Kertokaa valmistuvalle,että millaisissa paikoissa sairaanhoitaja/terveydenhoitaja saa tehdä päivätyötä?Olen perheellinen ja vuorotyö kolmen lapsen kanssa ei oikein onnistu.Eli millaisissa paikoissa työskentelette ja miten töitä on saatavilla?
Millaisista paikoista päivätyötä
5
3048
Vastaukset
- minä
kouluterveydenhoitaja ja neuvolan hoitsut tekee päiväduunia.
- valmistuva
Joo no sen tiedän,mut lähinnä miten sairaanhoitajat ovat sijoittuneet...jos ei vaikka tuliskaan mahiksia toimia terveydenhoitajana..kiitti kuitenki vastauksestasi.
- Tsupu
valmistuva kirjoitti:
Joo no sen tiedän,mut lähinnä miten sairaanhoitajat ovat sijoittuneet...jos ei vaikka tuliskaan mahiksia toimia terveydenhoitajana..kiitti kuitenki vastauksestasi.
Voisit kokeilla terveyskeskusta. Joissakin vanhainkodeissa sh:t voi päästä päivätöihin.Tai miten olisi pelkkä yötyö? Viikko valvontaa, viikko vapaata, kai mies penskojen kanssa sen verran pärjää! Maineeltaan huonoihin paikkoihin voi päästä haluamiinsa vuoroihin, kun muita hakijoita ei ole! Tsemppiä!
- valmistuva
Tsupu kirjoitti:
Voisit kokeilla terveyskeskusta. Joissakin vanhainkodeissa sh:t voi päästä päivätöihin.Tai miten olisi pelkkä yötyö? Viikko valvontaa, viikko vapaata, kai mies penskojen kanssa sen verran pärjää! Maineeltaan huonoihin paikkoihin voi päästä haluamiinsa vuoroihin, kun muita hakijoita ei ole! Tsemppiä!
Kiitti vinkeistä..vanhainkodissa vaan tahtoo tuo akuuttipuoli jäädä käyttämättä ja pelkään että "tiedot/taidot" ei pääse oikein kehittymään.Ei yötyö oikein sovi,kun lapset ovat sen verran pieniä ja mies kyllä pärjää,mutta en itse halua nukkua aina kun lapset ovat kotona..mut eiköhän se tästä.
- sh71
on ainakin sellainen paikka jossa tehdään päivätyötä. kaikkien (isojen) sairaaloiden polit on ma-pe duunia, yksityiset lääkäriasemat suht' säännöllistä hommaa. itse olen ikionnellinen yksityisestä vakituisesta päivätyöstäni sairaanhoitajana. perheenäitinä myös se kolmivuorohomma ei oikein innostanut pidemmän päälle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865