hankkinut kolmipyöräisen vai poljeko perinteisellä tai tandemilla?:)
Oletko jo
50
1452
Vastaukset
- k/k
vanha palvelija on pesty ja rasvattu,olis vaan fiilis sopiva jotta vois polkaista putkikamelin liikkeelle.
- Sinimarjanen
vanhan perinteisen kannalla olen.
En ole oikein tullut sinuksi tuon vaihepyörän kanssa.
Maastopyörä haaveena vielä.:) - täti puskasta
ja kaksikin, toinen maastosellainen. :)
- Amalia
täti puskasta kirjoitti:
ja kaksikin, toinen maastosellainen. :)
Perinteinen malli sen olla pitää.Täytyy tässä odotella vielä muutama viikko jotta pyörätiet sulaisivat. Tänään piti luistella töihin, jalkakäytävät olivat kuin luistinrata.
- Wenla-G
haaveillut. Saisi tuon laskemman osapuolenkin polkemaan.
Nyt ei ole ulkopyörää ollenkaan. Vain kuntopyörällä poljen, kun muistan, ja innostun.
Siinä ei tosin nää maisemia, eikä saa raikasta ulkoilmaa, mutta tyhjää parempi on sekin.- Sinimarjanen
en ole koskaan kokeillut. Katselin joskus kun
täällä eräs pariskunta ajeli tandemilla, oli
sen verran hurjannäköistä touhua, että ei
ole mielessä käynyt kuin joskus ihan leikinpäiten
olen antanut mielikuvituksen laukata.
Kuntopyörä oli aikoinaan, mutta ei enää nykyisin.
Olen nyt monesti ajatellut, että olisi ihan hyvä
olla olemassa, voisi sillä aina tilanteen mukaan
polkaista.:) - k/k
porukka hommiin ne ei onnistu suomalaiselta,kunnon yksittäistaitelija pärjää aina.
- Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
en ole koskaan kokeillut. Katselin joskus kun
täällä eräs pariskunta ajeli tandemilla, oli
sen verran hurjannäköistä touhua, että ei
ole mielessä käynyt kuin joskus ihan leikinpäiten
olen antanut mielikuvituksen laukata.
Kuntopyörä oli aikoinaan, mutta ei enää nykyisin.
Olen nyt monesti ajatellut, että olisi ihan hyvä
olla olemassa, voisi sillä aina tilanteen mukaan
polkaista.:)tuttavan tandemia, ja kyllä oli aika pelottava kokemus.
Tuntui tosi kömpelöltä rakkineelta.
En lähtisi sillä ainakaan minkään kaupungin keskustaan. - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
tuttavan tandemia, ja kyllä oli aika pelottava kokemus.
Tuntui tosi kömpelöltä rakkineelta.
En lähtisi sillä ainakaan minkään kaupungin keskustaan.se minustakin oli sen näköistä, että en alkaisi.
Ennen istuisin taka pakkarille kyytiin, jos
joku jaksaisi polkea.Siitä pääsis pois hyppäämään
jos pelottamaan alkaisi.:)
Ehkä parempi vain ajella itse omia aikojaan. - w-g
k/k kirjoitti:
porukka hommiin ne ei onnistu suomalaiselta,kunnon yksittäistaitelija pärjää aina.
tallaaja olen, kamelit jalassa, noin niinkuin kuvitteellisesti.
- Lisbet
Viimevuonna ostin sellaisen perinteissen
kaupunkifillarin, kolmevaihdetta,kiinteä kori
sarvienvälissä. Ja kepeä on ajettava.
Tänäänkin sellaisen 12km, kauppoja on lähelläkin, mutta tarkoituksella kauimpaan.- Sinimarjanen
kelit lämmetä, että voisi alkaa ajelemaan.
Ennen pyöräilin ympäri vuoden, mutta en enää
viime vuosina, kuin vain kesällä.
Sinulle onkin tullut ihan kiva lenkki.
Huvi ja hyöty samalla kertaa.:) - Lisbet
Sinimarjanen kirjoitti:
kelit lämmetä, että voisi alkaa ajelemaan.
Ennen pyöräilin ympäri vuoden, mutta en enää
viime vuosina, kuin vain kesällä.
Sinulle onkin tullut ihan kiva lenkki.
Huvi ja hyöty samalla kertaa.:)Olen kans talvet kesät fillaroinut.
Tää on tänätalvena ollut jokunen sellainen
myterö etten ole vajasta ottanut, muuten menen.
Mulla on sellaiset talvirenkaat ettei "lipsuttele", siihen niin tottuu ja kun
matkat ei niin pitkiä kuitenkaan, mitä pyörin.
Jos bussilla joutuu meneen, ja vaihtovielä
saa varata kamalasti aikaa, "ei tykkää";) - Sinimarjanen
Lisbet kirjoitti:
Olen kans talvet kesät fillaroinut.
Tää on tänätalvena ollut jokunen sellainen
myterö etten ole vajasta ottanut, muuten menen.
Mulla on sellaiset talvirenkaat ettei "lipsuttele", siihen niin tottuu ja kun
matkat ei niin pitkiä kuitenkaan, mitä pyörin.
Jos bussilla joutuu meneen, ja vaihtovielä
saa varata kamalasti aikaa, "ei tykkää";)olisi kyllä voinut ajella pyörällä koko ajan,
kun lumestakaan ei suurempaa haittaa siinä
mielessä.
Talvirenkaista on kyllä apua vaikka olisi
liukkaampikin keli.
Mun pyörä on niin uudenaikainen, että en osaa laittaa siihen ilmaa. Täältä palstalta kyselinkin viime kesänä ohjeita pumppaamiseen ja sainkin niitä. Kiitos niistä vieläkin niitä muistelen ja yritän parhaani mukaan.
Siis on olemassa kolmenlaisia pyörän venttiilejä, perinteinen, auton rengas malli ja sitten kummallinen piikkimalli joka oli mahdottoman vaikea. Uusi kallis pumppu piti ostaa ja siihen pumppuun pitää erikoisesti nyrkillä lyödä, sen jälkeen kun on laittanut ensin sen pumpun sitä venttiiliä vasten, että menee pohjaan.
Nykynaisista tehdään ihan avuttomia ja miehistä riippuvaisia uuden tekniikan avulla. hih hih, mutta saavatpahan miehet taas loistaa sillä pumppaamisensa taitavuudellaaan.hih hih- k/k
sullapa vekkuli venttiili,euroopas on noita piikki
venttiileitä siellä pumpuissa on jatkoletkut jotka ruuvataan punppuun ja venttiiliin.
Ei niitä tarvi mäiskiä,hyvin toimivat. k/k kirjoitti:
sullapa vekkuli venttiili,euroopas on noita piikki
venttiileitä siellä pumpuissa on jatkoletkut jotka ruuvataan punppuun ja venttiiliin.
Ei niitä tarvi mäiskiä,hyvin toimivat.Se on vaikea. Siis ei sellainen kuin jatkoletku juttu, olen nähnyt kyllä sellaisia täälläkin. Pyörä on Peugeut merkkinen ja se venttiili on todellakin erilainen kuin tavallinen ja erilainen kuin autonrenkaissa. Mutta mies hoitaa sen pumppaamisen suosiolla nykyisin. Minä en sitä enää itse edes yritä.
Siis se pumppu pitäisi painaa ensin kohtisuoraan siihen venttiiliin, muuten kaikki ilmat karkaa helposti. Mies neuvoi kyllä että se laitetaan ensin siihen kohdalle ja sit lyödään nyrkillä pumppuun niin ei pääse entiset ilmat vuotaan ja samalla lailla lyödään kun otetaan poiskin. Jos vähänkin yrittää kitrauttaa kaikki ilma katoaa. Mutta kiva kun ajattelit ongelmaani, kiitos.- Sinimarjanen
vaan pysyttävä perinteisissä malleissa.
On tuo ilman laittokin yksinkertaisempaa.:)
Sen verran vielä muistissa, kun aikanaan
veli renkaan pyörästäni "paikkasi".
Korjasi sen niin että en päässyt kuin kilometrin
kun taas oli tyhjä.
- Harley olis
aivan kiva!
- Sinimarjanen
Ajeletko moottoripyörällä, jossa sivuvaunu?
Tuli vaan mieleeni. - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
Ajeletko moottoripyörällä, jossa sivuvaunu?
Tuli vaan mieleeni.sellaista ihmeviritystäkin, jossa on joko kaksi pyörää takana, ja yksi edessä, tai päinvastoin.
Jossain motskarinäyttelyissä, ja elokuvissa olen nähnyt.
Sellaisella meikäkin uskaltasi ajella suoralla tiellä, jolla ei ole muuta liikennettä.
Pitää puhua hiljaa, kun tuntuu olevan hyvin iltaunista porukkaa täällä.:)) - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
sellaista ihmeviritystäkin, jossa on joko kaksi pyörää takana, ja yksi edessä, tai päinvastoin.
Jossain motskarinäyttelyissä, ja elokuvissa olen nähnyt.
Sellaisella meikäkin uskaltasi ajella suoralla tiellä, jolla ei ole muuta liikennettä.
Pitää puhua hiljaa, kun tuntuu olevan hyvin iltaunista porukkaa täällä.:))Minäkin olen nähnyt. Olispa kiva maalaiskylän
raittia sillä painaltaa menemään.
Voishan se vähän ihmetystäkin herättää, ainakin
aluksi.
Ai, unistako porukkaa on. Meikä vasta tuossa
reilu tunti sitten kerkesi masiinan äärelle. - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt. Olispa kiva maalaiskylän
raittia sillä painaltaa menemään.
Voishan se vähän ihmetystäkin herättää, ainakin
aluksi.
Ai, unistako porukkaa on. Meikä vasta tuossa
reilu tunti sitten kerkesi masiinan äärelle.ihmetyksen ja poikien kateudenkin kohde.
Meikäläisen motoroidun kaksipyöräisen ajoneuvon ajomatka johti aikoinaan pusikkoon, joten pelkään ja kunnioitan niitä.
Jokin unimatti täällä tuntuu jäätelönpalaansa tarjonneen, kun on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Näkyyköhän Jartseviakaan enää koskaan? - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
ihmetyksen ja poikien kateudenkin kohde.
Meikäläisen motoroidun kaksipyöräisen ajoneuvon ajomatka johti aikoinaan pusikkoon, joten pelkään ja kunnioitan niitä.
Jokin unimatti täällä tuntuu jäätelönpalaansa tarjonneen, kun on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Näkyyköhän Jartseviakaan enää koskaan?tuo perinteinen malli sopii parhaiten.
Silläkin ehtii ihan riittävästi.
Yhdelle siskolleni olen aina nauranut, että
heille olisi sopiva auto se ihan pikkunen,
kahden istuttava, jolla voisi mökkireissut heittää.
Hiljaista kyllä nuo viime päivät on olleet.
Olen ihmetellyt myös, että mihin Jartsev on
hävinnyt kokonaan...????
Olen täällä vain sitkeesti yrittänyt kirjoitella.
Ajankulua ja vaihtelua elämän arkeen. - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
tuo perinteinen malli sopii parhaiten.
Silläkin ehtii ihan riittävästi.
Yhdelle siskolleni olen aina nauranut, että
heille olisi sopiva auto se ihan pikkunen,
kahden istuttava, jolla voisi mökkireissut heittää.
Hiljaista kyllä nuo viime päivät on olleet.
Olen ihmetellyt myös, että mihin Jartsev on
hävinnyt kokonaan...????
Olen täällä vain sitkeesti yrittänyt kirjoitella.
Ajankulua ja vaihtelua elämän arkeen.kaikkein paras, ehdottomasti.
Vaikeaa tämä keskustelu, kun kokoajan jumittaa.
Sydämen asialla-sarjassa näkeekin niitä oikein pikkiriikkisiä autoja, kahden istuttaviakin.
Kiva oli pitkästä aikaan puhella, toivottavasti J:kin ottaa osaa keskusteluihimme!
Hyvät Yöt, toivottavasti siskollesi kuuluu hyvää! - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
kaikkein paras, ehdottomasti.
Vaikeaa tämä keskustelu, kun kokoajan jumittaa.
Sydämen asialla-sarjassa näkeekin niitä oikein pikkiriikkisiä autoja, kahden istuttaviakin.
Kiva oli pitkästä aikaan puhella, toivottavasti J:kin ottaa osaa keskusteluihimme!
Hyvät Yöt, toivottavasti siskollesi kuuluu hyvää!sitä sarjaa myös, kun satun kerkiämään.
Siinähän on vähän kaikennäkösiä autoja.
Poliisillakin se anglia ja motskari.
Siskoni on edelleen sairaalassa.
Käyn siellä lähes joka päivä, jos vain pääsen
töistä normaali ajoissa lähtemään.
Näin toivomme!!
Hyvää Yötä, oli ihan kiva jutella taas.:)
- Otto-Vaan
Hankittu kolmipyöräistä.
Jos hankkisin sellaisen kolmipyöräisen tavapyörän
jossa oli etuosa kun vanhan ajan maitokärry.
Sillä voisi antaa vaikka tytöille kyytiä.:)
Muuten on vielä munamankeli talviteloillaan,
pitäisi ottaa esille ja pyyhkiä viime kesän pölyt lokasuojista.- Sinimarjanen
suunnitella vaikka ihan oman mallin, niistä
vanhoista maitokärreistä ja jos vielä vaikka
ikivanha pyöräkin jostain löytyisi.., vanhoista
pyöristä vain tulee mieleeni pappatunturi.
- ibiza*
kaksipyöräistä ja ullakolla muutama vuosi sitten perintönä tullut nelpyöräinen "Harley Parkinson" jota en toivottavasti tarvitse koskaan... :):)
- lisbet
Jos se vain olisi mahdollista "toivomuksella"
samoin. - ibiza*
lisbet kirjoitti:
Jos se vain olisi mahdollista "toivomuksella"
samoin.tätäkään ei saa itse päättää mutta siihen ehkä voi vaikuttaa "elämäntavoillaan"... :):)
- mies*
potkuttelen, tosin vain töissä. Siellä kun on niin kiire ja lattiapintaa riittää, säästyy "kallista" työaikaa.
Muuten ajelen pojan maastopyörällä, sen vähän minkä ajelen. Poika kun ei ole tainnut siihen koskea ajokortin saannin jälkeen.- Sinimarjanen
heräsi. Tarkoitatko kolmipyöräisellä
sellaista, potkulaudan tyyppistä, jossa
kaksi pyörää on takana?
Maastopyörä on tarkoitus ostaa jossain vaiheessa.
Jospa vaikka sitten joskus hamassa tulevaisuudessa
lomalla pyöräilisi enemmänkin. - mies*
Sinimarjanen kirjoitti:
heräsi. Tarkoitatko kolmipyöräisellä
sellaista, potkulaudan tyyppistä, jossa
kaksi pyörää on takana?
Maastopyörä on tarkoitus ostaa jossain vaiheessa.
Jospa vaikka sitten joskus hamassa tulevaisuudessa
lomalla pyöräilisi enemmänkin.kolmipyöräistä potkulaudan tyyppistä, jossa ne kaksi pyörää on edessä. Edessä on myös pieni lava tavaran kuljetusta varten. Tämmönen menopeli
http://www.kontutek.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=45015
Maastopyörällä minun mielestäni onkin mukavampi ajella kuin perinteisellä, kapearankaisesta retkipyörästä tms. puhumattakaan, varsinkin talvella. - Sinimarjanen
mies* kirjoitti:
kolmipyöräistä potkulaudan tyyppistä, jossa ne kaksi pyörää on edessä. Edessä on myös pieni lava tavaran kuljetusta varten. Tämmönen menopeli
http://www.kontutek.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=45015
Maastopyörällä minun mielestäni onkin mukavampi ajella kuin perinteisellä, kapearankaisesta retkipyörästä tms. puhumattakaan, varsinkin talvella.Näit kovasti vaivaa. Kuvasta kyllä hyvin selvisi,
mistä oli kysymys.
Maastopyörä on monikäyttöinen. Kesälläkin, tuolla
metsäautoteillä ja hiekkateillä ajellessa. - mies*
Sinimarjanen kirjoitti:
Näit kovasti vaivaa. Kuvasta kyllä hyvin selvisi,
mistä oli kysymys.
Maastopyörä on monikäyttöinen. Kesälläkin, tuolla
metsäautoteillä ja hiekkateillä ajellessa.on enempi sellainen sisäpeli. Metsäautoteillä joutuisi kantamaan koko vehjettä.
- Sinimarjanen
mies* kirjoitti:
on enempi sellainen sisäpeli. Metsäautoteillä joutuisi kantamaan koko vehjettä.
Mahtaisko tuolla sisätiloissakaan uskaltaa
kovaa mennä, joku jäisi vielä alle tai sitten
menisi päin seinää.:) - mies*
Sinimarjanen kirjoitti:
Mahtaisko tuolla sisätiloissakaan uskaltaa
kovaa mennä, joku jäisi vielä alle tai sitten
menisi päin seinää.:)seinään mutta varovainen pitää olla, ihan niinkuin autolla liikenteessä, ja pitää yllä oikea tilannenopeus. Koskaan ei tiedä, milloin joku ilmestyy eteen nurkan takaa.
Se on minun "rollaattori". - Sinimarjanen
mies* kirjoitti:
seinään mutta varovainen pitää olla, ihan niinkuin autolla liikenteessä, ja pitää yllä oikea tilannenopeus. Koskaan ei tiedä, milloin joku ilmestyy eteen nurkan takaa.
Se on minun "rollaattori".Varovaisuutta, vaikka sisätiloissa ollaankin.
No ei kai sentään rollaattori. Jalkojahan
tuohon tarvitaan. Ihan vimosen päälle.:) - mies*
Sinimarjanen kirjoitti:
Varovaisuutta, vaikka sisätiloissa ollaankin.
No ei kai sentään rollaattori. Jalkojahan
tuohon tarvitaan. Ihan vimosen päälle.:)ei kai pitäisi laskea leikkiä vakavilla asioilla. Ties vaikka sitä rollaattoria joskus oikeasti tarvitsisi. Mutta käytetään jalkoja niin kauan kuin ne kantaa ja ollaan kiitollisia siitä. Ihan kaikilla ne ei kanna, tässäkään iässä.
- Sinimarjanen
mies* kirjoitti:
ei kai pitäisi laskea leikkiä vakavilla asioilla. Ties vaikka sitä rollaattoria joskus oikeasti tarvitsisi. Mutta käytetään jalkoja niin kauan kuin ne kantaa ja ollaan kiitollisia siitä. Ihan kaikilla ne ei kanna, tässäkään iässä.
apuväline joka tapauksessa. Kaikki aikanaan.
Nyt kuitenkin vielä omin jaloin, niin kauan kuin
suinkin pystyy.
- jartsev
Tai on se tuollainen urheilupyörä, vaihteita paljon , en muistakaan. Kapeat renkaat, eikä lokasuojia. Mittari on ja sellaista varustusta. Hyvin kulkee kun vain polkea jaksaa.
- jartsev
pyöräillyt, täällä on märkää vielä, noita sulamisvesiä, mutta kohta varmaan...tekisi oikeastaan jo mieli ajaa pieni lenkki. On niin todella upeita kevätpäivä ollut.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
pyöräillyt, täällä on märkää vielä, noita sulamisvesiä, mutta kohta varmaan...tekisi oikeastaan jo mieli ajaa pieni lenkki. On niin todella upeita kevätpäivä ollut.
muuten ihan hyvät pyöräilykelit, mutta hirveästi
pölyä kuitenkin on ilmassa.
Ilmat kyllä on olleet ihan lämpimiä, vuoden aikaankin nähden. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
muuten ihan hyvät pyöräilykelit, mutta hirveästi
pölyä kuitenkin on ilmassa.
Ilmat kyllä on olleet ihan lämpimiä, vuoden aikaankin nähden.Arvaan aivan. Siellä on täysin lumet sulaneet. Täälläkin ne ovat jo aika vähinä, mutta kastelee vielä teitä monin paikoin ja sitten on tuota hiekoitushiekkaa todella paljon, se tekee vähän haittaa tuolla kapearenkaisella. Mutta kohta ajellaan.
Pitää kai nukkumaan. Mä tulen unessa ajelemaan sinne, tai samoilemaan niitä polkuja ja nuotiopaikoja. Oli kivaa jutella sun kanssa.
Hyvää yötä, kauniita unia:) - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Arvaan aivan. Siellä on täysin lumet sulaneet. Täälläkin ne ovat jo aika vähinä, mutta kastelee vielä teitä monin paikoin ja sitten on tuota hiekoitushiekkaa todella paljon, se tekee vähän haittaa tuolla kapearenkaisella. Mutta kohta ajellaan.
Pitää kai nukkumaan. Mä tulen unessa ajelemaan sinne, tai samoilemaan niitä polkuja ja nuotiopaikoja. Oli kivaa jutella sun kanssa.
Hyvää yötä, kauniita unia:)oli kuulla Sinustakin pitkästä aikaa..
No tuleppa ajelemaan. Kysyn seuraavalla kerralla
mitä unessa näit..?
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia myös sinne missä
sitten oletkin!! - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
oli kuulla Sinustakin pitkästä aikaa..
No tuleppa ajelemaan. Kysyn seuraavalla kerralla
mitä unessa näit..?
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia myös sinne missä
sitten oletkin!!Ihmeellistä, että mä näin unta! Olenkohan mä niin tunteilla elävä joskus, että unissakin on niitä juttuja mitä tulee valveilla ounasteltua. No nyt kuitenkin noin oli. Mä olin lenkillä ja jossakin ja mun piti ehtiä juuri tuohon tienristeykseen määräajassa, olin myöhässä ja ajoin vimmatusti enkä varmaankaan ehtinyt koska odottelin siinä yksin. Täysin arvailuun jäin että ketä mä odotin kun uni ei jatkunut siitä.
Kävin mä tänään oikeestikin ajelemassa vähän, pikkulenkin, ehkä kolmekymmentä kilometriä, unohtui mittari kotiin. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Ihmeellistä, että mä näin unta! Olenkohan mä niin tunteilla elävä joskus, että unissakin on niitä juttuja mitä tulee valveilla ounasteltua. No nyt kuitenkin noin oli. Mä olin lenkillä ja jossakin ja mun piti ehtiä juuri tuohon tienristeykseen määräajassa, olin myöhässä ja ajoin vimmatusti enkä varmaankaan ehtinyt koska odottelin siinä yksin. Täysin arvailuun jäin että ketä mä odotin kun uni ei jatkunut siitä.
Kävin mä tänään oikeestikin ajelemassa vähän, pikkulenkin, ehkä kolmekymmentä kilometriä, unohtui mittari kotiin.tullut näistä jutuista tuo un? Aikoinaan näin
paljonkin unia, jotka useinkin toteutui.
Nykyisin näen harvemmin, joskus kuitenkin..
Sinullehan on tullut ihan hyvä pyörälenkki.
Oliko yhtään kylmä? Minusta vaan tuntuu,
että kaikkialla on ollut kylmä, kun täällä
oli niin pilvinen ja raaka sää. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tullut näistä jutuista tuo un? Aikoinaan näin
paljonkin unia, jotka useinkin toteutui.
Nykyisin näen harvemmin, joskus kuitenkin..
Sinullehan on tullut ihan hyvä pyörälenkki.
Oliko yhtään kylmä? Minusta vaan tuntuu,
että kaikkialla on ollut kylmä, kun täällä
oli niin pilvinen ja raaka sää.Katosi jonnekin koko vastaus. Kuinkahan se noin. Vastasin että kylmää täälläkin varsinkin pyöräillessä. Ehkä pyöräily lisää tuulen tuntua.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Katosi jonnekin koko vastaus. Kuinkahan se noin. Vastasin että kylmää täälläkin varsinkin pyöräillessä. Ehkä pyöräily lisää tuulen tuntua.
että tuuli käy siinä ajellessa. Mieluummin itse ajelen
sitten kun kelit tarpeeksi lämpimät.
Viime viikolla jo oli pari sellaista päivää,
että olisi hyvin voinut ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571818Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543