Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajoilla rajattomuuden.
Olen kimallus tähden,olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa ,vaan luoksenne saavun mukana jokaisennousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä.
Vapaa
K&K
4
859
Vastaukset
- vaan, tarkoitus
oli tekstistä (siis yläpuolen) kirjoittaa virheetön.
- liian
onnellinen, et yläpuolen viesi ei tullut kirjoitettua aivan oikein.Ajatus kuiteskin hyvä.
- pitäisi laittaa
kenen tekstiä kirjoittaa silloin kun se ei ole omaa tuotantoa.
- tekstiä...
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637