Mistä pääkaupunkiseudulta kannattaisi hankkia edullinen avokypärä moposcootterillaajeluun. Haussa olisi ihan peruskypärä ja värinä mielellään matta musta. Jos jollain on heittää suoria linkkejä niin aina parempi.
Edullinen avokypärä?
7
3993
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.
Saksan lahja maailmalle taitaa löytyä pääkaupunkiseudultakin. Luulisi löytyvän valikoimista myös mattamusta avokypärä. Tarkistat vain että se on ECE-hyväksytty. Joitain harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta kaikki Suomessa myytävät on näitä.
- niillä on just myynnissä
varsin edullinen mp-avokypärä...
ostin ja olen jo ajossa testannut, hyvältä tuntuu, mutta väri on kiiltävä tummansininen - Rätikkä
Saiturinpörssistä löytyy myös. Ohessa linkki.
http://www.saiturinporssi.fi/Default.aspx?tabid=2795 - Rinari
Saiturinpörssistä löytyy myös.
www.saiturinporssi.fi - Tarjoustalosta
Siellä on ihan mukavia malleja tarjolla ja hinta kohdallaan. Itse en suosittele maalaamaan ellet löydä mattamustaa.
- lldlldlll
Motonetissä on mattamustat kuupat 29,90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683