Testaa

testeri

12

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

      että henkinen merkkini on Neitsyt, olen Härkä merkiltäni.
      Siinä todettiin myös että muistan härkää ja Kaurista.

    • Juha82

      pikatesti osoitti Neitsyttä henkiseltä merkiltäni, olen Härkä.

      Muistutan myös Kaurista ja Härkää sen perusteella.
      Vähiten Vaakaa mutta yksi kohta ei täsmännyt Vaa'assa, nimittäin hyväntahtoisuus sillä oon hyväntahtoinen(etenkin syvällisesti).
      Hyvää kaikkea toivon aina kaikille.

      Koko testin perusteella Rapu on henkinen merkkini.
      Siinä todettiin myös että muistutan Neitsyttä.
      Ja Skorpionia myös.
      Vähiten Jousimiestä.
      Mutta muistaakseni löysin jotain samaa tuosta Jousimies-merkin analyysista jos oikein muistan.

      Siis luulisinpa että henkinen merkkini on Rapu tai Neitsyt, tämän testin perusteella.

      En ole muuten materialisti, en käytä rahaani ostoksiin paljoa.
      Luovista asioista pidän kuten musiikki/urheilu.
      Periaatteessa en pistä rahaa juuri yhtään vaatteisiin.
      Muistaakseni tietyt jutut ei täsmää Härkä-merkissä minuun vaikka oon Härkä-merkiltäni.
      Itsepäisyyttä löytyy mutta ei mitään yltiöpäistä itsepäisyyttä.

    • kauriskalahäntä

      Minä olin eniten kalat, myös skorpionin piirteitä ja vähiten oinas.

      Olen kuumerkiltäni kalat, että sinällään ei yllätys. Skorpionista en tiedä, olen kyllä sellaisen kasvattama. Voisiko tämä vaikuttaa asiaan? (äitini oli yksinhuoltaja)
      ja voin todellakin allekirjoittaa, että olen varmasti kaikkein vähiten oinas.

      • Juha82

        se täsmäsi(kun tein tuon kokotestin, pikatesti osoitti Neitsyttä henkiseksi merkikseni, kokotestissä todettiin myös että muistutan paljon neitsyttä joten jompikumpi noista on henkinen merkkini tuon perusteella) mutta en usko kovin paljoa näihin juttuihin mutta mielenkiintoisia jokatapauksessa.
        Oon aiemmin tyrmännyt hieman horoskooppijutut, mutta suhtaudun niihin toki ihan lempeästi.
        Toisaalta mulla on se ajatus että pitäisi tulla(ainakin yrittää) toimeen kaikkien kanssa.
        Huomasin tuota testiä tehdessäni että itsestäni löytyy yllättävän paljon monenlaisia piirteitä.
        Hyviä että huonoja.
        Ehkä se menee vain aina tuntemuksien mukaan.
        Mieli ehkä vähän heittelee, välillä on rohkeampi toisinaan ei.

        Mun äiti vaikka on merkiltään jousimies niin on aika hiljainen(vähäsanainen) kun todetaan että ovat puheliaita jne.
        Mutta toki äitistäni löytyy se puheliaskin puoli, mutta enemmän hiljainen.
        Sen puolen oon perinnyt äidiltäni.
        Isäni on herkkä, ahdasmielinen ja itsestäni löytyy noita puolia.
        Etenkin herkkyys/tietynlainen naisellisuuskin mutta(!) samalla oon miehinen, eli semmoinen sekoitus molempia.

        Oon hyvin uskonnollinen ihminen, mutta ymmärrän sellaisia ihmisiä jotka eivät pidä uskonnosta.

        Horoskoopista se että itse en ota sitä niin tosissaan.
        Jos tapaan jonkun ihmisen, niin ei ole väliä mitä merkkiä on.
        Tässä on "muhimassa" pieni ystävyyssuhde yhden kanssa mutta hänen merkkiä en ole kysynyt.


    • Jouskarixxx

      Olen siis jousimies ja olen aina ajatellut, että minussa on ravun piirteitä.
      Tulokseksi tuli että olen Härkä ja minussa on myös ravun piirteitä, vähiten olen skorpioni.

    • Ananasvakuuttaja

      Olen siis oikeasti härkä hodariltani.
      Tulos:

      Olet eniten Rapu

      Sinussa on myös Kalan piirteitä

      Vähiten Leijonan piirteitä.

      Eli tän perusteella menisi jonkin verran metsään, jos mun syntymäskooppia miettis :-)

    • Miss Pässi

      Oinas oikeesti, samoin näytti testi...

    • Härkätikrukimma

      Oikiasti oon Härkä, samaten näytti testi. On myös Leijonan piirteitä, mikä on mielenkiintosta koska nouseva horoskooppini on Leijona. Vähiten oli Jousimiehen piirteitä, mutta sitä muuten löytyy runsaasti mun tähtikartalta. Aika nappiin meni... ;)

    • tyypillinen härkä

      Tein ystävieni puolesta testin. Kaikille tuli henkiseksi horoskoopiksi härkä. ;)

    • kalat/skorpioni

      Aikas jännä homma. Oon härkänainen ja tuon testin mukaan muistutan VÄHITEN härkää. :) Kalaa ehdotti ja on myös paljon skorpparin piirteitä.

    • -tkj-

      Tein testin... härkä mikä härkä :)
      Piirteitä kuulemma myös ravusta.

    • vänkyrä-nainen

      olisi tuon mukaan rapu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe