Mää pyydän antteks 
etten Sun giältäs oikken taida
mut kutkutti niin vallan gauhiasti 
yrittää tehdä täst näköses. 
Niin pal mää tykkään Susta 
hersyvästä naurustas
puhees pulppuamisesta 
ja runoistas eri tote. 
Mut tärkkein o täs
mahdottomast onnee 
Sul o synttärit tänään 
rutistuksin, rutistuksin. 
Rakkautes kohre 
se Jiillä alkava 
o varmaanki aamul 
pussannu  puhki suus.
Mys, synttärilahjani on kovi vaatimato. Mut tie-
dät, et se tulee syrämest. 
Olen aloittanut keskustelun, ja seuraavat puheen-
vuorot ovat etukäteen jakamattomia. Jokainen jo-
ka haluaa onnitella Mysiä, voi jättää hälle 
onnitteluviestinsä tähän.
Mysille 02.04.2008
28
1038
Vastaukset
- FlauMüslille 
 Mä suhautin sulle lattea ja pistin kuppiin lusikan,
 jos vaikka sokrua. Saat ilkikurisesti kuppiasi kilkutella ja katsella, kun leikkaan suklaakakkua ja asettelen kukkia hiuksiin, kuppiin, jossa ennen oli pienenpieniä pennejä.
 Lindalle
 Maailman ystävällisemmälle ihimiselle kauniista aamuajatuksesta.- AmandaKMys muruselle :) 
 Minen kirjuuta runoa, mie sanon vaa onnee :)
- FlauAmandaK kirjoitti:Mys muruselle :) 
 Minen kirjuuta runoa, mie sanon vaa onnee :)Nyt kyllä Amskun onnittelut meni väärään häntään. 
 Sitäpaitsi mä en ripustele kukkia päähäni vaan teen kirjoitusvihreitä. Kukat piti mennä Myslin päähän eikä mun lanttuun. Mä olen raavas, melkein kaksimetrinen katukolli, jolle ei ripustella mihinkään yhtikäs mitään.
 Toisinaan taasen nauran syvää naurua arkkityypille nimeltä "mies".
 hohoho
 Voi prkl
- AmandaKFlau kirjoitti:Nyt kyllä Amskun onnittelut meni väärään häntään. 
 Sitäpaitsi mä en ripustele kukkia päähäni vaan teen kirjoitusvihreitä. Kukat piti mennä Myslin päähän eikä mun lanttuun. Mä olen raavas, melkein kaksimetrinen katukolli, jolle ei ripustella mihinkään yhtikäs mitään.
 Toisinaan taasen nauran syvää naurua arkkityypille nimeltä "mies".
 hohoho
 Voi prklmä hilpasin aamukiireessä onnittelemaan ja näin siinä sitten kävi :D ehkä se mys löytää tännekin :D 
- FlauAmandaK kirjoitti:mä hilpasin aamukiireessä onnittelemaan ja näin siinä sitten kävi :D ehkä se mys löytää tännekin :D Emmää kyllä Myssiksestä tiiä. Hän on niin salaperäinen ja cuul (chick) :) 
- MysterietTässä iässä sitä naama kaipaakin kylmää kahvia - ko vaan maha kestäis =) 
 Suosioonne suleutuen - suutelen kättänne!
 Kiitos =)
- MysterietAmandaK kirjoitti:Mys muruselle :) 
 Minen kirjuuta runoa, mie sanon vaa onnee :)Mää e ny kans osa mitä runo tähä hätä... 
 Mää sano si vaa et KIITOS =)

- *runo64*..niin paljon onnea jaloa 
 kuin sydämeni pystyy vain sanoa.
 muutamii kuppei kaffeiplörei
 niin päivä saa vilkkaan mielen
 vilkastumaan
 ja luo ylimääräisen säväyksen
 päivään ja niihin joihin törmää
 tai jotka törmää sankariin.
 kiitos myös kirjoituksen luojalle
 ja kestelun aloittajalle.- MysterietKaffeplörö tuliki just oikesse osottesse - nyy maistuiski =) 
 Mää kiitän Sunt - syrämeni pohjast!

- padme_amidala♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ 
 Mysteriet
 Ystävä runojen
 Sydämen tuntoja
 Taitavasti kuvaaja
 Erinomainen sananiekka
 Rakkauden suurlähettiläs
 Iki-ihanien runojen rustaaja
 Ei mikään turha tytsy
 Tänään viettää synttäreitä
 ....O..N..N..E..A....
 ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥ ♪ ♫ ♥
 P.S Kiitos Lindallekin, kun loi mahdollisuuden onnitella päivänsankaria- MysterietParhaimmillaan 
 Alkukantainen
 Dramaattinen
 Mieleenpainuva
 Elämyksenluoja
 ...K..I..I..T..O..S...

- Siis Häh! 
 Ennen tuon verran täyttivät vanhat akat,,
 ja nyt nuoret tytöt:))
 Saat kyllä selittää, miten tuon teit!
 Mutta sitten vasta, kun skumpat on hörpitty;DD
 Ystäväni, kaikkea hyvää synttäripäivääsi:)
 T: emäntä ihan ite- MysterietYstäväni... Olen liikutuksesta lähes sanaton! 
 Skumppaa on muuten luvassa ;P"
- Mysteriettarkampuja kirjoitti:Pää punasena, antteks ja myähästyneet synttärionnittelut sin jonneki, kiitos! 
 TarkkisKo ei meinannu viestikä uskalta tul esi *nauraa* 
 Vaa kiitos kovaste paljo =)

- KaimalinnanneitoOnnea tänään, 
 onnea vuosille tuleville,
 onnea päivän jokaiseen,
 sykettä sydämen seutuville,
 iloa menoon arkiseen!
 Syntymäpäivän olet matkoilla
 *hymy*
 ajele varovasti=)
 -K-- kaaruaattelin, ettei niin kiire voi olla ettei ehtis tänne poiketa ja onnittella palstan yhtä ilopilleriä. 
 Kauniin ilman sait päivääsi ja kohta kilauttelen ...ajele varovasti:)
- Mysteriet*hymyilee* 
 Tulin jo takaisin ja varovasti ajelin kun ehjänä oon =)
 Paitsi mahaan sattuu liika nauraminen =)
 Lämpöinen kiitos Sinulle!
 -(toinen)K-
- Mysterietkaaru kirjoitti:aattelin, ettei niin kiire voi olla ettei ehtis tänne poiketa ja onnittella palstan yhtä ilopilleriä. 
 Kauniin ilman sait päivääsi ja kohta kilauttelen ...ajele varovasti:)Voi hiivatti - olisit kyllä voinut olla mukana... =) 
 Mahanahka sai hytkymisliikettä taas runsainmitoin *nauraa*
 Kiitos ystäväni, sydämestä asti !

- tomppa2006...lämpimät onnittelut kivalle kaverille... - MysterietKeitin Sinulle kahvia ja leivoin korvapuustia... (_)3 _@_ 
 Ole hyvä, lajitoveri =)
 Ja niin - Kiitos !

- helmi-kankare... liittyä näiden onnittelijoiden joukkoon !! 
 Lämmöllä ONNEA RUNOTTARELLE !!!- MysterietLämmöllä kiitän kauniista sanoistasi! 

- Ja kenelle kellojain kilisytän. 
 Hersyvin huulin hymyilen.
 Ja lähtän tämän.
 Kellot soi,,,meidät maailma nyt yhteen toi,,,,,lindalindan välityksellä :)- MysterietSinä ihana ystävä - minä kiitän kauniista sanoistasi!!! 
 Sydänlämpöinen tervehdys iltaasi =)

- Cornucopiaand happines and lot of love! 
 "Aamu alkaa A:lla, illan päättää A..."- MysterietOlet Sinä ! 
 Kiitos ja rokkenrollia =)

- MysterietMää kiitä Sunt, Sää ihana sialu! 
 Kui Sää muistikki =)
 Mää ole iha ko klavul päähä lyät
 kui näi mont ihana kommentti Sää ja mää ollaa saatuki... =)
 Mul o ollu hyvä päivä!
 Mää ole saanu naura kilpa aurinko kans ;D
 Mää ole saanu pitä sylis yht ihana palveluskoira ja rapsutta hänt miälimääri...
 Munt o ruakittu - paitti hyväl sapuskal nii myäs hyväl seural! Siin oli reipas ja elähryttävä annos sekä sialu- et hengeravinto...
 Ja ketä mää täst kaikest saan kiittä?
 SUNT!
 Sunt, rakas ystävä - KIITOS !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311