Tietoa Anna-Leena Härkösen perheestä ja lapsuudesta !

kieferlove

elikkä olen tekemässä tutkielmaa härkösestä, ja kaipailisin perheestä ja lapsuudesta tietoa. Ja jos voisin vielä lähteet saada.

Kiitos!

19

8796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dirg

      anna-leena härkönen syntyi suomalaiseen emigranttiperheeseen bulgariassa, mutta perhe pakeni nuttujen ja tumppujen sotaa sveitsin alpeille, jossa anna-leena vietti lapsuutensa. anna-leenan eläinlääkäri-isä piti menestyvää praktiikkaa alppien vuorivuohialueella. tarkempia tietoja anna-leenan lapsuudesta ei ole, koska humanoidit kaappasivat perheen vuonna 1988 ja anna-leena menetti abduktiossa muistinsa. suoritettuaan lukion linnunradan ulkopuolella anna-leena palasi maapallolle ja ryhtyi opiskelemaan kierkegaardilais-hollantilaista todennäköisyyslaskentaa helsingin yliopistossa, mutta vaihtoi pääaineensa myöhemmin homeopaattiseen hevostenhoitoon. lähteenä käytin willem kirsch-höpfnausin teosta "alppirinteiltä kotilaitumille" eli "ein duschkringen uber nicht hochhaus keine kliebenenckell" vuodelta 2002, 2. painos, IBNS 0002 34039 4938998.

      jos sää tarkotit samaa anna-leena härköstä.

      • Loskis

        kuin maininta lyhyestä mutta antoisasta suhteesta Eericci von Dänikenin kanssa.


      • dirg
        Loskis kirjoitti:

        kuin maininta lyhyestä mutta antoisasta suhteesta Eericci von Dänikenin kanssa.

        enpä oikein tiedä, suvun asiainhoitaja on kiistänyt däniken-suhteen olemassaolon fabergén muna -episodin jälkeen. kiistämiseen saattaa vaikuttaa myös anna-leenan nykyinen virka loimaan käräjäoikeuden lautamiehenä ja kunnan elintarvikelaboranttina.

        jos jotakin tahdot anna-leenan aikuisvuosista mainita niin hänhän keksi kasvismeetwurstin.


      • aikalaiskokija
        dirg kirjoitti:

        enpä oikein tiedä, suvun asiainhoitaja on kiistänyt däniken-suhteen olemassaolon fabergén muna -episodin jälkeen. kiistämiseen saattaa vaikuttaa myös anna-leenan nykyinen virka loimaan käräjäoikeuden lautamiehenä ja kunnan elintarvikelaboranttina.

        jos jotakin tahdot anna-leenan aikuisvuosista mainita niin hänhän keksi kasvismeetwurstin.

        Täysin unholaan on painunut ALHn loistavan teatteriuran alku Oulun nuorisoteatterin Nahkatakki-produktiossa. Käsittääkseni hän käsikirjoitti, dramatisoi, ohjasi, lavasti ja näytteli nostalgisia värähdyksiä herättävän teatterikokemuksen. Ennen kun tappoi härän. Soittopuolella oli pikkusen apuja, taisi olla Mattilan Riku ja Röyhkä. Saatanhan mie muistaa väärinii.


      • unskibablo

        trolololololol


      • Anonyymi

        haista vittu olet niin limainen etten pysty sietämään


    • dirg

      anna-leena härkönen syntyi suomalaiseen emigranttiperheeseen bulgariassa, mutta perhe pakeni nuttujen ja tumppujen sotaa sveitsin alpeille, jossa anna-leena vietti lapsuutensa. anna-leenan eläinlääkäri-isä piti menestyvää praktiikkaa alppien vuorivuohialueella. tarkempia tietoja anna-leenan lapsuudesta ei ole, koska humanoidit kaappasivat perheen vuonna 1988 ja anna-leena menetti abduktiossa muistinsa. suoritettuaan lukion linnunradan ulkopuolella anna-leena palasi maapallolle ja ryhtyi opiskelemaan kierkegaardilais-hollantilaista todennäköisyyslaskentaa helsingin yliopistossa, mutta vaihtoi pääaineensa myöhemmin homeopaattiseen hevostenhoitoon. lähteenä käytin willem kirsch-höpfnausin teosta "alppirinteiltä kotilaitumille" eli "ein duschkringen uber nicht hochhaus keine kliebenenckell" vuodelta 2002, 2. painos, IBNS 0002 34039 4938998.

      jos sää tarkotit samaa anna-leena härköstä.

