mistä kirjoja halvalla

kirjakauppastako

mistä voisi kirjoja löytää edes vähän halvemmalla. tiedän divarit mutta aina niistä ei löydy mitä haluaa. ja kirjakaupoissa hinta on siellä 30e. ainakin suomalainen kirjakauppa ja mikä se toinen olikaan. onko mitään missä olisi tarjouksia tai josta kannattaisi tilata.

44

8178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko kokeillut?

      Eihän kirjoja kannata ostaakaan, ennen kuin ne on kertaalleen lukenut.

      Kirjastoon vain lainaamaan.

      Sitten vasta ostat ja vain ne, joista olet todella pitänyt.

      • juuri näin.

        Itse asiassa todella tiukka ihminen lukee ensin kahdesti kirjastosta, koska jotkut kirjat muuttuvat hukkakauraksi ensimmäisen lukemisen jälkeen.

        Useista kirjastoista saa nykyään tilattua uusia kirjoja, ja se on oiva tapa uutuuskirjoihin tutustumiseen kohtuullisella hinnalla.


    • Loskis
    • Nimetön

      Kirjastojen poistomyynnistä voi tehdä löytöjä. Itse löysin juuri 2 kirjaa a 20 c!

    • kirjasto-gona

      Ehdottomasti kannattaa lainata kirjat ensin kirjastosta.
      Tietokirja ainkin kannattaa tutkia kirjastosta ennen kuin ostaa mainoksen uhrina kirjan, joka ei sitten sovikkaan omaan käytöön. ( liian peruteellinen tai liian simppeli)

      Krjasto on hyvä paikka tehdä löytöjä poistokirjoista, jos haluaa kirjan omaksi.

      Tosin jos olet jo lainannut kirjoja paljon ja jättänyt paluttamatta ne, niin silloin sinä olet pulassa. ;)))

    • Hippuli

      Hei!

      Kirppareilta löytyy kirjoja edullisesti. Netissä on mm. sellainen paikka kuin antikka.net.

    • TaikaröNsy

      pitää vain olla aina haku päällä ;)
      Suomalainen Kirjakauppa
      Akateeminen Kirjakauppa
      Kansallinen Kirjakauppa
      Monet pienet kirjakaupat(ainakin isoissa kaupungeissa löytyy)
      -tarvitseeko kirjojen olla kovakantisia?
      Pokkarit pitävät saman sisällön?
      Ehdottomasti paras paikka on hyvä kirjasto.
      Se,joka paljon lukee,lukee myös huonompaakin siinä sivussa.
      Mutta parasta kannattaa aina etsiä ja oman hyvän maun mukaan tietysti;=)

    • Nimetön

      tietenkin kirjastosta saa ihan ilmaiseksi.
      saa lainaan

    • sellaista

      toivottavasti joku niitä vielä ostaakin.
      kohta ei oo muuten mitä lainatakkaan.

    • helikoppi

      kirjoitti hän. Tiesitkö, että on olemassa Kirjasto. Mene sutena sinne.
      Suosittelen Bukowskin koko tuotantoa. Siellä on rumia sanoja, mutta ei muuta kuin raappahousut kinttuun ja sormet sukupuolielimelle ja menox...
      Hyvä ihminen: LUE; LUE ja lue, sen takia meille suomalaisille on annettu ilmainen koululaitos jotta sivistyisimme.
      Mie itte oon aivan perseestä, mutta siitä, sanoi mustapartainen mies-huolimatta.

    • olen löytänyt

      Itse tapaan käydä kirppareilla ettiin nimenomaan kirjoja, siellä keskihinta on noin 5€/kirja. Usein hinta jää myös tuon alle ja joskus menee vähän yli, mut yleensä vitosella saa. Lisäksi on kirjoja myyvien liikeeiden alennusmyynnit ja divarit, joista löytyy joskus helmiä erittäinkin edullisesti. Ja sit tietty on kirjasto, josta kirjat saa lainaan, mut jos haluat nimenomaan omaksi niin mun suositus on kirpparit. Itte oon pääasiassa kirppareita hyödyntäen kerännyt liki 200 teoksen kotikirjaston.

    • edullisimpia kirjoja

      löytyy suurikuu.fi sivulta.On toki kalliitakin kirjoja mutta itse olen tehnyt hyviäkin löytöjä

      • Tilausta odotellen

        Suurkuusta ei kannata tilata, jos ei ole valmis yli 2 viikon toimituksiin. Asiakaspalvelu myöskään ei toimi luotettavsti, rahat kyllä kelpaavat, mutta ostoksia saa odotella ja vastuksia tiedusteluihin, en suosittele.


    • Alyxandria

      Kannattaa tosiaan vertailla eri kirjakauppojen hintoja. Itse ostan suurimman osan kirjoistani netin kautta, ja aina käyn 2-3 paikassa vähintään katsomassa saman kirjan hinnan. Eroja voi olla pokkarissakin jopa 4-5 euroa, kovakantisissa joskus jopa kymmeniä euroja!

      Mutta tässä on linkit paikkoihin, joita itse tykkään käyttää:

      - Adlibris : http://www.adlibris.com/fi/
      "Pohjolan suurin kirjakauppa." Kirjoja usealla kielellä, laajat valikoimat. Postikulut aina 2,90€ huolimatta tilauksen koosta.

      - Akateeminen : http://www.akateeminenkirjakauppa.fi/
      Toimituskulut 0€ jos tilaa vähintään 5 kirjaa! Voi myös noutaa tilaukset myymälästä, jolloin ei toimituskuluja. Muutoin toimituskulut 4,5€.

      - Bookplus : http://www.bookplus.fi/
      Nopea toimitus suomenkielisille kirjoille.Yli 100€ tilauksista ei toimituskuluja. Voi myös noutaa myymälästä, jolloin ei toimituskuluja.

      - Suomalainen : http://www.suomalainen.com/sk/
      Monipuolinen valikoima, yli 85€ tilaukset toimituskuluitta. Muutoin toimituskulut 4,5€

      - SuuriKuu : http://www.suurikuu.fi/
      Postikuluitta yli 80€ tilaukset, myös nouto myymälästä on ilmaista. Muutoin toimituskulut 4,5€.

      Kirjastot tosiaan ovat myös hyviä paikkoja ainakin tutustua kirjoihin. Mutta vaikka kirjaston ahkera käyttäjä olenkin, niin mieluummin ostan kirjat kuitenkin itselleni! :)


      -Tessa

      • erwerwer

        Jos pelkkä hinta ratkaisee, osta kirjasi Adlibriksestä. Se myy kirjoja halvemmalla kuin kustantajat itse. Postin sivuilta voit tarkistaa, ettei minkäänlainen paketti liiku 2,90 euron postimaksulla. Haiskaahtaa pahasti.


      • ...
        erwerwer kirjoitti:

        Jos pelkkä hinta ratkaisee, osta kirjasi Adlibriksestä. Se myy kirjoja halvemmalla kuin kustantajat itse. Postin sivuilta voit tarkistaa, ettei minkäänlainen paketti liiku 2,90 euron postimaksulla. Haiskaahtaa pahasti.

        ostaa kirjoja pehmeäkantisina, ks. esim. www.pokkarit.fi. Tosin en ole itse sieltä ainakaan vielä mitään tilannut.


      • ulkosuomalainen.
        erwerwer kirjoitti:

        Jos pelkkä hinta ratkaisee, osta kirjasi Adlibriksestä. Se myy kirjoja halvemmalla kuin kustantajat itse. Postin sivuilta voit tarkistaa, ettei minkäänlainen paketti liiku 2,90 euron postimaksulla. Haiskaahtaa pahasti.

        AdLibris kyllä toimittaa kiinteillä hinnoilla. Esim. Ruotsissa, jossa asun, on kolme vaihtoehtoa, eikä niillä ole mitään tekemistä paketin painon tai koon kanssa. "Ekonomifrakt" eli taloustoimitus on jopa ilmainen.

        Leveranssätt Hos Adlibris kan du som privatperson välja mellan följande alternativ:

        * Ekonomifrakt: Vårt fraktfria leveranssätt. Tar två till tre vardagar på sig att nå dig efter att paketet är skickat.
        * Miljöfrakt: Vårt klimatneutrala leveranssätt. Tar två dagar på sig att nå dig efter att paketet är skickat. Kostnad 10 kronor.
        * Normalfrakt: Tar en dag på sig att nå dig efter att paketet är skickat. Kostnad 19 kronor.

        Företag får böckerna levererade direkt till dörren med företagspaket för endast 19 kronor.

        Fraktavgiften gäller per order oavsett antal böcker i beställningen. Vi tar inte ut några fakturerings- eller serviceavgifter.


      • uncanny

        Minä olen tilannut usein Adlibriksesta englanninkielisiä kirjoja ja saanut ne aina ilman postimaksua. Mistäköhän johtuu, että sinun pitää maksaa?


    • Lassi Eronen

      Kannattaa käydä katsomassa myös http://www.kirjakirpputori.fi - sieltä näyttäis löytyvän ainakin opiskeluun liittyvää kirjallisuutta kivasti. :)

      Itse shoppailen enimmäkseen http://www.play.com -kaupassa, jossa on ilmaiset toimituskulut.

      • toukkamikätoukka

        Kirjastoissa yleensä myydään poistettuja kirjoja, varsinkin Lainan päivän aikoihin 8.2.


    • 12a

      Kokeile huuto.nettiä, sieltä löytyy kaikenlaista kirjallisuutta.

      • samsur

        www.tori.fi


    • Reiena

      Suosittelen kokeilemaan BookMoochia. :)
      www.bookmooch.com
      Olen lyhyessä ajassa kokenut palvelun loistavaksi tavaksi päästä eroon jo luetuista kirjoista ja saada lisää muita.

    • lukutoukkien kasvatt

      Suomenkielisiä e-kirjoja saa kohtuu hintaan wowbooksilta. Ekirja on noin puolet tavallisen kirjan hinnasta (saa myös tavallisia kirjoja,mp3 äänikirjoja ym).
      Olen hankkinut lapsille mm. Will Willeroyn piraateista kertovia kirjoja ja luontoa ja toimintaa rakastavalle pojalle Dino X:n Remax sarjaa. Itse luen vähän kaikkea mahdollista. Päädyin e-kirjoihin koska nuoriso käyttää mieluiten tietokonetta ja kun hankin ekirjoja pdf versiona he ovat innostuneet lukemaan niitä tietokoneelta ja autossa myös kännykästä. Lukutaito kehittyy vahingossa ja aika kuluu ilman takapenkkiläisten valitusta.

    • radio-oidar

      Uusi ja edullinen kirjaverkkokauppa on www.kirjaville.com

    • kirjojen ystävä

      Yksi tosi hyvä antikvariaatti netissä on www.antiquator.fi. Olen ostanut sieltä muutaman kerran ja hinnat on edullisia ja toimitus nopea.

    • lukumato

      Myös www.antikvaari.fi on hyvä verkossa toimiva antikvariaatti. Täältä löytyy valtava valikoima kirjoja.

    • tamperelainen poitsu

      Antikvariaatit. Asun Tampereella ja koko kaupungin kattavin antikvariaatti sijaitsee Puutarhakadulla lähellä pääkirjasto Metsoa.Jos Tampereella asut niin mene Lukulaariin! Pistä googleen hakusanaksi Lukulaari,niin saat paikan osoitteen.

    • Luen illalla
    • Lukijaneiti

      Parhaiten olen löytänyt edullisia kirjoja Kirjatorilta, joita on useissa kaupungeissa. Kaikki kirjat tarjoushintaisia, ja edulliset kortit ostan myös aina sieltä.

      www.kirjatori.fi

    • Ostan nyt Amazonista

      Juu, älä ainakaan osta Elisalta ellet tiedä täsmälleen, mitä olet tekemässä. Jos tulee mutkia matkaan, esimerkiksi sähköpostisi ei tue HTML-muotoa, et varmasti saa kirjaasi.

    • vapaudenkaipuu

      Antikvariaateista - kirjastosta saa toki ilmaiseksi.

    • Entinen asiakas

      Ainakin kannattaa tilata jostain muualta kuin suomalaisesta kirjakaupasta,siis nettikaupasta. Halvat hinnat kyllä,mutta tavaraa ei vaan tule perille. Luvataan että 3-5päivää on toimitusaika,mutta tavaraa ei tule kuukaudenkaan päästä. Mitään vastausta sieltä ei saa viesteihin. Jos meinaa soittaa ja selvittää asiaa niin puhelut sinne taas on maksullisia.
      Halpa hinta ei ole aina hyvä,mielummin maksaa hieman enemmän jotta saa tavaran ajoissa.

      Vaikka booky.fi:stä tai huuto.netistä voi saada halvalla kirjoja.

    • pienikuu

      Juuri odotin SuuriKuusta neljättä viikkoa tilausta, vaikka toimistusajaksi oli ilmoitettu 3 - 5 päivää.

    • auttaakaaaa!

      Hei!!
      Minä olen 14-vuotisd tyttö ja mullakin on pikku ongelma! Mää haluun lukea ''RAKAS VAMPYYRINI'' nimistä kirjaa ,mutta sitä ei oo missään kirjastossa.Katsoin kaikki piki kiejastot .Kirja maksaa noin 10.00eu , mutta vanhempani sanovat että se o kallis joten en saa ostaa sitä tietääkö joku sivuston jossa sen saa halvalla? olisin tosi kiitollinen :)

    • Reaalimarket
    • Superkirja

      Kirjastosta saa tottakai halvimmalla, mutta jos haluaa vertailla eri verkkokirjakauppojen hintoja niin Superkirja on siihen ihan näppärä uusi palvelu: http://www.superkirja.fi

    • kirjanystava

      täältä itse ostan kirjat, kaikki siistikuntoisia mitä itelle tullu. alle 2 euroa hinnat. www.sumashop.fi

    • sj123
    • adlibris_pettää_ostajan

      Kirjasto ja divarit ok. Adlibris teki taas sen mitä eivät lupaa. Toimitusaika tilattaessa 5-15 päivää joka sinänsä on jo pitkä, ei riittänyt. Nyt on kulunut 21 päivää eivätkä edes viitsi kertoa, että toimitusaika ei ole sovittu. Odotan yhden päivän ja sen jälkeen perun tilauksen ja haen kirjat ruuhkaisesti kirjakaupasta. Jos haen kirjat kaupasta, loppuu verkkokaupan käyttö tähän tilauksen peruuttamiseen, se on varman.

    • kirjafriikki

      Citycenterin ns. makkaratalon Asematunnelissa kaksi Rosebudin kirjakauppaa, toisessa kaikki kirjat 5e ja toisessa uutuuskirjoja halvemmalla kuin esimerkiksi Suomalaisessa. Suosittelen! Verkkokauppakin löytyy: http://www.rosebud.fi

    • verkkoantikvariaatit
    • YxKirjatoukka

      Ekotorilta olen itse ostanut edullisesti 1-3€ / kirja. Samalla tukee sitä arvokasta toimintaa. Sinne voi myös palauttaa ne, kun on ne lukenut, jos ei halua itselleen säilöä niitä. Mutta saa ainakin lukea, niin kauan kuin haluaa. Kirjaston kirjoissahan tulee se eräpv aina vastaan tai pitää muistaa uusia ne lainat. Tietokirjat on eri asia, niihin voi palata tarpeen tullen, kun se on oma. Edullisesti saa Ekotoreilta niitäkin.

    • Dyykkari9876

      Kaatopaikoilta ja paperinkeräys roskiksista. Hinta/laatu suhde kohdallaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe