Chättirakkaus ja seksi

Ystävä haussa (n)

Mitä on chättirakkaus? Uskallanko oikeasti luottaa miesten tunteisiin, kun melkein aina ne jutut ovat kääntyneet navan, sille toiselle puolelle...

Mistä löydän sen oikean ystävän, joka välittäisi ja haluaisi olla kanssani muutenkin kuin vain seksiä ajatellen. Tuntuu niin pahalta kun monet kerrat olen luottanut ja sitten myöhemmin joutunut katumaan tekosiani.

5

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

mihin kaikki johtaa miloinkin.
      Pidä ystävyyttä yllä ja sitte vasta kun on mahdollisimman tuttu siloin vasta sänkyyn luottamus ja välittäminen on tärkeää ei se että mahd. nopeasti pitäisi ripustautua tai harrastaa seksiä . Seksi tulee mukaan auttamattomasti jos rakastaa ja se tulee kun on sen aika ja tietää sen silloin.
      Ihminen on aina kuitenkin eroottisesti latautunut ja mies ja nainen kohdatessaan tietenkin
      Ota iisisti älä hötkyile elä hetki kerrallaan nauti ystävyydestä yhdessä olosta ja tee asioita älä jää junnaan paikalleen tai ylestämään että kaikki on samanlaisia .
      Jokainen seksiä ajattelee terve ihminen kuitenkin ja virittyy varmasti mutta se ei tarkoita että kaatuu heti petiin joka miehen puheista tai että kaikki puhuessaan siitä haluaisi heti samanten sinut kaataa ja kadottaa.
      Järki hoi äly älä jätä. Miehetkin kokeilee kuinka helppo nakkki se nainen on jonka kohtaa ja moni meneeniin pitkälle kuin mahdollista mutta ei ole pakko mennä mukana loppuun asti siitä se alkaa voit sanoa sen selvästi koska on raja siit miehetkitykkää äja aarvostaa sinua kun tiedät mitä haluat ja teet etkä valita että joku muu sanoo jatekee sitä ja ttätä ja että kaikki miehet on samanlaisia . se ei ole niin

• Rakastunut

ihmiseen itseensä...älä mene sänkyyn heti.

Minulla on aivan ihana tuttavuus...olen tutustunut sätissä....ekana juteltu sätissä, meilailtu, sitten puhelimessa...sitten tapailtu muutama kerta...sitten vasta "syvällisempää" tutustumista.
      Nyt en voi muuta sanoa, kuin....Rakastan Sitä Miestä! Ja....luulen/uskon/toivon....tunne on molemminpuolinen....(heee...paitsi, että hän tietty rakastaa naista...minua)

• mies 44

Moi kohtalotoveri!
      Taidat ihmetellä kun olenkin mies,mutta mulla on naisista samanlaisia kokemuksia. Haen ystävää ja olen luullut löytäneenikin. Eka kerta menee hyvin kun tavataan mutta toisella kerralla nainen yleensä ehdottaa tai vihjaa tai antaa ymmärtää että haluis rakastella jollen suostu nainen yleensä suuttuu.Koitan sanoa että tutustuttais ensin ja yhessä katsottais mitä halutaan kumpikin ja mitä vaan toinen.
      Muutama on kysynyt suoraan eikö sulla vehkeet pelaa vai enkö oo tarpeeks hyvän näköinen.Asioista voi jutella ja pitääkin mutta noi kysymykset loukkaa ainakin minua.
      terv. mies 44
      kirjoittele jos haluut.

• Nainen

Aina kannattaa yrittää, eiks niin....aina joku uskoo....jos ei muut niin naimisissa olevat naiset

• Jonna.

Sattumaa kai kaikki, itse kolme vuotta sitten aloin juttelemaan täällä erään ikäiseni pojan kanssa. tulimme hyvin juttuun ja siitä lähtien juttelimme netissä lähes päivittäin, ja hänestä tuli yksi parhaista ystävistäni. vuoden jälkeen tapasimme, ja nyt kolmen vuoden päätteksi rakastuimme. olen tällä hetkellä onnellisempi kuin koskaan ennen, enkä osaa sanoin kuvailla kuinka kiitollinen tuosta pojasta olen. hänet tapsin täällä chatissa, mutta jokainen löytää varmasti oman onnensa paikasta tai toisesta, aikansa kullakin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe