Minkä pankkien kortit toimivat netissä nyt ilman VbV:tä tai Securecodea?
Korttiehtojen mukaan ei ilmeisesti kenenkään mutta käytännössä..?
Kortit netissä
3
267
Vastaukset
- että ne
eivät enää edes toimi jos kaupassa käytetään VbV:tä mutta ilman VbV:tä kyllä? Niin ainakin täällä on väitetty. Aika nurinkurista kylläkin. Tosin Sampopankin Visa Electronia on sitten jatkossa ihan turha yrittää vinguttaa netissä, oli VbV tai ei koska se ei ole enää nettikelpoinen ollenkaan.
Onneksi lähdin Sampopankista.Sampopankin uudet Visat eivät kuulemma ollenkaan toimi netissä ilman VbV:tä. Vanhat toimivat toistaiseksi, mutta niitä ei enää uusita.
- toimii nyt
Ainakin S-Pankin Visa credit toimii ilman VbV:tä ja cvv2:ta. Olen kokeillut. S-Pankin ilmoituksen mukaan toimii nyt myös VbV:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018