40 EUROO / KK

Böö!!!

Mä saan 40 euroo kuukaudessa, joka on sinänsä aika paljon, en edes osta vaatteita itse. Jos joudun hoitaa veljiä, saan ylimäärästä, jos teen muita kotitöitä, saan ylimäärästä.
Ei meijän perhees se oo niin tarkkaa, äiti saattaa antaa pikkurahansa mulle pois, jos se on hyvällä tuulella... :) MIELIPITEITÄ TULEMAAN???

7

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖTSÖ

No voi hitsi tuoha on ihan älyttömän pälyttömän paljo ite en oo ku 28 vuotta ja meiä äiskä ostaa mulle siteet ja samppoot ja kaikki ja iska Antaa vauhitonta thaihierontaa vastaan kolme euroo tunnilta ni mää pärjään yli pyli hyvin.

• doks

Mulla on samanlainen tilanne. Tosin oon nytte alkanu pikku hiljaa käyttää rahaa ihan omalta tililtäki ku en jaksa olla kerjäämässä rahaa joka viikko.

• ???

ihmettelenpä vaan tätä touhua... mä en saa viikkorahaa ollenkaan... olen hankkinut rahani kesätöissä olemalla ja sit kun/jos ne loppuu(kyllä ne loppuu) niin saan rahaa kun tarfvitsen (hyvällä tuurilla)... ja mä voisin vaikka veikata että suurin osa nuorista jotka saavat viikkorahaa asuvat kaupungissa eivätkä edes harkitse kesätöitä...

• påskhare

mä asun pienes kylä pahases ja saan kk rahaa 10 ekee. oon 13v ja käyn ympäri vuoden kevyes töis ja saan n 50 ekee kuus, joka ei oo hirmu paljo mut mulle riittää ja vie ku ansaitsen sen ite ni aijai... ite maksan osan kännylaskust, vaatteet maksaa mutsi ja ruuat ym titenki, mut ite muut, siis kaikki karkit, limut, cd:t, koulukamppeet ja rihkamat. hyvin mulla menee eikä mun mielest oo lellimist jos saa vähä rahaa. mut liika on liikaa munkin mielest. eihän sitä osaa isona elää ku ei pienennä oppinu sitä rahaa ansaitsee vaa kerjää!!!

• mrdollar88

mä saan siis 20 e/vk ja mun täytyy vaan siivota... Mutta osasyy mun korkeaan viikkorahaan on se, et mun mutsil on aika hyvä työpaikka ja koulutus ja samalla tietenkin palkkataso.. Vaatteita en maksa ite, tai tavallaan maksan ku mä saan sit viel vaaterahaa 100e/vk... Enkä oo ainoo lapsi perheessä joten ei johu siitä...

-Kultalusikka suussa syntynyt-

• mrdollar88

Mun vaateraha on siis 100 e/kk, ei 100 e/vk...

• Tanja

mäki saan 40€/kk, enkä mä osta ite vaatteita enkä tee sen eteen mitään oikeestaan. saan roskien viennistä ylimäärästä (joskus siivoomisestaki)
      kyl mutsi antaa yleensä hilutki mulle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe