Olisko kellään EN 500:sen kytkentäkaaviota myydä,sellasta mistä jotain selvää sais.
Mulle uutena tuli vaan heikosti näkyvä kopio.
Kawasaki EN 500 -00
6
3246
Vastaukset
- Täältä
http://www.thegreatwhiteknight.com/workshop/faculty/Manual/index.html.
Tämä on kyllkin 454:n ,mutta saattaa olla avuksi,toivotaan- allu
Ystävällisesti kiitän tiedosta
- moto-täti
Minulla on paperilla EN500:n kytkentäkaavio. Jos vielä tarvitset, ilmoittele tähän.
- handek.1
Sanoppas muuta!?. Kaikki kirjat on toiskielisiä, ettei ota taitavakaan selvää. Kawasakini on toiminut kuten olin odottanutkin. Monta on pyöriä ollut. Aina on ollut kytkentä onngelmia.Nettisivuilta Apalista ja nimellä on pyäöristä kaikki mutta ne on kaikki vasenkätisesti kirjoitettuja, eli tekniikka englannilla? Vanhat, Arietit Pantherit, Rojalit Harrikat, Thriumphit, Kyllä niiden kanssa olen tullut toimeen mutta annasolla kun tuli kohdalle CB 125 -71. Jopa teki tempun.Kukaan nyky asentaja ei tiennyt koko pyörästä mitään? Ei kun mittarit esiin ja niinhän ne salat aukesivat.Netti on tietääkseni ainoa mistä saamme noita tietoja joten kovaa etsintää. hande.k
- hu
millainen on 500 -90 rivi mootori kestämään, onko ventiili vikoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820