tekemistä 16 vuotta täyttävän tytön synttäreille!

tytäryhtiö

Moips!

Eli täytän toukokuussa 16 vuotta ja haluaisin juhlistaa niitä jotenkin. Rahatilanteeni on kehnonlainen mutta silti haluaisin ainakin pienet bileet pitää. Kunnon synttäreitä minulle ei ole koskaan järjestetty, aina olen saanut tyytyä vanhempien kanssa käpykakkuun ja kupilliseen kylmää kahvia syntymäpäivinäni, mutta nyt haluaisin jotain hauskempaa. Haluaisin kutsua ystäviä kylään ja todella TEHDÄ jotakin. Mutta minulla ei ole hajuakaan mitä tämä jotakin voisi olla. Kaipaisin jotain ideoita juhliani varten, ja miten ihmeessä saisin ylisuojelevat vanhempani jaloista pyörimästä? olisi upeaa saada jotain ideoita, millaiset synttärijuhlat teille on pidetty kun täytitte 16? : D

kiitos jo etukäteen!

7

9399

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhiaine

Kattokaa muutama leffa ja syökää niin paljon, että napa ruskaa. Siinäpä ne pääasiat olikin.

• jeeeps

Mutsi teki aamulla voileivän...

• Anonyymi

Ok mut kuka kysy

• jonougirl

Ite pidin synttärit samaan aikaan yhe kaverin kanssa. Pidettiin ne yksien kavereitten tykönä jotka asuu kahestaa, ni ei ollu porukat häirittees. Viina virtas ja taidettiin mun muistini mukaa juomapelejä pelat. :D ei välttist tarvi keksii mtn erikoista tekemistä. Kyllä juomingeis ain tekemist keksii. :D Porukkaa oli paljo, myös sellasii joita en tuntenu.. muistikuva o aika hatara :D

• 18v.tyttö

kun mä täytin 16, niin vedin pään täyteen :DD

• taisin....

itse istuin kotona ja pelasin uutta tomb raideria =)

• pöökö

niin, tuolle 12-vuotta täyttävälle, että pitää teemabileet. ja ruokapuoli hoituisi nyyttäri -hengessä.

tekemisenä bileissä ja illanistujaisissa vois toimia levyraati (kirjastosta voi tehdä löytöjä, ei tarvitse omistaa laajaa levykokoelmaa) tai voit kehittää pienen tietovisan sinulle ja ystävillesi mieluisasta aiheesta (vaikkapa elokuvat ja tv-sarjat, tai mahd. yhteinen harrastus).

leffabileet on aina loistojuttu, käy vuokraamassa pari kolme pätkää, jotka toimii.

eiköhän noi vanhemmat saa pois jaloista kun esität niille tämän ehdotukseni. sitten kun ne on ulkona, voit alottaa tekstiviestiringin..

(niin, omia 16-vee synttäreitä juhlin kaverini kotona, olihan nuo bileet..)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1749
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1226
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      642
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe