Muita terrierin omistajia??

Minzu

Mä omistan 1-vuotiaan yorkshirenterrierin; Nuutin.
Se on kiltti ja musta-ruskee-valko-harmaa. Toivon että sullakin olis joku terrieri.

12

753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiitu

Omistan 3 vuotiaan borderterrierin... kiltti, helppo kouluttaa ja väriltään punertava

• Kerrie

Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.

• Elora
        Kerrie kirjoitti:

Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.

...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
        Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!

• ^Russel
        Elora kirjoitti:

...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
        Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!

Moi!
        Voisitko kertoa omasta russelistasi. Itselläni niitä on kaksi. Olisi kivaa kuulla mitä muut tekevät russelettensä kanssa ja tällei...Toivottavasti vastaat!

• ^Russel^
        Elora kirjoitti:

Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!

• Minzu

Moi!! O.k katoin koira kirjasta ja on söpö se sun koiras!! Minkä ikänen itte oot? ja koiras? Mailaa mulle sähköpostiin (omasta sähköpostistas) [email protected]

• Elora
        ^Russel^ kirjoitti:

Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!

Voitko antaa mulle sun mailin tai jotain? Että voitais sitten keskustella koirista enemmän! :)
        Minkä ikänen muuten oot? Ja missä asut?

• Junnu

Mul on kaks borzua. Kolme ja kuus vuotiaita. Toinen on kiltti ja leikkisä ku mikä. Se on ihan unelma koira, mut toinen on vihanen muille poikakoirille, erityisesti sakemanneille, seki on kyl tosi kiltti ja ihana ihmisille. Molempia koiria pikku sisko(11kk) on vetäny hännästä ym. Mut kampikaa ei ees murise, menee vaan pois.

• höpsö

Moi. Mulla on 5-vuotias glen of imaalinterrieri uros. Aikas hauska tapaus! Näyttelyitä ollan jonkun verran kierretty ja pari vuotta sitten pojasta tuli suomen mva... Tokoakin ollaan vähän harrastettu, mutta nyt on kiinnostus pikkasen lopahtanut. Jos täälä on muita saman rodun omistajia niin ois kiva tietää glennejenne kuulumisia ja kuulla miten ensimmäinen virallinen glenni-näyttely meni?

• Minzu

Moi!

Voisitko mailata mulle koirastas ja ittestäs tähän ossaan: [email protected] ?
        kiitos...en oo perillä noista näyttelyistä...enkä vma:asta...mikä se on??
        Kun mun Nuutilla on pieni vika...sen häntä on kiero. Et ei voi viedä näyttelyyn...

• terrieri

hei mulla on puoli vuotias amerikanpitbulterrieri ruskea ja musta maski. tosi mahtava koira

• Minzu

voisikko mailata oman mailis kautta mun mailiin ku tän kautta on hiukan...."raskasta" tai jotain...=9 Maili: [email protected]
        ja minkä ikänen oot itte...yms yms...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe