Härkämies ja Oinasnainen

Taikauskoinen

Sopivatko Härkämies ja Oinasnainen yhteen? Sarvipäitä molemmat, joo, mutta eikö löydy mitään hyvää asiaa tollasesta parista?!

11

6796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki päässä...

      Ei ei ja ei!!!Alkuun voi tuntua "siltä et kaikki synkkaa"Mut odota tulevaa oinas on sodan merkki muista se!!!

    • Bull

      Löytyyhän siitä hyvää vaikka kuinka paljon. Jos vain oikkutyttö edes hiukan yrittää tulla vastaan härkää eikä yritä jyrätä härkää matalaksi, en näe mitään ongelmaa. Yhdistetyillä voimilla se onkin sitten hiukan saatanallinen atomipommi!

    • Mauri34

      Vaikea sanoa kun ei tiedä taustoja, mitä teillä on tapahtunut mutta mikäli oinas on sellainen kuin sanotaan = vaikea ja oikukas eikä sovellu oikein kenellekkään, ni .... ainakin vaikeaa on.

      Ainakaan Härkää ei kannata härnätä.
      Mikäli härkä on hyvätapainen = ei juo, on uskollinen jne, hänestä saa varmasti pitkäaikaisen , ellei jopa lopun elämän ystävän joka on sen arvoinen.
      Härkä on luonnonläheinen, vakaasti jalat maassa olevaa tyyppiä joka pitää luonnosta.
      Ulkopuolisiin hän suhtautuu hieman epäluuloisesti
      sekä ne jotka ei tunne häntä, luulevat ujoksi mutta sille jolle hän omistautuu, varmasti juttu toimii.
      Ns punaista vaatetta, mistä sitten suuttuukin,
      vaikka kikkailusta muiden miesten kanssa,
      ei kannata vilkuttaa sillä sitten olet suuressa vaarassa jäädä sarvien ja seinän väliin.
      Ja se sattuu.
      Myös oikuttelu kannattaa oinaan jättää väliin.
      Mikäli olet tosissasi, ja ilmeisesti olet,
      yritä kaikkesi ja anna aikaa suhteelle.
      Tee toinen onnelliseksi,
      mutta älä tee kiusaa.
      Mutta niinkuin jo todettu, vaikea sanoa enempää kun ei tiedä taustoja.

    • joka toinen

      päivä ei sovi :D Näin sanoopi oinastyttö härkämiehen kanssa yhdessä asuva ja 5 vuotta seurustellut.

      Turhaudun joskus siihen ettei ole tarpeeksi säpinää eikä härkämieheni ole mikään hirvittävän kova juttelemaankaan joten kiipeilen pitkin seiniä välillä kun tylsistyttää ja tekis mieli jutella ja häärätä kaikkea ja toinen vaan olka möllöttää.

      Härkämieheni vain hymyilee sohvalta niin ettei sille vihanenkaan jaksa olla.

      Paljon hellyyttä, huumoria ja läheisyyttä ainakin meillä. Minä en niin paljon tarvitsisi mutta härkämies tarvisee ja olen oppinut sitä antamaankin enemmän. Itse haluaisin aina niitä sanojakin kuulla mutta niitä ei ainakaan mun härkämieheltä paljoa irtoa.

      Höpö höpöt noille manauksille että sarvipäät ei sovi yhteen. Sarvet on joo mutta tavallaan kuitenkin niin erilaiset sarvet et menee ne joskus ihan mukavasti limittäinkin :)

      • härkämiehen

        kans.Olen todella samaa mieltä kanssasi :) säpinää joskus kaipaisi,mieheni on tasainen,vähäpuheinen ja rauhallinen,todella nallekarhu.Itse kaipaisin joskus kunnon irtiottoa arjesta mutta ei,ei hänen kans onnistu.Onneksi saan käydä ystävien kans joskus ulkona tuulettumassa.
        Meillä ei ole ollut VIELÄ mitään isompia riitoja jos joku riitelee niin se olen minä,mieheni vaan tuumaa että,kyllä olet suloinen kun olet pahalla päällä.Et viitsis huutaa kun en tykkää että minulle huudetaan. NIINPÄ,huh hei,oleppa siinä sitte vihainen.


    • härkämies

      Kyllä "sarvipäät" sopii hienosti yhteen. Ymmärtävät toisiaan Kokemusta 30 vuotta.

      • sotaa riittää

        Tappelevat ja sopivat,tappelevat ja sopivat!Tuota on näiden merkkien sopivuus ps.kokemuksesta puhun.


      • sivusta seurannut
        sotaa riittää kirjoitti:

        Tappelevat ja sopivat,tappelevat ja sopivat!Tuota on näiden merkkien sopivuus ps.kokemuksesta puhun.

        Härkämies & oinasnainen, todellinen rakkausavioliitto made in heaven. Sopuisaa yhteiseloa.


    • ounastelee oinas

      Mielestäni leikkimielinen ja uusista asioista innostuva oinas voi olla hyvinkin hurmaava kumppani aistilliselle ja lempeälle härälle.

    • taurus ruusut

      Kun mietin menneitä ihmissuhteita, tietyt merkit ovat vallitsevina. Yksi niistä on härkä. Moni härkämies olisi halunnut seurustelua ym., mutta jostain syystä en lämmennyt. Sitten toinen merkki, jota miesystäväni ovat edustaneet korostuneesti, on kaksonen. Nyt kun jäljestäpäin vertaan näitä kahta merkkiä toisiinsa itseni kannalta, härkä tuntuu paljon sopivammalta, ovat kaksosiin verrattuna rauhallisempia, luotettavampia, lämpöisempiä. Jos nyt voisin valita, valitsisin näistä härkämiehen, isäni merkin ;) t. Oinasnainen

    • levykutosella

      Minä olen ollut yhdessä kymmenen vuotta härän kanssa, joista kahdeksan naimisissa.
      Molemmat rakastamme vaihtelua ja olemme avoimia uusille asioille. Seksuaalisuudessamme pätee myös tuo edellä mainittu.
      Oinasnaisena olen tempperamenttinen ja tulinen, mutta osaan pyytää ja antaa anteeksi.
      Edellä kirjoitetut kommentit pitävät jossain määrin myös paikkaansa härkä miehestä. Miestäni luulisi rauhalliseksi, mutta onneksi on edes minä-oinasnainen, jolle hän pystyy hermostumaan :);)
      Olemme onnellisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe