Kalat-nainen ja Vaaka-mies

helna80

Olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia vastaavasta yhdistelmästä parisuhteessa? Mitä ongelmia, mitä hyviä puolia, miten pitkä taival jne.?

Itselläni ensimmäinen vakava suhde oli vaakamieheen ja sitä kesti liki 2 vuotta. Eron syyt löytyvät nuoresta iästä ja elämästä edessäpäin.

Viimeinen suhde on myöskin vaakamiehen kanssa ja sitä on kestänyt nyt liki 9 vuotta.

Utelias olen siis kuulemaan, että onko se nyt sittenkään niin mahdoton yhtälö tämä kalat vaaka :)

18

9555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kala31

      Ylimpiä ystäviä, mutta syvällinen yhteys ja ymmärrys puuttuu. Ongelmana myös päättämättömyys joka molempia ajoittain vaivaa. Vaakamies analyyttisyydellään jäähdyttää kalanaisen tunteita ja torpedoi luovaa energiaa. Mutta toisaalta luo tasapainoa ja realismia jota kalanainen tarvitsee selviytyäkseen jaloilleen pahoina päivinä. Huumori kukkii ja rönsyää ainutlaatuisena. Idealismi ja loogisen maailmankatsomuksen kehittäminen ylemmillä tasoilla merkittävä aspekti. Vaakamies on loistava aviomiehen roolissa. Siihen se valitettavasti useimmiten sitten jääkin.

    • kala31

      Ylimpiä ystäviä, mutta syvällinen yhteys ja ymmärrys puuttuu. Ongelmana myös päättämättömyys joka molempia ajoittain vaivaa. Vaakamies analyyttisyydellään jäähdyttää kalanaisen tunteita ja torpedoi luovaa energiaa. Mutta toisaalta luo tasapainoa ja realismia jota kalanainen tarvitsee selviytyäkseen jaloilleen pahoina päivinä. Huumori kukkii ja rönsyää ainutlaatuisena. Idealismi ja loogisen maailmankatsomuksen kehittäminen ylemmillä tasoilla merkittävä aspekti. Vaakamies on loistava aviomiehen roolissa. Siihen se valitettavasti useimmiten sitten jääkin.

      • kalaN

        kala-vaaka-suhde. Yhdessä kohta 5 vuotta.

        Meillä toimii keskinäinen kommunikointi ja huumori loistavasti. Tykätään käydä yhdessä ulkona, eikä kumpikaan ole kovin mustasukkainen (ehkä minä kuitenkin enemmän). Pidämme matkustelusta ja seurustelemme mielellämme erilaisten ihmisten kanssa. Emme pidä kovin sovinnaisesta elämästä, mutta rauhallisesta kylläkin. Kaikenlainen riitely on myrkkyä. Seksin saralla menee loistavasti, vaakamies on todella ihana sängyssä, lempeä ja vahva.

        Tunne-elämältä olemme kuitenkin kuin yö ja päivä. Vaaka ei ymmärrä kalan tunteen purkauksia ja sydänverellä elämistä. Vaaka järkeistää kaiken. Mutta plussan puolella kuitenkin ollaan :)


      • enolekala
        kalaN kirjoitti:

        kala-vaaka-suhde. Yhdessä kohta 5 vuotta.

        Meillä toimii keskinäinen kommunikointi ja huumori loistavasti. Tykätään käydä yhdessä ulkona, eikä kumpikaan ole kovin mustasukkainen (ehkä minä kuitenkin enemmän). Pidämme matkustelusta ja seurustelemme mielellämme erilaisten ihmisten kanssa. Emme pidä kovin sovinnaisesta elämästä, mutta rauhallisesta kylläkin. Kaikenlainen riitely on myrkkyä. Seksin saralla menee loistavasti, vaakamies on todella ihana sängyssä, lempeä ja vahva.

        Tunne-elämältä olemme kuitenkin kuin yö ja päivä. Vaaka ei ymmärrä kalan tunteen purkauksia ja sydänverellä elämistä. Vaaka järkeistää kaiken. Mutta plussan puolella kuitenkin ollaan :)

        Ne vaa'at sydänvertaan vuodattavat ja räiskyväisiä ne on, sekä näkevät toisesta mistä millonkin tuulee. Liiankin hyvin osaavat katsoa pintaa syvemmälle,sanoisin mä.Kahden vaa'an kanssa tullut elettyä.Melkoisen saman tyyppisiä ihmisinä ,siis kait koopeissa sitten jotain perää?


    • Vaaka(m)

      Molemmilla omia harrastuksia ja omia ystäviä, mutta yhdessä viihdytään paljon ja molemmat myös kaipaavat sitä yhteistä aikaa. Jos se alkaa joskus jäädä vähiin, niin molemmilla selkeästi huono olla.

      Yhdessä olo yleensä kotoista puuhastelua ja olemista,hyvää ruokaa ja elokuvaa... mutta myös nautiskelua mm. kylpylässä...

      Vaaka hoitaa ja järjestää ja tekee...tosin osaa myös todella vetelehtiä...Kalat touhuaa ja tuottaa..eikä ymmärrä Vaaán tietynlaista vetämättömyyttä...Kalat huseeraa ja touhuaa ja jättää jälkeensä pyörremyrskyn...hujan hajan..Pedantti vaaka ei voi kuin kauhistella...ja mainita....!

      Hauskaa ja leikkimielistä oloa, myös seksi samaa rataa..hauskaa ja leikkimielistä..ei vakvaa ja todella tyydyttävää. Nautittavaa.

      • ..jo yli 20 vuotta, joten ....

        voin sanoa tällä kokemuksella, että Vaaka on miehistä parhaita, myös silmänilo-mielessä ja Kalat-nainen on sopivan pehmeä koska Vaaka-mies ei koviksista välitä!


    • NeptunuksenLapsi

      Olen seurustellut nyt hieman yli puolivuotta ihanan vaaka-mieheni kanssa.
      Viimeisin seurustelu oli myös vaakaPojan kanssa jolla oli vakavia ongelmia itsensä kanssa, ja jätti minuun jälkensä se pitkä ja myrskyisä suhde.
      Onkin outoa olla nyt se suhteen epätasapainoisempi osapuoli, että saan myös olla väsynyt ja surullinen välillä, eikä se toinen karkaa mihinkään..
      Suunnittelemme yhteenmuuttoa, ja olen myös pohtinut että kuinka toimiva tämä vaaka-kalat yhtälö on.. Olen aivan hulluna tähän mieheen! Ja tunne on molemminpuolinen..
      Ainoa pelkoni on ehkä juuri arki; molemmat masentuvat jos elämä menee liian harmaaksi ja keskinkertaiseksi.. Uskon että meidän luonteemme toimivat saumattomasti yhteen mutta molempien haijhattelu, haaveellisuus ja laiskuus aiheuttaa rahaongelmia yms joka voi kiristaa tunnelmaa toisinaan..
      Toisaalta osaamme aikas hyvin keskustella asiasta kuin asiasta ja kumpikin välttää riitaa ja toisen loukkaamista..
      Aika näyttää, toivon että tämä kestää ikuisesti :)

    • HYVIN TOIMII!!tapasin äskettäin aivan ihanan,sympaattisen mukavan miehen ja heti synkkasi.samantien samalla aaltopituudella, tunnetasolla ja fyysisesti toimii loistavan ihanasti.pystymme puhumaan avoimesti kipeistäkin asioista, huumoria ja iloisuutta unohtamatta!toki muistetaan tuore suhde, mutta tästä hyvä jatkaa eteenpäin!!
      romanttisen ihanaa kesää!!

      • ekuliini

        kaikkea muuta täällä vaaka mieheen tutustuin, todellakaan tunteet eivät olleet molemminpuolisia heti alussa eli itse ihastuin tähän mieheen enemmän kuin hän minuun tuskin ollenkaan muuta kuin kaverina ja minä tietysti luulin ja ehin kuvitella ties mitä, tosi kylmä ja tunteeton ihminen muuten olisi ollut täydellinen mies minulle rauhallinen ja urheilullinen huolehti itsestään ei ressannut mistään itse olen neitsyt nainen en mikään helppo ihminen, karkotin kai tämän miehen pois luotani kuvittelemalla kaikke välillämme mitä ei ollut. hän ihan kaveri pohjalta alusta saakka eikä mtn tunteita minua kohtaan ollut. hauskaa oli yhdessä niin kauan kun sitä kesti mutta nyt mennään eriteitä. vahingossa törmättiin tien päällä kun auto jätti välille ja hän auttavaisena tuli siihen iso kiitos hänelle. samalla kyydillä kulettiin hetki ennenkuin sain auton kuntoon. ehkä myös ikäero vaikutti hän paljon nuorempi kuin ite. ahistui ja koki minut häirikkönä. en usko enää tulevaisuuteen vaaka miehen kanssa. elää niin paljon itelleen, itsekäs, ei ajattele muita, viihtyy omissa oloissaan, ei välitä pahemmin jos mua joku mättää, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin eikä edes lue niitä joka saa minut raivon partaalle.


    • Vaakamies82

      Monia pettymyksiä elämässään kokeneena, Vaa'alle "parempia" merkkejäkin kokeilleena tyydyttävin suhteeni sekä henkisesti ja fyysisesti on nykyinen suhteeni oman pienen kalat-naiseni kanssa.

      Nyt vuoden yhdessä, yhteistä tulevaisuutta suunnitellessa, arki ja yhdessäolo on kummallekkin tärkeä, riitoja ei ole suurempia ollut koska asioista voi jutella järjellä. Ainoat kompastuskivet molemminpuoleisesti mustasukkaisuutta ja turhan letkeä rahankäyttö. Mutta nekin selvitetään ilman suurempia komplikaatioita.

      Mielestäni paras yhdistelmä, sanovat horoskooppikirjat sun muut opikset mitä tahansa.

      Yhdessä kirjoittamme elämämme runoa ja nautimme toisistamme.

    • kalatneiti94

      minulla ( kalat N ) ja poikaystävälläni ( vaaka M) yhdessä on oltu puolitoista vuotta ja on koettu viikon tauko ja viikon ero. Nyt asutaan onnellisesti yhdessä! isoja riitoja ei ole koskaan ollut, pieniä kinasteluja aina välillä ja nekin sovitaan samana päivänä. Poikaystäväni on mielestäni paras mahdollinen puoliso. Leffoja tykätään katsella sylikkäin ja huumorintajua löytyy molemmilta. Vaaka mieheen voi luottaa asiassa kuin asiassa.

      Onnellisempi en ole koskaan ollut!

      • Fisuneiti

        Tää on jännä juttu. Ollaan oltu naimisissa 2 v ja yhdessä 5v. Toimii ja ei toimi. Mieheni siis vaaka (paitsi että mieheni 23.10 eli joissain tulkinnoissa väittävät skorppariksi - ei kyllä vaikuta sellaiselta) ja minä fisut. Itse taidan olla se levottomampi osapuoli vaikka samaan aikaan mieheni lähellä on maailman turvallisin ja ihana olla - ja siitäkin pidän. Huumori ja läheisyys toimii - liekkiä saisi välillä olla enemmän. Minä olen vähän kuin pyörremyrsky ja toinen järjestelee jäljet. Toisaalta vaakamies on saanut minut tuntemaan itseni ehjemmäksi pitkästä aikaa monien turhien sydänsurujen jälkeen. Välillä kyllästyttää se, että minä sosiaalisempana joudun menemään kaikkiin asioihin edellä, myös niihin jotka herra itse organisoi.
        Yhteisiä harrastuksia on, mutta pidemmän yhteiselon myötä olemme huomanneet että ei ehkä niin paljon kuin alussa tuntui. Tarkoitan, että kiinnostuksen syvällinen taso jotain asiaa kohtaa on erilainen. Vaikka nautinkin toisen huomiosta, niin välillä pelottaa että mieheni yrittää miellyttää minua liikaakin. On muuten paras mies ostamaan lahjoja ja huomaamaan mitä oikeasti haluat, mutta itse en sitten saakaan hänestä irti mitä hän syvimmillään haluaa. Ja itsehän haluaisin sen toiselle antaa. Elämässäni eniten liekkiä olen tuntenut kalamieheen ja muutamiin kaksosmiehiin - sinänsä mielenkiintoista että ovat aika toiselta planeetalta kuin tämä herra, eivätkä ainakaan turvallisia tunteiden osalta.


    • wängwäng

      Ihan pakko nostaa kuollut aihe ja sanoa että aikamoista paskaa tälläinen vähättely. "toimii, mut siihen aviomiehen rooliin se jääkin"

      Ihan kamalaa lokerointia ja ennakkoluulojen viljelemistä. HYI!

      Toimii jos on toimiakseen, ei toimi jos ei ole toimiakseen, yksinkertaista!!

    • hinagiku

      Miten Kalat & Vaaka mahtanee toimia toisinpäin, eli kalat-mies ja vaaka-nainen, millä tavoin se mahtaa poiketa tuosta aloitusviestin tilanteesta? Ja voisiko kalat-mies & vaaka-nainen sopia toisilleen? Itse en horoskoopeista tiedä oikein mitään..

    • kalavaaka

      kamala yhtälö, eivät sovi yhteen ollenkaan. Vaakaan ei kala voi luottaa täysillä, vaakalle ei kelpaa kala, kuin ulkomuodon vuoksi, vaaka ei ole kiinnostunut syvällisistä asioista kuten kala. Kala on ikäistään vanhempi sielu, kypsempi, vaaka taas on aina nuorempien tasolla. Vaaka lupailee liikoja, muttei pysty toteuttamaan niitä, vaaka on toisten vietävissä. Vaaka on hyvännäköinen, iloinen, hauska, mutta äkkipikainen..Vaaka yleensä ei osaa irtaantua vanhemmistaan kovin aikaisin...tyyliin asuu kotona vielä 30 vuotiaanakin, kala taas on itsenäisempi paljon, paljon aikaisemmin.
      Ovat täysin vastaparit...ei hyvä :(

      • Enolekala

        Mä olen kahden vaa'an kans suhteessa ollut ja elänyt,enkä yhtään heitä kuvauksestasi kyllä tunnista.


    • Vaakakalalove

      Vaaka on täydellinen aviomies!!! Rakastan enkä huolisi muita horoskooppimerkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe