Mistä pääkaupunkiseudulta kannattaisi hankkia edullinen avokypärä moposcootterillaajeluun. Haussa olisi ihan peruskypärä ja värinä mielellään matta musta. Jos jollain on heittää suoria linkkejä niin aina parempi.
Edullinen avokypärä?
7
3991
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.
Saksan lahja maailmalle taitaa löytyä pääkaupunkiseudultakin. Luulisi löytyvän valikoimista myös mattamusta avokypärä. Tarkistat vain että se on ECE-hyväksytty. Joitain harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta kaikki Suomessa myytävät on näitä.
- niillä on just myynnissä
varsin edullinen mp-avokypärä...
ostin ja olen jo ajossa testannut, hyvältä tuntuu, mutta väri on kiiltävä tummansininen - Rätikkä
Saiturinpörssistä löytyy myös. Ohessa linkki.
http://www.saiturinporssi.fi/Default.aspx?tabid=2795 - Rinari
Saiturinpörssistä löytyy myös.
www.saiturinporssi.fi - Tarjoustalosta
Siellä on ihan mukavia malleja tarjolla ja hinta kohdallaan. Itse en suosittele maalaamaan ellet löydä mattamustaa.
- lldlldlll
Motonetissä on mattamustat kuupat 29,90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043