Mä omistan 1-vuotiaan yorkshirenterrierin; Nuutin.
Se on kiltti ja musta-ruskee-valko-harmaa. Toivon että sullakin olis joku terrieri.
Muita terrierin omistajia??
12
754
Vastaukset
- Tiitu
Omistan 3 vuotiaan borderterrierin... kiltti, helppo kouluttaa ja väriltään punertava
- Kerrie
Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.
- Elora
Kerrie kirjoitti:
Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.
...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata! - ^Russel
Elora kirjoitti:
...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!Moi!
Voisitko kertoa omasta russelistasi. Itselläni niitä on kaksi. Olisi kivaa kuulla mitä muut tekevät russelettensä kanssa ja tällei...Toivottavasti vastaat! - ^Russel^
Elora kirjoitti:
...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!
- Minzu
Moi!! O.k katoin koira kirjasta ja on söpö se sun koiras!! Minkä ikänen itte oot? ja koiras? Mailaa mulle sähköpostiin (omasta sähköpostistas) [email protected]
- Elora
^Russel^ kirjoitti:
Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!
Voitko antaa mulle sun mailin tai jotain? Että voitais sitten keskustella koirista enemmän! :)
Minkä ikänen muuten oot? Ja missä asut? - Junnu
Mul on kaks borzua. Kolme ja kuus vuotiaita. Toinen on kiltti ja leikkisä ku mikä. Se on ihan unelma koira, mut toinen on vihanen muille poikakoirille, erityisesti sakemanneille, seki on kyl tosi kiltti ja ihana ihmisille. Molempia koiria pikku sisko(11kk) on vetäny hännästä ym. Mut kampikaa ei ees murise, menee vaan pois.
- höpsö
Moi. Mulla on 5-vuotias glen of imaalinterrieri uros. Aikas hauska tapaus! Näyttelyitä ollan jonkun verran kierretty ja pari vuotta sitten pojasta tuli suomen mva... Tokoakin ollaan vähän harrastettu, mutta nyt on kiinnostus pikkasen lopahtanut. Jos täälä on muita saman rodun omistajia niin ois kiva tietää glennejenne kuulumisia ja kuulla miten ensimmäinen virallinen glenni-näyttely meni?
- Minzu
Moi!
Voisitko mailata mulle koirastas ja ittestäs tähän ossaan: [email protected] ?
kiitos...en oo perillä noista näyttelyistä...enkä vma:asta...mikä se on??
Kun mun Nuutilla on pieni vika...sen häntä on kiero. Et ei voi viedä näyttelyyn...
- terrieri
hei mulla on puoli vuotias amerikanpitbulterrieri ruskea ja musta maski. tosi mahtava koira
- Minzu
voisikko mailata oman mailis kautta mun mailiin ku tän kautta on hiukan...."raskasta" tai jotain...=9 Maili: [email protected]
ja minkä ikänen oot itte...yms yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504