9-3 SS ja ritisevät verhoilut

Samu

Sain tuossa ennen juhannusta 9-3 SS:ni ja nyt noin 5t km jälkeen ovat oviverhoilut ovat ruvenneet ritisemään. Äänet tulevat kolmesta eri ovesta ja poistuvat kun verhoilua hieman painaa. Olen ollut yhteydessä merkkikorjaamoon ja he eivät ole kuulleet tämäntyyppisestä ongelmasta.

Onko joku törmännyt vastaavaan JA saanut sen korjattua?

12

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka

Kävin syksyllä ajamassa tommosta autoa ja ritinää riitti. Siihen jäi minun saab ostokseni. Jos auto ritisee jo koeajossa, niin mitähän se on vuosien kuluessa. Sanoin siitä myyjälle mutta eipä saanut valitukseni vastakaikua.

• 2.0t

omassa autossa ritisee takana kaiuttimen ritilä kun soittaa hieman voimakkaammin musiikkia. ei mitenkään häiritsevää mutta kyllä mielestäni tuon hinta luokan autossa pitäis riotinät olla poissa.no tuotapa nyt ei ole vaikea itsekään korjata kunhan vaan ehtisi

• SS2.0

Todellakaan ritise eikä kitise, kuullostaa tojota miesten provoilulta koko juttu.

• TuuSaR

Ulkomaisilla sivustoilla olen lukenut paljon varsinkin alkutuotannon autoista että rätinää on olemassa joissakin autoissa. Mutta ei tietenkään kaikissa.
        Eräs henkilö lähetti jopa kuvat miten hän oli korjannut erilaisia rätinälähteitä omin voimin.

• SS2.0
        TuuSaR kirjoitti:

Ulkomaisilla sivustoilla olen lukenut paljon varsinkin alkutuotannon autoista että rätinää on olemassa joissakin autoissa. Mutta ei tietenkään kaikissa.
        Eräs henkilö lähetti jopa kuvat miten hän oli korjannut erilaisia rätinälähteitä omin voimin.

Sitten linkkiä keskustelun avaajalle, jos on kerran tietoa.

• Samu
        SS2.0 kirjoitti:

Sitten linkkiä keskustelun avaajalle, jos on kerran tietoa.

Joo, voisitko laittaa linkin tänne palstalle, kiitos.

• Ei provoilija

Käy esim. Laakkosella koeajamassa vaikka 9-3 SS Aero. Ajettu aivan vähän ja ritisee jo kokolailla. Typeriä nuo sinun provosyytökset. Hyvät ritinät sinulle jatkossa!

• SS2.0
        Ei provoilija kirjoitti:

Käy esim. Laakkosella koeajamassa vaikka 9-3 SS Aero. Ajettu aivan vähän ja ritisee jo kokolailla. Typeriä nuo sinun provosyytökset. Hyvät ritinät sinulle jatkossa!

Miksi kävisin koeajamassa kun on aivan oma ?
        Niinkauan kun näitä juttuja heitellään siltä pohjalta että olen kuullut kun jollain ... jne,
        niinkauan ne ovat provoilua, jos omistat kyseisen mallin niin silloin voit kertoa omia kokemuksia mutta silloinkaan ei kannata yleistää.

• Ei provoilija
        SS2.0 kirjoitti:

Miksi kävisin koeajamassa kun on aivan oma ?
        Niinkauan kun näitä juttuja heitellään siltä pohjalta että olen kuullut kun jollain ... jne,
        niinkauan ne ovat provoilua, jos omistat kyseisen mallin niin silloin voit kertoa omia kokemuksia mutta silloinkaan ei kannata yleistää.

No jokainenhan on juuri kertonut vain ja ainoastaan oman kokemuksensa. Itse kerroin vain Konalan Laakkosella olevan koeajoauton ritisevän, en suinkaan väittänyt kaikkien yksilöiden ritisevän. Samoin älä sinä yleistä kaikkien autojen olevan omasi lailla ritisemättömiä. En ymmärrä miten se omistajuus vasta antaa oikeuden kokemusten vaihtamiseen. Aika monella tuntuu olevan sinusta poikkeavia kokemuksia, Hyvä, että olet saanut hiljaisen yksilön. Sitä paitsi älä sure vaikka Saabit ritisisivätkin, et ole itse niitä suunnitellut tai valmistanut, häpeä ei ole siis sinun.

• ...

....

• Kamppi

Omassani alkoi 11 tkm:n jälkeen ritisemään oikein olan takaa vector-paketissa tulleet ovien alumiinikoristeet. En ole vielä tehnyt asialle mitään mutta tarkoitus on kunhan saa aikaiseksi.

• ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen