En osaa enää

tuntea

en tiedä luuletko että oikeasti vihaan sinua
minulla on kai tunteita sinulle aina vaan, rakastan sinua, mutta minulla ei vaan löydy mitään hyvää sanottavaa. Ei mitään kaunista.
Jos lähestyisit olisin yhtä vittumainen ja järkyttävä kuin sinä aikoinaan.
Saan agressiopurkauksia välillä koska en käsittele enää näitä tunteita vaan suljen ne kaikki pois.
Olen varmaan tunnevammainen.
Keskityn vaan miettimään pinnallisesti ja seksiä.
Järjellisesti olen päätynyt tulokseen että olet seksuaalisesti vapaa etkä hae muita tuttavuuksia. Ei kiinnosta tutustua. Mikä on ihan ok. Minustakin on tulossa sellainen.
Ainoa ihminen joka merkkaa minulle mitään on oma sisko. Mietin kaiken sen pohjalle mitä sisko olisi mieltä. Hän olisi pettynyt ja sanoisi muutaman viisaan sanan varmasti näistä silmäpeleistä ynnä muusta.
Mutta olen vaan vapaasti oma itseni, en näyttele enkä pelaile. Silti jokin ahdistaa rinnassa.
Ei se ole mikään muu kuin sinä.
Tiedän että se olet sinä. Ja kun jatkat elämää, kun jatkan elämää, sattuu ja tänään se tunkee taas jostain enkä saa suljettua, en vaan tiedä kuinka pahasti tämä kaikki lopulta vaikuttaa minuun.

Mutta out of sight out of mind.
Miten päin vaan tätä ajattelee niin ethän sinä pidä minusta. Onhan se tullut jo selväksi. Muuten olisit joskus sanonut, kirjoittanut edes jotain.
Se tunne on sairaus
tarvitsen taas lisää keinoja. Toisen ihastumisen käsittely auttoi parhaiten mutta sekin loppui siihen kun sain pakit enkä voi edes katseilla enää "häiritä".
En tiedä,.. jos saan harjoittelupaikan, ehkä jään sinne suoraan duuniin. Olenkohan niin säälittävä että pitää naisen takia tehdä sellaista. Mutta ei sen tällä alalla koulutuksella niin väliä.
Sydän kun hakkaa taas ja hengitys on hankalaa.
En kuitenkaan pidä itselleni valehtelusta.
En tunne oloani mukavaksi.
Sen täytyy loppua.

5

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi

      Vedin sikarit ja johan helpotti
      elämä jatkuu

      • ap.

        tämä ei ole rakkautta vaan pakkomielle
        En tiedä missä raja menee mutta sitä on itse kunkin hyvä miettiä
        rakastan jotakuta toista ja se ei ole pakkomielle vaan realistinen valinta


    • sama täällä

      Taidan olla yhtä tunnevammainen, koska aluksi olin niin ihastunut ja rakastunut, että ne sai mut melkein hulluuden partaalle.
      Turhaahan se kaikki ilmeisesti oli, koskapa mitään ei meidän välillämme tapahtunut paitsi lämpimiä katseita ja viatonta läheisyyttä..riipaisevaa..
      En jaksa ajatella enää, mitä muut ajattelevat minusta - oikeastaan en ole koskaan ajatellut.
      Paitsi ehkä hänen tapauksessaan - hän oli mulle niin tärkeä kauan aikaa.
      Kyllähän mä jollain tavalla hänelle avauduin, mutta en tiedä, onko hän sitä ymmärtänyt tai ei sitten vaan yksinkertaisesti välitä.
      Toivottavasti jonain päivänä molemmat saamme suumme auki...

    • tosinaine_n

      se nainen tarvitsee paria kaunista sanaa sadan ruman jälkeen. Ehkä peli ei ole menetetty - vielä.

    • ratkaisu :

      Alat häiritä sitä seksuaalisesti! terkuin Heikki L.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe