Psoriasis vulgaris ja Diprosalic voide

Moole2

Onko kenelläkään kokemusta Diprosalic voiteesta? Itselläni Daivobet ei tahdo auttaa paksuimpiin läiskiin pitkänkään käytön jälkeen. Ajattelin että tuo Diprosalic voide olisi enemmän paksuuntunutta ihoa kuoriva.

7

8927

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KT3

voiteesta ei ole kokemuksia, mutta Diprosalic-liuoksesta on ollut hyvin apua kutinaan ja hilseilyyn.

• kokemusta...

Minulla tuosta Diprosalic liuoksesta ei ole apua, kuin kuuriluontoisesti. Sen viikon esim. kun käyttää, niin häviää hilse päiväksi vaan, ja tulee takaisin. Ja kun se irrottaa vain hilsettä, niin minusta kutina enenee. Minulle lääkäri määräsi juuri uutta hoitoa päänahan psoriakseen. Locoid kortisoni liuosta, joka myös irrottaa hilsettä, mutta ei aiheuta kutinaa ym. ja sitä ennen päänahkaan laitettavan lääkevoiteen yön ajaksi. Kuorii ensin hilseen pois ja sitten liuosta käyttämään. En tiedä miten vaikuttaa, onko hyvä, mut näkee.

• omegoilla

psorikutinaan auttaa parhaiten sisäinen lääkitys. eli nämä omega-rasvahapot,samalla ne vaikuttavat ihoa parantaen ja kosteana pitäen.olisi vain heti taudin ilmettyä ruveta käyttämään niitä,eikä luottaa lääkäreiden hoito-ohjeisiin,voisi olla psori poissa kokonaan tai ainakin pienempänä.

• luomu

luontaisterveys lehdessä mainos ihovoiteesta joka tepsii tosi hyvin psoriin (minulta oireettomaksi parissa viikossa)

• soriaatikko

Hei,
        voitko kertoa voiteen nimen. Kiitos.

• Anonyymi

Hei, ehdottomasti Diprosalic voide, se auttoi minua esim. Jaloista kuivus meni pois kokonaan, mutta se kestä ja se on paras lääke.
      Sitten käsien kuivus lähti pois kokonaan.
      Itsellä mulla on atooppinen iho ja iho kuivus ja laitan Apobase voidetta ja suikun jälkeen laitan Ceralan Plus. Kannatta kaikki sokerit, rasvat jättää pois. Ruokavalio on tosi tärkeä, pitäisi syödä enemmän kasviksia ja hedelmiä, lisäksi kaltsiumi ja D vitamiinit tapletina 2× päivässä.
      Kontrolloi verikoessa omat arvot esim. Kilpirauhanen on syytä tutkia. Kävely, nukkuminen on tarvetta. Ja kannattaa käytä joku fiksu ihotauti lääkärille ja kysyä sitä Diprosalici lääkettä. Sitä on voidena ja on monenlaista.

• Anonyymi

Diprosalis nestemäisen hyvä hiuspohjaan, voiteenä lievempään psoriin.
      Kun Diprosalic ei enään tehonnut kunnolla, lääkäri määräsi Dermovat 0,5 mg/g jo alkoi auttamaan. Myöhemmin lisättiin sisäinen lääkitys, nyt iho melkein täysin kunnossa ei hilseylyä, vähän paksuuntumia jäljellä.

Kun auringoa saa iholle se auttaa lisäksi.

Vie!ä, ainoastaan julkisella terveys erikoisiholääkärin aktiivisuus pelasti minut vanhan ihmisen näkemään ihon puolesta nautinnollista elämää, en ikinä mene enään yksityiselle n. 20 vuotta yhtä kärsimystä ja vain maksuja ilman tulosta.

Muita saisauksia on mutta ei kuulu tähän osioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe