Mitähän kustantaa magneettikuvaus ja polvileikkaus jos vakuutus ei korvaa?
Olisikos tietävimillä tietoa paljonko tulee köyhdyttyä jos menee näin....
Mitä maksaa polvileikkaus
6
16799
Vastaukset
- soittaisit suoraan
jonnekin yksityissektorille jotka tekevät näitä....polvileikkauksiakin kun on niiiin monenlaisia.
- polvi pasana
Olet kyllä oikeassa. Ajattelin vaan suurinpiirtein hintaa noin yleensä. Onko se 1000€ vai 10000€, mutta taidanpa kilauttaa yksityissektorille.
Kiitokset - Ninnuli81
maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.
- olkapotilas
Ninnuli81 kirjoitti:
maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.
Jos menet esim yksityiselle ortopedille, saat lähetteen magneettikuvauksiin ja maksat vain oma osan, itsellä olkapään varjoainekuvaus maksoi 340e, loput maksoi kela (kokonaishinta oli n800e). Leikkaushinnat kyllä vaihtelee. Mutta ennen leikkausta tehdän kirjallinen kustannusarvio ja sen mukaan sitten maksat.Mutta julkisilla kiirellisyysluokkakin vaikuttaa siihen koska päset leikkuriin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että jonottaminen magneettikuvauksiin on todella pitkä, ei välttämättä itse leikkaukseen jonottaminen.
- Sara.89
Ninnuli81 kirjoitti:
Eli minulla eturistiside tehtiin uusiksi, ulkokierukasta poistettiin rikkoutunu pala ja sisäkierukka ommeltiin kiinni ja tämä huvi tulee maksamaan 5500-6000euroa. En ole vielä tarkkaa summa saanut. että paljon.
- Potsku
Tekonivel leikkaus polveen Coxassa. Onko kellään tietoa mitä tulee maksamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815