Kuuluuko 97-00 Passatissa palaa taustavalo kojelaudan päissä olevien
puhallussuuttimissa? Keskellä kojelautaa olevissa palaa, muttei
kojelaudan päissä.
Taustavalo pimeänä
4
321
Vastaukset
- heisja
sinne tulee sellainen muovikantainen hehku. ei ollut muistaakseni edes kovin kallis.
-j - Pertsa
Onkohan nuo laitimmaiset helppo vaihtaa ite?
Mulla oli palanu polttimo siitä kojelaudan keskellä (siis Passat -01, mutta lienee ihan samanlainen kuin 97-00 mallissa) olevan toisen ilmasuuttimen vierestä. Ostin polttimon merkkiliikkeestä (6,20 eur muistaakseni, ei siis ihan halpa). Koitin alkaa sitä vaihtamaan mutta eipä onnistunut. Se nimittäin vaatii sen koko suutinhässäkän irrottamisen. Mitään erillistä irrotettavaa kehystä siinä ei ole. Luultavasti laitimmaiset on samnlaiset (?). Yritin aikani vääntää sitä irti mutta en uskaltanut ettei mitään rikkoonnu kun ei ollut oikein tietoa mistä kohdista se on siinä kiinni. Vaihdatin sen sitten huollon yhteydessä (ei tainneet muistakseni siitä ottaa edes rahaa)- Pasalasta
Ne laitimmaisset on melein yhtä helppo vaihtaa kuin ne keskimmäiset. Leveällä talttapää meisselillä varovasti vääntämällä suuttimen yläpuolelta ja alapuolelta vuorotellen. Ei kannata säikähtää jos koelautaan tulee painaumia, ne palautuu kun ottaa meisselin pois. Malttia kuitenkin. Siellä yläreunassa on muistaakseni kaksi kynnen tapaista jotka pitää suutinta paikallaan. Muistaakseni maksoin itse niistä polttimoista 39 tai 49 markkaa kipale ja kaik oli palanu.
- jusa
Pasalasta kirjoitti:
Ne laitimmaisset on melein yhtä helppo vaihtaa kuin ne keskimmäiset. Leveällä talttapää meisselillä varovasti vääntämällä suuttimen yläpuolelta ja alapuolelta vuorotellen. Ei kannata säikähtää jos koelautaan tulee painaumia, ne palautuu kun ottaa meisselin pois. Malttia kuitenkin. Siellä yläreunassa on muistaakseni kaksi kynnen tapaista jotka pitää suutinta paikallaan. Muistaakseni maksoin itse niistä polttimoista 39 tai 49 markkaa kipale ja kaik oli palanu.
Kiitti neuvoista, eli täytyy alkaa hommiin.
Tosiaankin malttia tarvitaan kun kampeaa osia
irti. Tärkeintä oli tietää että siellä ne
polttimot on ja kampeamalla todellakin lähtee
kehys irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251