http://filehippo.com/download_flashplayer_ie/tech/
Koitin ladata Flashia tuolta sivustolta, lataus ikkuna avautui, mutta jos painan tallenna, mitään ei tapahdu sen jälkeen (tsekkasin myös ohjauspaneelin kautta ohjelmat). Jos painan suorita-nappia, tiedosto alkaa "latautumaan".
Olen koittanu ladata ohjelmaa myös adoben sivuilta, mutta siellä tapahtuu sama juttu. Olen säätäny internet-asetuksista suojausasetukset kuten adoben sivuilla neuvottiin. Mikä avuksi?
En saa Flashia MILLÄÄN ladattua
enkä tiedä enää mitä yrittää
3
852
Vastaukset
- sdghrtrt
Pitää klikata sitä pientä linkkiä vihreän nuolen vieressä "if not then click here", jos lataus ei lähde muuten käyntiin muutaman sekunnin kuluessa.
- sdghrtrt
oletuksille (default)
- Aloittaja
sdghrtrt kirjoitti:
oletuksille (default)
No jep, oon kyllä painannu sitäkin. Niinkun sanoin, jos painan latausikkunasta (joka avautuu) avaa tiedosto se alkaa rullaamaan, mutta jos valitsen tallenna, niin ruutu katoaa, eikä mitään tapahdu.
Oon koittanu myös laittaa internet-asetuksen oletusasetuksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936