Moips!
Eli täytän toukokuussa 16 vuotta ja haluaisin juhlistaa niitä jotenkin. Rahatilanteeni on kehnonlainen mutta silti haluaisin ainakin pienet bileet pitää. Kunnon synttäreitä minulle ei ole koskaan järjestetty, aina olen saanut tyytyä vanhempien kanssa käpykakkuun ja kupilliseen kylmää kahvia syntymäpäivinäni, mutta nyt haluaisin jotain hauskempaa. Haluaisin kutsua ystäviä kylään ja todella TEHDÄ jotakin. Mutta minulla ei ole hajuakaan mitä tämä jotakin voisi olla. Kaipaisin jotain ideoita juhliani varten, ja miten ihmeessä saisin ylisuojelevat vanhempani jaloista pyörimästä? olisi upeaa saada jotain ideoita, millaiset synttärijuhlat teille on pidetty kun täytitte 16? : D
kiitos jo etukäteen!
tekemistä 16 vuotta täyttävän tytön synttäreille!
7
8191
Vastaukset
- pöhiaine
Kattokaa muutama leffa ja syökää niin paljon, että napa ruskaa. Siinäpä ne pääasiat olikin.
- jeeeps
Mutsi teki aamulla voileivän...
- Anonyymi
Ok mut kuka kysy
- jonougirl
Ite pidin synttärit samaan aikaan yhe kaverin kanssa. Pidettiin ne yksien kavereitten tykönä jotka asuu kahestaa, ni ei ollu porukat häirittees. Viina virtas ja taidettiin mun muistini mukaa juomapelejä pelat. :D ei välttist tarvi keksii mtn erikoista tekemistä. Kyllä juomingeis ain tekemist keksii. :D Porukkaa oli paljo, myös sellasii joita en tuntenu.. muistikuva o aika hatara :D
- 18v.tyttö
kun mä täytin 16, niin vedin pään täyteen :DD
- taisin....
itse istuin kotona ja pelasin uutta tomb raideria =)
- pöökö
niin, tuolle 12-vuotta täyttävälle, että pitää teemabileet. ja ruokapuoli hoituisi nyyttäri -hengessä.
tekemisenä bileissä ja illanistujaisissa vois toimia levyraati (kirjastosta voi tehdä löytöjä, ei tarvitse omistaa laajaa levykokoelmaa) tai voit kehittää pienen tietovisan sinulle ja ystävillesi mieluisasta aiheesta (vaikkapa elokuvat ja tv-sarjat, tai mahd. yhteinen harrastus).
leffabileet on aina loistojuttu, käy vuokraamassa pari kolme pätkää, jotka toimii.
eiköhän noi vanhemmat saa pois jaloista kun esität niille tämän ehdotukseni. sitten kun ne on ulkona, voit alottaa tekstiviestiringin..
(niin, omia 16-vee synttäreitä juhlin kaverini kotona, olihan nuo bileet..)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475