Mistäköhän johtuu öljypolttimen lisääntynyt meteli? Kysymyksessä n. vuoden vanha Oilon Junior. Viime aikoina olen huomioinut aikaisempaa suurempaa meteliä pannuhuoneesta. Polttin toimii muuten normaalisti "sirinää" lukuunottamatta.
Öljypolttimen ääni
9
10412
Vastaukset
- vuosihuollon aika
????
- Taapertaja.
Huoltomies sanoi minulle että sirinä on merkki siitä ettei sytytyksen valokaari sammu. Tuloksena on hyvin pian hajonneet sytytys kärjet.
- Anonyymi
Mitä Maksaa Öljypoltimen sytys kärjet vai onko likaa
- asdfdagh
öljypoltin vinkui ikävästi, kun puhaltimen siivikko oli epätasapainossa kerääntyneen pölyn ansiosta.
Paineilmalla puhdistus auttoi vikaan.- Anonyymi
Auttaakoo imurilla putsata öljypolttimen kärjet kysyy polttimon omistaja öljy
- uw6it
öljypoltin vinkui ikävästi, kun puhaltimen siivikko oli epätasapainossa kerääntyneen pölyn ansiosta.
Paineilmalla puhdistus auttoi vikaan. - Noviisi.
Asiantuntijan opastus: jos poltin/öljypumppu vinkuu:
http://www.rte.vtt.fi/webdia/oljylampo/vika/top26/top26.asp?ID=112
Minulla kävi näin:
- poltinhuoltaja ei saanut öljypumpun "rääkyvää" ääntä aivan kuin susi olisi ulvonut pois ( kuului makuuhuoneeseen saakka ) vaan laskun maksettuani, ja perävalojen häivyttyä ja kun poltin seuraavan kerran käynnistyi meteli jatkui !.
Olen maallikko näissä asioissa, mutta ”siperia” mielestäni opettaa.
- Ostin painemittarin sai paineen ohjearvojen mukaiseksi, ja pumpun avattuani keskitin osat varmaan vahingossa kohdalleen, jopas meteli loppui.- lopuu meteli kun
pumpun avaa se ei nimittäin toimi sen jälkeen.
- Anonyymi
ÖLJYPOLTTIMON Imurointi Auttaako se SIRINÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043