Psoriasis vulgaris ja Diprosalic voide

Moole2

Onko kenelläkään kokemusta Diprosalic voiteesta? Itselläni Daivobet ei tahdo auttaa paksuimpiin läiskiin pitkänkään käytön jälkeen. Ajattelin että tuo Diprosalic voide olisi enemmän paksuuntunutta ihoa kuoriva.

7

7282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KT3

      voiteesta ei ole kokemuksia, mutta Diprosalic-liuoksesta on ollut hyvin apua kutinaan ja hilseilyyn.

      • kokemusta...

        Minulla tuosta Diprosalic liuoksesta ei ole apua, kuin kuuriluontoisesti. Sen viikon esim. kun käyttää, niin häviää hilse päiväksi vaan, ja tulee takaisin. Ja kun se irrottaa vain hilsettä, niin minusta kutina enenee. Minulle lääkäri määräsi juuri uutta hoitoa päänahan psoriakseen. Locoid kortisoni liuosta, joka myös irrottaa hilsettä, mutta ei aiheuta kutinaa ym. ja sitä ennen päänahkaan laitettavan lääkevoiteen yön ajaksi. Kuorii ensin hilseen pois ja sitten liuosta käyttämään. En tiedä miten vaikuttaa, onko hyvä, mut näkee.


      • omegoilla

        psorikutinaan auttaa parhaiten sisäinen lääkitys. eli nämä omega-rasvahapot,samalla ne vaikuttavat ihoa parantaen ja kosteana pitäen.olisi vain heti taudin ilmettyä ruveta käyttämään niitä,eikä luottaa lääkäreiden hoito-ohjeisiin,voisi olla psori poissa kokonaan tai ainakin pienempänä.


    • luomu

      luontaisterveys lehdessä mainos ihovoiteesta joka tepsii tosi hyvin psoriin (minulta oireettomaksi parissa viikossa)

      • soriaatikko

        Hei,
        voitko kertoa voiteen nimen. Kiitos.


    • Anonyymi

      Hei, ehdottomasti Diprosalic voide, se auttoi minua esim. Jaloista kuivus meni pois kokonaan, mutta se kestä ja se on paras lääke.
      Sitten käsien kuivus lähti pois kokonaan.
      Itsellä mulla on atooppinen iho ja iho kuivus ja laitan Apobase voidetta ja suikun jälkeen laitan Ceralan Plus. Kannatta kaikki sokerit, rasvat jättää pois. Ruokavalio on tosi tärkeä, pitäisi syödä enemmän kasviksia ja hedelmiä, lisäksi kaltsiumi ja D vitamiinit tapletina 2× päivässä.
      Kontrolloi verikoessa omat arvot esim. Kilpirauhanen on syytä tutkia. Kävely, nukkuminen on tarvetta. Ja kannattaa käytä joku fiksu ihotauti lääkärille ja kysyä sitä Diprosalici lääkettä. Sitä on voidena ja on monenlaista.

    • Anonyymi

      Diprosalis nestemäisen hyvä hiuspohjaan, voiteenä lievempään psoriin.
      Kun Diprosalic ei enään tehonnut kunnolla, lääkäri määräsi Dermovat 0,5 mg/g jo alkoi auttamaan. Myöhemmin lisättiin sisäinen lääkitys, nyt iho melkein täysin kunnossa ei hilseylyä, vähän paksuuntumia jäljellä.

      Kun auringoa saa iholle se auttaa lisäksi.

      Vie!ä, ainoastaan julkisella terveys erikoisiholääkärin aktiivisuus pelasti minut vanhan ihmisen näkemään ihon puolesta nautinnollista elämää, en ikinä mene enään yksityiselle n. 20 vuotta yhtä kärsimystä ja vain maksuja ilman tulosta.

      Muita saisauksia on mutta ei kuulu tähän osioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe