jolla on huono arvosana englannista? Näin ainakin väittää opettaja, ja myös uhkailee lasta luokalle jättämisellä jos tämä ei opi. Lapsi on kuudennella luokalla.
Voiko luokalle
3
1198
Vastaukset
- huomioita
Luulisin, että yhdestä 4:sta saa ehdot (suoritetaan kesällä) ja kahdesta jää luokalleen.
Toki luokalleen jääminen tuntuu nololta ja turhauttavalta, mutta toisaalta kannattaa miettiä sitä, että pärjääkö tämän hetkisillä taidoillaan yläasteella. Jos nyt kielitaito on huono, niin yläkoulussa ongelmia kerääntyy vaan lisää ja luokalleen jääminen voi olla edessä seiskalla. - aineenope
Luokalle jää jos on kaksi nelosta tai jos oppilas ei läpäise saamiaan ehtoja. Luokalle voidaan jättää myös oppilas, jonka menestys on kautta linjan heikkoa eli kaikesta mennään nipin napin läpi.
Erikoinen motivointimenetelmä kyllä, ainakin jos lapsi kuitenkin tosissaan yrittää. Kannustaminen toimisi varmasti paremmin. - fakta?
Onko faktan kertominen uhkailua??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298