Testaa, ketä ajan pyörän henkilöä muistutat

Birgitte

21

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E Lex

Birgitte olen minäkin. Yllätti kyllä aluksi, mutta tarkemmin miettien ei se niin kovin väärin ole. Jäi tosin ymmärtämättä mitä kysymys 28:n ruskeanenillä (brownnosers) oikein tarkoitettiin, joten vastailin neutristi...

• etp

Nenä menee ruskeaksi kun nuolee persettä, eli sillä tarkoitetaan perseennuolijoita. :)

Itse sain tulokseksi Perrinin.

• E Lex
        etp kirjoitti:

Nenä menee ruskeaksi kun nuolee persettä, eli sillä tarkoitetaan perseennuolijoita. :)

Itse sain tulokseksi Perrinin.

Suomessa vastaava muoto olisi sitten ruskeakieli, noin vähän korrektimpana muotona siis... Hehän kyllä ovat alhaisista alhaisimpia, eikö vain ;)

• ymph

joku Vanin. Kuka se on, ja missä kirjassa se esiintyy?

• Minä

Berelain...

• Kape

Minäpä olenkin opportunisti (= henkilö joka asettaa tavoitteet periaatteiden edelle jos tilanne vaatii[tai jotain]). Olisin kuulemma sopinut kehenkä vaan henkilöistä, mutta numeroiden pyörittelyn jälkeen kaikkein lähimmäksi osoittautui Birgitte.
      Tämä siis on mielenkiintoista...

• Sárkány

Olen joko Loial tai Min. Ja kun minä niin kovasti olisin halunnut olla joku jännempi, kuten Birgitte tai Egwene. Ei auttanut, vaikka moneen kertaan tein testin mieluisamman tuloksen toivossa. Ei kai sitä itselleen mitään voi. Pöh.

• etp

Pitkä aika kun lukenut kyseistä sarjaa.... Kuka Min olikaan... Perrinin vaimo?

• E Lex
        etp kirjoitti:

Pitkä aika kun lukenut kyseistä sarjaa.... Kuka Min olikaan... Perrinin vaimo?

Min on yksi Randin kolmesta naisesta, se joka näkee auroja ihmisillä, so. tulevaisuutta.

• minä

Minä olin Egwene.

• Kauris

Minä olin Logain... Vau! Toiseksi olin Birgitte, mutta Logain osui paremmin.. Se on just mahtava tyyppi... x)

• JEEE!!!

Logain! Jou! siistii. :p Tokana oli egwene. Son ihan pyllyst. Jepjep.

• Drow

MÄÄ OLIN LOGAIN PRKL!

• hypnoze

Olin Logain... x)

• Zace

olin Elyas... Kukas se on?

• ööö

mä olin joku faile

• Katju

Faile ole Perrinin nainen, vai muistanko ihan metsiin... Yksi Torven metsästäjistä, ilmeisesti ylhäisöä, vaikka valehteleekin olevansa jotakin muuta. Paha kieli.

Onnistuin sitten saaman tulokseksi vanin... =)

• Maya

Minä olin Elayne. En kyllä yhtään samastu kyseiseen henkilöön. Olisin halunnut olla Birgitte.

• Katju

Olin pahus vie Egwene... Kyvyistään huolimatta aika epäkiinnostava naapurintyttö...

• Kallexy

Hmm... olen näköjään Aviendha, aika yllättävää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5181
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3369
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2282
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1712
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1279
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1261
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      980
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      917
    Aihe