älytöntä

ahne kakka

Kävin tänään konditooriossa ostin neljän hengen kakun ja leivoksen.. ajoin autolla kaupungin laidalle meren rantaan, jossa ei liiku ihmisiä... söin ostamani turhat ruuat, vain arviolta 4rkl jäi kakusta syömättä. En voinut viedä kakku kotiin koska äitini olisi saanut tietää et kävin taas kakku ostoksilla.. normaalista jaan kakun perheenjäsenten kesken, mutta nyt halusin omia koko kakun itselleni..

Edellisillä paikkakunnalla jossa asuin ongelmani oli mcdonalssin ruoka.. sitä ei koskaan saanut tarpeeksi ja annos koot oli suuria.. plussa ateria ja pari hampparia päälle

miten pääsen eroon liika syömisestä oon nainen 24v. 186cm/144kg... Huomenna meen ostaa salilta kuukauslipun,, mut entäs tää ruoka puoli.. oisko jotain todella hyviä vinkkejä etten sorru syömään noin älyttömän paljon

3

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömistäsi

      Onko sulta kielletty kotona ruokaa, tarkkaileeko perheesi sun painoas ja ulkonäköäs? Alkaako nalkuttaminen jos syöt "liikaa"? Tai jonkinlainen muu näkymätön arvostelu...?

      Voit myös varata ajan ravitsemusterapeutilta tai psykologilta, ne on juuri sitä varten.
      Yritä myös täsmäsyömistä, kun verensokeri pysyy tasaisena pitkin päivää, ei tule hirveä nälkä ja ahmimisenhimo. Toisaalta voit syödä vaikka nälkä ei oliskaan niin, niin suosittelisin todella ravitsemusterapeuttia tai psykologia, koska syy ahmimiseesi on selvästi henkinen.

      Toisaalta jos alat laihduttamaan, voit huomata, että olosi on parempi ja virkeäpi ja itsevarmempi niin sitten tekee mieli vähemmän ahmia. Kunhan laihduttaminenkaan ei mee liiallisuuksiin. Oksentamaan älä missään nimessä ala, se ei ole mikään keino laihtua ja pilaat hampaasi ja muun terveytesi.

      • kannattaisi...

        ehkäpä tutustua painonvartioihin, tai sitten miten olisi jos menisit vaan puhumaan ongelmastasi sairranhoitajalle? Ne varmasti keksivät jonkun tavan auttaa sinua, sillä tuo ei ole normaalia.


    • bulimareksia

      Moikka. Itse sairastan bulimareksiaa eli tiedan kylla mita on kun syominen on ongelma.. paras neuvo mika tulee mieleeni on etta menisit terapiaan.. loytaisit ehka syyn myos siihen miksi et pysty syomaan "normaalisti" eli sita yhta annosta mita sitten syotkaan. Oletko myos miettinyt etta joisit paljon enemman? Monesti ihmiset eivat tunnista janoa vaan sekoittavat sen juuri himoon syoda paljon kerralla. eli jos koittaisit juoda paljon vetta tai vahakalorista mehua heti kun tekee mieli syoda noin paljon herkkua, ja sitten yrittaisit hillita itseasi kaupassa etka ostaisi niin paljoa. Noh nama nyt oli ihan amatoori neuvoja mutta kuitenkin.. tsemppia nyt kauheesti! itsekuria vaaditaan naissa hommissa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe