaa tostakin. Suojellaanko sitä jotenkin kun se on
kansanedustaja? Ei sitä nyt ihan mitä tahansa saa tehdä vaikka onkin iso.
Lopettakaa jo Halme-jutut..
4
420
Vastaukset
- Konda
Miksei mies saa puhua asioista niinkuin ne on?? Jos suuri osa pakolaisista on rikollisia niin miks niitä pitäis hyysätä?? Onko se rasisti, joka sanoo tämän ääneen? Ja kuka nyt on sulle kertonut, että Halme on lyönyt naista?? Sä näät asiat just niinpäin kuin haluat, mutta toivon ettet puhu paskaa ja vedä vääriä johtopäätöksiä. Halmeessa on miestä kertoa nämäkin asiat aikanaan niinkuin ne oikeasti ovat. Eikä tyyliin Jäätteenmäki "puhun niin totta kuin osaan"
- hys hys
ei noin kuvaa....
kaiken tarkoitushan on ollut että tekemiseni menisi jäätteenmäe irak skandaalin "alle" ja unohdettaisiin... hys hys
tony- Jokkeri
Totta puhut! menis töihin toi Halme,eikä pieksis suutaan ja vaimoaan.
Mutta ei taida rehelliset työt maistua. Voimaa luulis olevan,mut onko
kestävyttä ja sisua. Tollaset pullistelijat pitäis lähettää ukosaaristoon eristykseen
ja ruokkia vaan kaninruoalla ja tekisivät vaikka päivät saunavihtoja.
Iltasanomat ja Iltalehti tosin menettäisivät hyvän juttulähteen..
- *S*
En ole kertaakaan ottanu kantaa noihin Halme juttuihin näillä palstoilla, mut nyt on kyllä pakko ommentoida asiaa toisesta naisnäkökannasta. En ole koskaa arvostanut Halmetta mitenkään erityisemmin, mutta nähtyäni muutamia haastatteluita tv:stä olen saanut hänestä positiivisemman ja fiksumman kuvan mitä alunperin ajattelin. Hän todellakin ottaa kantaa asioihin, eikä vaan ajele taksilla veronmaksajien kustannuksella, kuten kaikki muut poliitikot!!Halme on tosiaan tehnyt asioita ihmisten, kuten sotaveteraanien vuoksi. Mitä esim. joku Karpela tekee eduskunnassa; esittelee itseään ja persettään eikä tee töitä, vaan makaa varmaan jossain rannalla ruskettamassa itseään!
Ja mitä Halmeen hormonien käyttöön tulee, niin se ei kuulu sulle eikä muillekaan. Tonyssa on sentään miestä myöntämään hormonien ja muiden käyttö,. muut vaan käyttää mut ei ikinä myönnä sitä.
Toiseksi, mistä tiedät et mitä Halmeiden himassa tapahtuu!!! Tuskinpa Tony on lyönyt Katjaa, jos olisi, niin miks Katja ei ottais eroa tms.. eikä varmaan ravais sairaalassa tukemassa miestään siinä tapauksessa että tämä olisi väkivaltainen Katjaa kohtaan. Yks moka ei tarkota vielä mitään! Tony oli saanu nyrkkeilymatsissa niin kovaa osumaa et se varmasti johti kyseiseen ampumavälikohtaukseen ja lisäksi monen päivän ryyppyputki. Sitä Tony olisi tosin voinu rajoittaa mutta ihmiset tekee virheitä....
Huh, olipa tunteiden purkaus, mut toivon et Halme kuntoutuu ja kaikki menee hyvin ja Susannalle toivon kaikkea...(lopun voi kukin itse päätellä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612