Moi!
Mulla on nyt sellainen ongelma, kun haluaisin animejulisteita huoneeni seinille, mutta sellaisia ei tunnu löytyvän yhtikäs mistään. Jos joku teistä tahtoo eroon jostakin julisteestaan, niin kerro minkälainen se on ja katsotaan ostanko sen :)
Hinnasta pitää sitten neuvotella, mutta pelkästä julisteesta en kyllä yli 5 euroa rupea maksamaan.
Jos tiedät jonkun ihmisen joka myy anime-julisteitaan, niin siitäkin voi ilmoittaa.(En mielelläni ostaisi mistään kaupasta, kun tuppaavat siellä olemaan ihan turhan kalliita. .___.)
Anime-julisteita?
7
3125
Vastaukset
- qwerty++
Kuule ne julisteet ovat vielä aika harvinaisuuksia Suomessa ja kaupasta ne muutkin ostavat omansa.
5€ ei kata yhtään mitään.- Qass
Blippoosta voit halutessai tilata :)
mutta ne todellakin maksaa.. Viidellä egellä et saa kuule paljoo mitää... ne on niin (piip) kalliita :D
mutta onhan niitä halpis pikku julistetita joita voi tulla joidenkin lehtien välissä/liitteenä.
- harakka*
Pahvikotelossa rullalla lähetetylle julisteelle tulee postikulujakin jo se 5 euroa. :)
Mutta tässä enemmän tai vähemmän hyviä julistevinkkejä:
*Tulosta netistä kuvia väritulostimella.
*Osta lehti tai kalenteri, josta saa repäistyä irti julisteita seinälle. Kalenterista saa monta. :)
*Blipon lisäksi julisteita Suomessa myy mm. Kukunor ja Punaisen Jättiläisen verkkokaupassa on julisteita kustantajan omista sarjoista.
*Katso myös Huuto.netistä tai kysele foorumeilla joilla on osto- ja myyntipalsta, esim. Aniki, Kupoli.
*Ulkomaisista kaupoista mm. Allposters.com myy hienoja.
*Nyt kun manga ja anime ovat suosittuja, niin jostain tavallisen kirjakaupan tai tavaratalon julistetelineistäkin saattaisi löytyä. - vampira-87
Helsingin Tennispalatsin Kukunor kaupasta kaikkea anime tavaraa. Julisteita myös.
- saat.
Vitonen ei tosin riitä kuin pyllyn pyyhkimiseen, mutta täältä saa julisteita kohtuu-hintaan 12,90 € postikulut (2 €?)
http://www.blippo.com/store/- silinterihattu.
Blaah, olen ostanut Blipposta(kyllä, olen ihan käynyt siellä)julisteen, mutta ne todellakin ovat kalliita. Olen huutanut Huuto.netissä, mutta tyyppi ei hyväksynyt tarjoustani ja julisteet siellä ovat hyvinkin ecchi-vaikutteisia.
Mutta, olen myös ostanut viidellä eurolla eräältä ihmiseltä animejulisteen, jonka hän lähetti taiteltuna kirjekuoressa, sillä minä en välitä siitä onko siinä jälkiä vaiko eikö.
Olen tehnyt paljoa etsiäkseni niitä hemmetin julisteita, mutta niitä ei oikein saa mistään ja vaikka saisikin, niin ne todellakin maksavat sen verran paljon, että opiskelijan budjettiin eivät mahdu.
Itse myisin ihan mielelläni vanhan tai hieman uudemmankin julisteen ihan mielelläni jos saisin siitä vitosen tai hieman enemmän. _Hinnastahan voi aina neuvotella_.
Nyt minua vain suuresti ärsytti se, kuinka jotkut ihmiset tunkivat tänne tärkeilemään tietämyksellään. Kiitos niille, jotka eivät siihen ryhtyneet.
Niin ja lisäksi olen myös piirtänyt itse itselleni kuvia seinille, mutta tuppaavat olemaan hieman turhan pieniä. - Anonyymi
silinterihattu. kirjoitti:
Blaah, olen ostanut Blipposta(kyllä, olen ihan käynyt siellä)julisteen, mutta ne todellakin ovat kalliita. Olen huutanut Huuto.netissä, mutta tyyppi ei hyväksynyt tarjoustani ja julisteet siellä ovat hyvinkin ecchi-vaikutteisia.
Mutta, olen myös ostanut viidellä eurolla eräältä ihmiseltä animejulisteen, jonka hän lähetti taiteltuna kirjekuoressa, sillä minä en välitä siitä onko siinä jälkiä vaiko eikö.
Olen tehnyt paljoa etsiäkseni niitä hemmetin julisteita, mutta niitä ei oikein saa mistään ja vaikka saisikin, niin ne todellakin maksavat sen verran paljon, että opiskelijan budjettiin eivät mahdu.
Itse myisin ihan mielelläni vanhan tai hieman uudemmankin julisteen ihan mielelläni jos saisin siitä vitosen tai hieman enemmän. _Hinnastahan voi aina neuvotella_.
Nyt minua vain suuresti ärsytti se, kuinka jotkut ihmiset tunkivat tänne tärkeilemään tietämyksellään. Kiitos niille, jotka eivät siihen ryhtyneet.
Niin ja lisäksi olen myös piirtänyt itse itselleni kuvia seinille, mutta tuppaavat olemaan hieman turhan pieniä.Nämä ärsyttävät ihmiset kertovat vain asian oikean laidan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768