mul on hirmu usein käyny samalla tavalla kuin tekstissä kerrotaan... miten joku voi saatumalta niin usein tietää mm. että illasta on tulossa romanttinen tai ei kannata päättää mitään suuria asioita tänää... oma kohtainen näkemykseni on että horoskoopit kirjoitetaan niin "yksinkertaisesti" kuin mahdollista, jolloin lukija pystyy yhdistämään ne osaan päivän tapahtumasta.. ja voi tällöin kuvitella = et .. vau.. nää pitää täsmällisesti paikkansa.....MITÄ TE ARVELETTE....??
miten horosk.voi pitää paikkansa.
2
704
Vastaukset
- joo
..mulla toi aivan sama! En tajuu kans et miten voi pitää nii hyvin paikkaansa, outoa :)
- *Mä*
nii me ollaan mun bestikse kaa mietitty samaa asiaa..nimittäin mulla oli muutama päivä sitten todella paha olo yhen jätkän takii..mä olin iha maassa..ja mun bestis sano et sun pitää kertoo sille ja sit sattumalta luettiin horoskoopit nii siel oli sit siit samast asiasta...mul oli pääihan pyörällä.. mä en tienny mitä ois pitäny tehä..siin horoskoopiski sanottiin et mun pitäs sanoo sille pojalle mun tuntesita...mut en silti sanonu...ja nyt se on iha hermo..ei enää edes voi puhuu mun kans puhelimessa aina ennen puhuttiin...en oisi ikinä uskonu et se pitää paikaansa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038