Elikkäpä mikä olisi paras/tehokkain elimistön puhdistuskuuri ilman paastoa! Ei sellaista missä pitäisi juoda litratolkulla kaikenmaailman liemiä! Niitä on olemassa kuulema sellaisiakin missä voi syödä normaalisti ja sivussa joudaan jotain juomaa tai otetaan jotain puhdistustabletteja!
Paras puhdistuskuuri?!
5
4527
Vastaukset
- ----- --- -
Käy kysymässä luontaistuotekaupasta sieltä saat hyviä neuvoja
- eikä tule
Noi on tutkittu ja niistä ei ole mitään hyötyä.
Syöt kunnon ruokaa ja liikut, niin kaikki moska tulee virtsan ja ulosteen mukana joka päivä pois.
Ja paasto on elimistölle shokkitila, johon ei kannata ruveta.
http://www.energian.net/terveys/info6.html
http://koti.phnet.fi/elohim/ruokavaliojaterveys.html- kuureja ei tarvi
Kysyjällä ehkä turha käsitys "steriilistä puhtaudestaan".
Jos pystyy painonhallintaan, terve elimistö todellakin hoitaa homman ihan luonnollisesti.
- vaikka..
Kokeile vaikka jotain hiivakuuria tms. "Hiivakuuri" puhdistaa elimistöä ns. luonnollisesti, poistaen elimistöstä sitä ja sen toimintaa haittaavaa hiivaa ja muita kuona-aineita. Itse ole kokeillut jo Colon Clearin hiivakuuria ja Dida-kuuria. Molemmat ovat tuntuneet hyvältä. Puhdistuskuurin aikana tulee välttää esim. alkoholia, tupakkaa, sokeria ja valkoisia vehnäjauhoja sekä tietysti hiivatuotteita (kuten leipää, pullaa, lihapiirakoita.. yms).
Itselläni toiminut loistavasti ja ollut edulliset hankkia. Luontaistuotekaupasta saa.
Ps. Muista juoda pelkkää vettä kuurin aikana noin 1,5-2 l /pv. - Hyvä olo
Minulla on käytössä MethodDraine Detox tabletit (saa myös nestemäisenä). Kuurini on puolessa välissä (kuuri kestää 20 päivää) ja on kyllä parempi olo. Netistä Hyvinvoinnin tavaratalosta sitä itse tilasin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841