tekemistä 16 vuotta täyttävän tytön synttäreille!

tytäryhtiö

Moips!

Eli täytän toukokuussa 16 vuotta ja haluaisin juhlistaa niitä jotenkin. Rahatilanteeni on kehnonlainen mutta silti haluaisin ainakin pienet bileet pitää. Kunnon synttäreitä minulle ei ole koskaan järjestetty, aina olen saanut tyytyä vanhempien kanssa käpykakkuun ja kupilliseen kylmää kahvia syntymäpäivinäni, mutta nyt haluaisin jotain hauskempaa. Haluaisin kutsua ystäviä kylään ja todella TEHDÄ jotakin. Mutta minulla ei ole hajuakaan mitä tämä jotakin voisi olla. Kaipaisin jotain ideoita juhliani varten, ja miten ihmeessä saisin ylisuojelevat vanhempani jaloista pyörimästä? olisi upeaa saada jotain ideoita, millaiset synttärijuhlat teille on pidetty kun täytitte 16? : D

kiitos jo etukäteen!

7

8591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhiaine

Kattokaa muutama leffa ja syökää niin paljon, että napa ruskaa. Siinäpä ne pääasiat olikin.

• jeeeps

Mutsi teki aamulla voileivän...

• Anonyymi

Ok mut kuka kysy

• jonougirl

Ite pidin synttärit samaan aikaan yhe kaverin kanssa. Pidettiin ne yksien kavereitten tykönä jotka asuu kahestaa, ni ei ollu porukat häirittees. Viina virtas ja taidettiin mun muistini mukaa juomapelejä pelat. :D ei välttist tarvi keksii mtn erikoista tekemistä. Kyllä juomingeis ain tekemist keksii. :D Porukkaa oli paljo, myös sellasii joita en tuntenu.. muistikuva o aika hatara :D

• 18v.tyttö

kun mä täytin 16, niin vedin pään täyteen :DD

• taisin....

itse istuin kotona ja pelasin uutta tomb raideria =)

• pöökö

niin, tuolle 12-vuotta täyttävälle, että pitää teemabileet. ja ruokapuoli hoituisi nyyttäri -hengessä.

tekemisenä bileissä ja illanistujaisissa vois toimia levyraati (kirjastosta voi tehdä löytöjä, ei tarvitse omistaa laajaa levykokoelmaa) tai voit kehittää pienen tietovisan sinulle ja ystävillesi mieluisasta aiheesta (vaikkapa elokuvat ja tv-sarjat, tai mahd. yhteinen harrastus).

leffabileet on aina loistojuttu, käy vuokraamassa pari kolme pätkää, jotka toimii.

eiköhän noi vanhemmat saa pois jaloista kun esität niille tämän ehdotukseni. sitten kun ne on ulkona, voit alottaa tekstiviestiringin..

(niin, omia 16-vee synttäreitä juhlin kaverini kotona, olihan nuo bileet..)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe