mies meni mustikkaan vaan eipä mahtunu
tässä teille
4
356
Vastaukset
- LJkhkjh
Huikea!!!! Repesin!!!!!!
Sit sen jälkeen betsasin taas 5 x BB, ja vihu teki taas sitäjatätä ja flopista sain jotain vitun hyvää ja pelasin täydellisesti ja aina joku saatanan fisupaisti vetää ohi,
Meitä parhaita vaan vituttaa kun hävii ja huonommat voittaa ja kaikki saitit yrittää tyhjentää just mun pelitilin ja just nii joo, mut huika vitsi oli ainakin.. ja mahtava keskustelunavaus..- yukyuykuky
En tiedä kumpi on nolompi, avaus vai tämä vastaus...
- erse
yukyuykuky kirjoitti:
hahahahahhahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahahahahhahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhahhahahhahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahhhahahhahhahahahahhahahahhahahhahhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhahhhahhahahhahhahahhahhahahhahhahhahhahahhahahahahhahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOOOOOOOL
- eka vastaus
yukyuykuky kirjoitti:
..tavoittena oli nimittäin pysyä tuon ekan vitsin tasolla, mutta kuitenkin vaihtaa aihetta pysyen kuitenki tämän palstan aina ajankohtaisissa pokeritarinointi-avautumisissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119