Tietääkö kukaan mistä saa muovisia vaippaliinoja eli t- tai h-muoveja??? Ennen käytettiin paljonkin ja niitä sai kaupoista vaippojen kanssa samasta hyllystä??
muoviset vaippaliinat
6
3780
Vastaukset
- vaipattaja
Eli niitä ei enää saa mistään kaupoista. Kirpparien "ostetaan" palstoilla kannattaa kysellä. Joltain voi niitä löytyä kaapin kätköistä.
Miksi haluat juuri niitä? Nykyaikaiset PUL kuoret ovat paljon varmempia, ja ne kestävät jopa satoja pesuja muun vaippapyykin seassa 60 asteessa, ja jopa satunnaisesti 95 asteessa. Kun taas nuo vanhanajan vaippamuovit kestivät vain n. 5-10 pesua. - kestotan
Eipä niitä enää kukaan juuri kaipaa. Ovat todellakin muovisia eivätkä hengitä yhtään, eikä niillä saa pakettia pitäväksi kun ei ole mitään kuminauhoja eikä muotoleikkauksia. Eivätkä kestä juuri mitään.
Nykyään on saatavilla niin paljon kestävämpiä, hengittävämpiä, toimivampia ja istuvampia kestovaippakuoria, että h-muovit saavatkin jäädä historiaan.- Anonyymi
Minun mielestä nuo muoviset vaippaliinat olivat mainettaan parempia. Käytin niitä omilla 70- ja 80-luvuilla syntyneillä lapsillani pötköksi taiteltujen sideharsovaippojen päällä lähes koko vaippa-ajan. Eivät kestäneet konepesua montakaan kertaa, joten pesin/huuhdoin ne käsin.
Ei taida niitä olla enää myynnissä, harmi. Olivat mielestäni käteviä.
- muovikasseista
itse, halvaksi tulee.
- pehmeää muovia
Kyllä löytyy:
[email protected] - muovihousuja
Todella pehmeää pvc-muovia joka ajaa asian paremmin kun vaippaliina kun ei solmu paina.
Todella hienoja aitoja pikkuvauvojen plastikkihousuja ja myös isommille.
os. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746