Hei.
Osaiskohan joku vähän jelpata, että mitä teen väärin. Mulla on kotisivutila ammuu.com:n kautta ja osoitteeni on (www.karvakuonot.biz). Käytin sivujen siirtoon filezillaa, mutta sivuni eivät näy niinkuin pitäisi, itseasiassa siellä ei näy koko kotisivuja vaan näyttää tältä: http://www.karvakuonot.biz/
Mielestäni siirsin kaiken oleellisen, mutta jotakin on mennyt vikaan? :/
Kotisivujen siiro nettiin
8
755
Vastaukset
- mikä hätänä
sinun ongelma olla se että kuvat olla väärä paikka.
sinun pitää osata tehdä sivut ennenku laitat ne netti.
naisten ei tulisi tehdä nettisivuja eikä aja auto. - kuvasi ovat jossain
muualla kuin pitäsis
Vilkaisin koodia ja ensimmäisen kuvan pitäisi
olla
http://www.karvakuonot.biz/kuvat/lay_02_01.jpg
ja siellähän se EI ole...- sinun..
index.htm tiedosto muut mahdolliset .htm tiedostot palvelimen juuressa ja juuresta PITÄÄ LÖYTYÄ myös kansio nimeltä kuvat (pienillä kirjoitettu) ja kuvat sitten siellä kansiossa?
Katsoin sivusi lähdekoodia ja noi ongelmat viittaisivat siihen että, kuvat on nyt linkitetty väärin tai kuvat on väärässä kansiossa.
- minä sanoin
sinun.. kirjoitti:
index.htm tiedosto muut mahdolliset .htm tiedostot palvelimen juuressa ja juuresta PITÄÄ LÖYTYÄ myös kansio nimeltä kuvat (pienillä kirjoitettu) ja kuvat sitten siellä kansiossa?
Katsoin sivusi lähdekoodia ja noi ongelmat viittaisivat siihen että, kuvat on nyt linkitetty väärin tai kuvat on väärässä kansiossa.
Minä olen kertonut jo missä ongelma.
Miksi te toistaa minua?
Ei te saada naista kopioimalla minun vastaus. - sina siella
minä sanoin kirjoitti:
Minä olen kertonut jo missä ongelma.
Miksi te toistaa minua?
Ei te saada naista kopioimalla minun vastaus.kaukana.
Meilä täälä Sjuomessa on sanalasku:
-Kertaus on opintojen isoäiti.
- v0id
...
- -himpula-
Juu, eli mulla on nämä kotisivut (rosin kotisivut) omassa kansiossaan, josta löytyy myös kansio (kuvat), jossa on sitten nämä kaikki kuvatiedostot JPEG-muodossa. Nämä samat sivut löytyvät toimivina soneralta, mutta vaihdoin palvelinta ja mietinkin, että teenkö jotain väärin tuon FileZillan kanssa kun soneran FTP-ohjelman kanssa ei ollut mitään ongelmaa?
Tosiaan sivuja en ole itse tehnyt ja tyhmä nainen, niinkuin täällä oli kirjoiteltukin, että ei naista kotisivujen pariin. Mutta jos nyt joku fiksu osaisi kertoa JOTAIN muutakin kuin, että kuvat on väärässä paikassa? :/
Mitä minun pitäisi nyt ensimmäisenä tarkistaa ja korjata, entä voiko tuonne Filezillalle lähettää tiedostot jotenkin 'väärin' niin ettei kuvat siis näy? - Filezillalla
-himpula- kirjoitti:
Juu, eli mulla on nämä kotisivut (rosin kotisivut) omassa kansiossaan, josta löytyy myös kansio (kuvat), jossa on sitten nämä kaikki kuvatiedostot JPEG-muodossa. Nämä samat sivut löytyvät toimivina soneralta, mutta vaihdoin palvelinta ja mietinkin, että teenkö jotain väärin tuon FileZillan kanssa kun soneran FTP-ohjelman kanssa ei ollut mitään ongelmaa?
Tosiaan sivuja en ole itse tehnyt ja tyhmä nainen, niinkuin täällä oli kirjoiteltukin, että ei naista kotisivujen pariin. Mutta jos nyt joku fiksu osaisi kertoa JOTAIN muutakin kuin, että kuvat on väärässä paikassa? :/
Mitä minun pitäisi nyt ensimmäisenä tarkistaa ja korjata, entä voiko tuonne Filezillalle lähettää tiedostot jotenkin 'väärin' niin ettei kuvat siis näy?kuvakansion tiedostomääreet. Eli klikkaa oikealla hiirellä kuvakansion päällä la tarkista numeerinen arvo. Laita arvoksi vaikkapa täydet 777 ja sit pitäisi pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944