Olisko kellään EN 500:sen kytkentäkaaviota myydä,sellasta mistä jotain selvää sais.
Mulle uutena tuli vaan heikosti näkyvä kopio.
Kawasaki EN 500 -00
6
3255
Vastaukset
- Täältä
http://www.thegreatwhiteknight.com/workshop/faculty/Manual/index.html.
Tämä on kyllkin 454:n ,mutta saattaa olla avuksi,toivotaan- allu
Ystävällisesti kiitän tiedosta
- moto-täti
Minulla on paperilla EN500:n kytkentäkaavio. Jos vielä tarvitset, ilmoittele tähän.
- handek.1
Sanoppas muuta!?. Kaikki kirjat on toiskielisiä, ettei ota taitavakaan selvää. Kawasakini on toiminut kuten olin odottanutkin. Monta on pyöriä ollut. Aina on ollut kytkentä onngelmia.Nettisivuilta Apalista ja nimellä on pyäöristä kaikki mutta ne on kaikki vasenkätisesti kirjoitettuja, eli tekniikka englannilla? Vanhat, Arietit Pantherit, Rojalit Harrikat, Thriumphit, Kyllä niiden kanssa olen tullut toimeen mutta annasolla kun tuli kohdalle CB 125 -71. Jopa teki tempun.Kukaan nyky asentaja ei tiennyt koko pyörästä mitään? Ei kun mittarit esiin ja niinhän ne salat aukesivat.Netti on tietääkseni ainoa mistä saamme noita tietoja joten kovaa etsintää. hande.k
- hu
millainen on 500 -90 rivi mootori kestämään, onko ventiili vikoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.803510Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796