Mä omistan 1-vuotiaan yorkshirenterrierin; Nuutin.
Se on kiltti ja musta-ruskee-valko-harmaa. Toivon että sullakin olis joku terrieri.
Muita terrierin omistajia??
12
753
Vastaukset
- Tiitu
Omistan 3 vuotiaan borderterrierin... kiltti, helppo kouluttaa ja väriltään punertava
- Kerrie
Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.
- Elora
Kerrie kirjoitti:
Joo eli mulla on vajaan vuoden ikäinen westie ja on todella itsepäinen, mutta ihana.
...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata! - ^Russel
Elora kirjoitti:
...parsonrusselnarttu. Jolla valitettavasti ei ole papereita, koska monet rodun kasvattajat on sanoneet, etteivät ole koskaan nähneet näin hyvää narttua, kuin meidän. Siis se on tosi harmi...
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!Moi!
Voisitko kertoa omasta russelistasi. Itselläni niitä on kaksi. Olisi kivaa kuulla mitä muut tekevät russelettensä kanssa ja tällei...Toivottavasti vastaat! - ^Russel^
Elora kirjoitti:
Mut agilityy ja tokoo mennään ihan vakituisesti ja Vepe on alotettu kuukaus sitten, vaikkei koira ennen sitä suostunut menemään veteen, nyt jo kunnon vesipeto ja oppii kaiken heti. Osaa jo pelastaa ihmisenkin. Vaikkakin vielä köyden avulla, mutta hyvin on oppinut. Mutta siis sillanen koira mulla. :) Ja, jos teillä olis jotain hyvii temppuja, joita opettaa koiralle, niin kaikki tänne vaan! Kun koira oppii lähes joka tempun kymmenessä minuutissa, niin temput on alkanut loppua... Mut kiitti, jos joku viittii niitä tänne listata!Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!
- Minzu
Moi!! O.k katoin koira kirjasta ja on söpö se sun koiras!! Minkä ikänen itte oot? ja koiras? Mailaa mulle sähköpostiin (omasta sähköpostistas) [email protected]
- Elora
^Russel^ kirjoitti:
Toi russeli viesti on sit tarkoitettu Eloralle!
Voitko antaa mulle sun mailin tai jotain? Että voitais sitten keskustella koirista enemmän! :)
Minkä ikänen muuten oot? Ja missä asut? - Junnu
Mul on kaks borzua. Kolme ja kuus vuotiaita. Toinen on kiltti ja leikkisä ku mikä. Se on ihan unelma koira, mut toinen on vihanen muille poikakoirille, erityisesti sakemanneille, seki on kyl tosi kiltti ja ihana ihmisille. Molempia koiria pikku sisko(11kk) on vetäny hännästä ym. Mut kampikaa ei ees murise, menee vaan pois.
- höpsö
Moi. Mulla on 5-vuotias glen of imaalinterrieri uros. Aikas hauska tapaus! Näyttelyitä ollan jonkun verran kierretty ja pari vuotta sitten pojasta tuli suomen mva... Tokoakin ollaan vähän harrastettu, mutta nyt on kiinnostus pikkasen lopahtanut. Jos täälä on muita saman rodun omistajia niin ois kiva tietää glennejenne kuulumisia ja kuulla miten ensimmäinen virallinen glenni-näyttely meni?
- Minzu
Moi!
Voisitko mailata mulle koirastas ja ittestäs tähän ossaan: [email protected] ?
kiitos...en oo perillä noista näyttelyistä...enkä vma:asta...mikä se on??
Kun mun Nuutilla on pieni vika...sen häntä on kiero. Et ei voi viedä näyttelyyn...
- terrieri
hei mulla on puoli vuotias amerikanpitbulterrieri ruskea ja musta maski. tosi mahtava koira
- Minzu
voisikko mailata oman mailis kautta mun mailiin ku tän kautta on hiukan...."raskasta" tai jotain...=9 Maili: [email protected]
ja minkä ikänen oot itte...yms yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026