      • kieferlove

        Ei jaksa kuunnella tuommosta, ei sinulla varmaan ole edes elämää kun viitsit edes vaivautua kertomaan jotain iha hölynpölyä tänne . Voi luoja. Hyviä jatkoja sinulle dirg.


      • unskibablo

        havaitsen vetouistelua


    • Timo I

      Näyttää siltä, että tällä palstalla on turha odottaa keneltäkään mitään järkevää vastausta. Mutta mene sinä vaikka wikipediaan, niin eiköhän sieltä löydy jotain järjellistä aineistoa (nykyään suhteellisen luotettavaa) ja sen jälkeen katso Mun ploki www.kapina.fi siellä se ilo irtoaa...

      Timo I

      • turhapurotar

        No mutta. eipä tämä sivu ole tarkoitettukaan laiskoille tyypeille, jotka eivät halua nähdä itse vaivaa kaivaakseen aineistoa esille.

        A-L Härkönen ei ole turhalla asioittensa salailulla eikä vaatimattomuudella pilattu, joten hänestä löytyy tietoa, jos vain viitsii itse etsiä.

        Turha hurskastelua syyttää muita jos itseä laiskottaa.


      • turhaan puro

        No mutta. eipä tämä sivu ole tarkoitettukaan laiskoille tyypeille, jotka eivät halua nähdä itse vaivaa kaivaakseen aineistoa esille.

        A-L Härkönen ei ole turhalla asioittensa salailulla eikä vaatimattomuudella pilattu, joten hänestä löytyy tietoa, jos vain viitsii itse etsiä.

        Turha hurskastelua syyttää muita jos itseä laiskottaa.


      • alvari.raappavaara
        turhaan puro kirjoitti:

        No mutta. eipä tämä sivu ole tarkoitettukaan laiskoille tyypeille, jotka eivät halua nähdä itse vaivaa kaivaakseen aineistoa esille.

        A-L Härkönen ei ole turhalla asioittensa salailulla eikä vaatimattomuudella pilattu, joten hänestä löytyy tietoa, jos vain viitsii itse etsiä.

        Turha hurskastelua syyttää muita jos itseä laiskottaa.

        mielikuva ja harhaluulo, että S24 on joku maksuton esitelmäautomaatti.
        Pois semmoinen vilppi ja kierous meidän vakavamielisten kirjallisuuden harrastajien aatemaailmasta.


      • Sakari Kolistaja
        alvari.raappavaara kirjoitti:

        mielikuva ja harhaluulo, että S24 on joku maksuton esitelmäautomaatti.
        Pois semmoinen vilppi ja kierous meidän vakavamielisten kirjallisuuden harrastajien aatemaailmasta.

        Alvari! Se, mitä sanoit on asiaa. Mutta kun se ei näillä nuorilla tuo aika riitä tehdä itse sitä, mitä heidän pitäisi tehdä. Lukea ja lukea sekä omaksua ja muodostaa mielipiteitä ja hankkia tietoa. Taitaa olla lyhytjännitteisyys internetin kiroja!


      • puutteista.
        Sakari Kolistaja kirjoitti:

        Alvari! Se, mitä sanoit on asiaa. Mutta kun se ei näillä nuorilla tuo aika riitä tehdä itse sitä, mitä heidän pitäisi tehdä. Lukea ja lukea sekä omaksua ja muodostaa mielipiteitä ja hankkia tietoa. Taitaa olla lyhytjännitteisyys internetin kiroja!

        Kotoa se lähtee. Jos isukki ja äippä kantavat lapsen nenun eteen ihan kaiken hopeatarjottimella, niin kummakos tuo, jos nuo eivät sitten mitään tajua, kun pitäisikin äkkiä itse hankkia tietoa ja nähdä vähän vaivaa.


    • heinähattu

      Ei netistä kyllä tietoa härkösestä pahemmin löydy, ja olen itsekin selannut useampia haastatteluja lehdistä läpi ja kaiken maailman wikipediat on läpi käyty, että ei sitä voi laiskuudeksi sanoa, jos viitsii pyytää apua...

    • Tönön lapsipuolet

      Anna-Leena Härkönen julkaisi vuonna 2005 kirjan "Loppuunkäsitelty", jossa hän käsittelee sisarensa itsemurhaa. Siitä voisi löytyä tarvitsemiasi tietoja, sillä luultavasti kirja sisältää myös muisteluita lapsuuteen.

      • Tönön lapsipuolet

        Ai alkuperäinen kysymys olikin jo melkein neljä vuotta vanha...

        (Onneksi toisella kerralla vähän helpompi laskutehtävä roskapostisuodatimessa :) )


    • moixd1

      no entiiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe