Muistaako kukaan, mikä oli se Arja-Liisan parikymmentä vuotta nuorempi mies, jonka kanssa hän meni naimisiin reilu 10 vuotta sitten? Eikös heillekin tullut ero?
Arja-Liisa Ingus (ex.Hämäläinen)
5
5779
Vastaukset
- tetaett
katais-jykä?
- Jestas sentään
Arja-Liisa Inguksen (es-Hämäläisen, tyttönimeltään Lehtisen) mies, vai lieneekö nykyään ex-mies on nimeltään Rasmus Ingus. En tosin tiedä, onko vaihtanut nimensä sittemmin joksikin muuksi tai alkuperäiseksi. Hän ja A-L ottivat tuon nimen Ingus mennessään naimisiin noin 10 vuotta sitten.
Jossain keskustelupalstalla sanottiin, että kyseinen Rasmus toimisi muusikkona. Shiatsu-hierojakurssilla hän ja A-L aikoinaan tapasivat ja tietääkseni he molemmat ryhtyivät kurssin jälkeen shiatsu-hierojiksi. - -ei palstoilla esillä oleva...
tiedoton kyselijä:
-Kyllä pitää paikkaansa että Rasmus (16 vuotta nuorempi) otti sen eron.Ei vain ole mitään tilitellyt medioissa vaikka Arja-Liisa vastaavasti nimenomaan on (oletettavasti)sanonut asioita häneen liittyen todellisuutta vääristäen, rivien välistä ilkeästi vihjaillen ja tietenkin väärin perusteinkin.Tai sitten saa mielikuvan että mies ois ollut pelkkä "biologinen välttämättömyys", miltei persoonaton ja ikään kuin sivussaoleva.Tähän peilaten:
Miksiköhän Rasmus Ingus otti Arja-Liisasta eron ;-) ? Miksiköhän ?
Arja-Liisa ei tietenkään ole paha ihminen.Mutta koska hän itse antaa lausuntoja jatkuvasti, -jotain ei vain ynnää yhteen läheltäpäin katsoen.Ehkä hän on, parisuhteisiin ja hänen omiin siihennähden ristiriitaisiin "elämänohjeisiin" katsoessa, niinsanotusti "elämässään hyvin hämmentynyt ihminen"?
Hänellä oli kaksi lahjakasta ja hyvän maineen omaavaa aviomiestä:
Toinen monta vuotta vanhempi, jonka A-L viime kädessä kiteytettynä jätti koska mies ei voinut toteuttaa kaikkia A-L:n unelmia.
Toinen monta vuotta nuorempi, joka jätti A-L:n koska ei voinut yksinomaan toteuttaa A-L:n kaikkia "tahdonilmaisuja".(tämä ei ole keksittyä)
Tarina (varmasti pelkästään A-L:n lausuntoihin nojaten) jatkuu varmasti vielä lehdissä tai kirjoissa,mutta tiedän olevan teille ajanhukkaa lukea niitä.
Näin. - Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä ex aviomies Rasmus Ignus nykyään tekee työkseen ja mitä nimeä käyttää?
- Anonyymi
Ketä nämä tyypit edes on? MIstä ne pitäisi tuntea? Ingus? Ei kerro vituuunkaan vertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187