Kuuntelin tänään yhtä biisiä radiosta ja oletin kyseessä olevan Zen Cafen, ääni oli siis niin tuttu Samuli Putron ääni.. No kyseessä olikin Herran Ylpön biisi...
Herra Ylppö = Samuli Putro?
15
4339
Vastaukset
- Jos näin on
kannattaa varmaan tutkituttaa pääsi?
- nyt oikeesti
sentään luule, vaikka onhan ne vähän samannäköisiäkin kaljupäitä. Ylpön bändihän on MAJ KARMA, jos joku nyt ei oikeesti tiennyt;D
- Renkutin2
En minä ulkonäön perusteella luullut vaan äänen. Eikö muiden mielestä näiden kahden artistin äänessä ole mitään samaa?
- ononon
Renkutin2 kirjoitti:
En minä ulkonäön perusteella luullut vaan äänen. Eikö muiden mielestä näiden kahden artistin äänessä ole mitään samaa?
on!
- kun et tiedä
Herra Ylpön bänsi on kyllä Herra Ylppö ja Ihmiset. Herra Ylpön toinen ja tauolla oleva bändi on kyllä Maj Karma.
- runkutin 10
Renkutin2 kirjoitti:
bullshittiä ne on.
- se ny...
kun et tiedä kirjoitti:
Herra Ylpön bänsi on kyllä Herra Ylppö ja Ihmiset. Herra Ylpön toinen ja tauolla oleva bändi on kyllä Maj Karma.
...niin et sen Maj Cafen laulaja Samuli Ylppö on se sama kaveri ku laulo siin Zen Karman biisillä,minkä teki Herra Putro ja Ihmiset,"Mies sodankylästä jonka ympäriltä ukkonen viedään"??
- ...
kun et tiedä kirjoitti:
Herra Ylpöllä on kaksi samaan aikaan toiminnassa olevaa bändiä, Herra Ylppö & Ihmiset sekä Maj Karma, joista molemmat ovat tällä hetkellä keikkatauolla.
- tyttö.
se ny... kirjoitti:
...niin et sen Maj Cafen laulaja Samuli Ylppö on se sama kaveri ku laulo siin Zen Karman biisillä,minkä teki Herra Putro ja Ihmiset,"Mies sodankylästä jonka ympäriltä ukkonen viedään"??
"niin et sen Maj Cafen laulaja Samuli Ylppö on se sama kaveri ku laulo siin Zen Karman biisillä,minkä teki Herra Putro ja Ihmiset,"Mies sodankylästä jonka ympäriltä ukkonen viedään"??"
mitä vittua?!?!
vähän oot sekasin xD
no offence - bvcx
tyttö. kirjoitti:
"niin et sen Maj Cafen laulaja Samuli Ylppö on se sama kaveri ku laulo siin Zen Karman biisillä,minkä teki Herra Putro ja Ihmiset,"Mies sodankylästä jonka ympäriltä ukkonen viedään"??"
mitä vittua?!?!
vähän oot sekasin xD
no offenceno offence :D
- pp
herra Ylppö vois keksiä jotain muuta eikä matkia Ismo Alankoa äryttää kun matkii.....
- Ms.
Tää on ihan loistava keskustelu. En voinu ku purskahtaa nauruun.
Ite tykkään molemmista ja en oo koskaan ajatellut että äänet kuulostaisivat samalta (pitää kuunnella tarkemmin). Putron ääni on ehkä pehmeämpi.
Toi Herra Putro, Samuli Ylppö Zen Karma ja Maj Café juttu oli hauska. =D - ari248
Siis ne on ihan samannäkösiä ja vähän saman kaltaset äänet mut tosiaan tos Maj Karmas Ylppö laulaa sillä tavalla että siinä kyllä erottaa sen selkeesti Putrosta. Mut sit nää Herra Ylpön ja ihmisten ja Zen Cafen biisit on kyl aika samankaltasii.
- metafyysikko4xxxxx
Olen käynyt MKKK:n ja Turun romantiikan yhteisellä backstagella, jossa he puhuivat siitä kuinka miehet ottavat paremmin suihin kuin naiset. Herrasmiesmeininki.
- Herra.Ylperö
Kyllä Maj Carva on näistä se todellinen heavy-bändi, vähän Nightfishin tapaan, muttei yhtä hienoa Musiikkia. Silti erittäin yess!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992