olen kolmikymppinen..vasta nyt olen löytänyt sen oikeen ja ehkäsy on jätetty ..lasta aletaa yrittään.
kaikki ei todellakaan alamyöhään lapsen tekoo,vaan jonku uran takii..esim.mä :oon seks.hyväksikäytetty vauvast asti ja nyt vast oon valmis sen takii.
toinen asia mikä ahistaa on se,et ton hyväksikäytön takii..on mahollista,et en tuu koskaan lasta saamaan.sisäiset vauriot voivat ol liia suuret,lääkäri ei sekään sanonnu muutaku,et yrittää..Ilman tuskaa en voi aatellakkaan,et oonko mahollisesti menettäny kyvyn saada lapsen pedofiilien takia..jos niin on,nii siinä ovat osaksi tappaneekki mut..;(
ajateltavaa..
3
445
Vastaukset
- .....
yrittää aijjon nelikymppiseen asti..sanoottepa siihen mitä haluatte...
painakaan vaan mieleen,että joillakin muillakin minunlaisil menee vähä pitempää,just meidän menneisyytemme takii..ei kaikil esteenä oo ura,opiskelu jne.
*itkee*- noh noh
No, vielä on aikaista sanoa mitään. Jos lasta ei ala kuulua - oliko se nyt 2 vuoden yrittämisen jälkeen, en ole varma, niin sitten vaan lääkäriin ja tutkimuksiin. Selviää, mikä on vialla vai onko mikään. Voihan olla että lapsi onnistuu keinohedelmöityksen avulla. Ja se ei enää nykypäivänä ole tavatonta.
Ihminen on vaan semmonen psyykkis-fyysinen kokonaisuus, että jos turhaan stressaat alitajuisestikaan, raskaaksi tulo on hankalampaa. tai ei onnistu ollenkaan.
Lakkaa siis murehtimasta. Kyllä kaikki aikanaan järjestyy parhain päin. 30 v ensisynnyttäjä ei ole ollenkaan liian vanha, tai 40 v joka tekee toista tai kolmatta ei ole mikään tavattomuus. Meitä on paljon., meitä "vanhoja" synnyttäjiä.
Ettäkö vain nuori äiti olisi hyvä äiti.. minusta täällä on ylikorostuneesti tuo näkemys, että ikä olisi jotenkin ratkaiseva tekijä vanhemmuudessa. ehkä tänne kirjoittelee enemmänkin teiniäidit, jotka haluavat vakuuttaa ennenkaikkea itselleen, että ovat tehneet oikean ratkaisun tehdessään lapsen nuorena. ??? en tiedä. "VAnhoja" vanhempia on, ja hyviä onkin. Kuten nuoriakin. Ikä ei siis ratkaise mitään suuntaan eikä toiseen.
tuttavani päätyi adoptioon vähän alle 40 v iässä, yritettyään sitä ennen lasta varmaan tuon 20 vuotta... ja on nyt onnellinen äiti, pohtii että miksi ei aiemmin.. mutta ehkä hän ei ollut siihen valmis aiemmin, vasta nyt, henkisesti.
- vois olla hyvä.
Voisit muuten käydä vaikka juttelemas gynellä asiasta niin tuo yrittäminenkin olisi jo alusta asti helpompaa kun joku jolla käydä sitten tarkastuksissa jos tulet raskaaksi.Lisäpaitsi olis varmaan hyvä käydä tutkituttamassa gynellä mahdolliset rakenne jutut jne.jotta tietäisit mahdolliset riskit (jotka varmasti ovat kaikilla muillakin mahdolliset eli kohdun ulkopuolinen raskaus,tuulimuna..jota ei tosin voi oikein tietää enne kuin keskenmeno tapahtuu).Samalla voit kysellä korvauksista jos hyväksikäytön seurauksena et lasta saa.Mitä mieltä itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948