pääse,jos ei liity Suomen Keskustan rp:n jäseneksi.
Tuo sääntö kummastuttaa siinä mielessä että ennen on houkuteltu keskustan listoille sitoutumattomia ehdokkaita aivan surutta ja nyt ei sitten kelpaa sitoutumattomat listoille ollenkaan ja tällä vain tehdään hallaa poliittiselle uskottavuudelle.
Tuo sääntö kummastuttaa siinä mielessä että ennen on houkuteltu keskustan listoille sitoutumattomia ehdokkaita aivan surutta ja nyt ei sitten kelpaa sitoutumattomat listoille ollenkaan ja tällä vain tehdään hallaa poliittiselle uskottavuudelle.
Vastaukset 27
Vanhimmat
ryhmä, minä en ainakaan äänestäs epävarmaa ehdokasta, joka vaalien mentyä loikkaa toiseen ryhmään, pettäen äänestäjänsä.
Sait hyvän vastauksen, mieti sitä tämä ilta ja
vastaa aamulla esim. 06:00.
puolueloikkari,koska olen aina ollut keskustalainen ja tulen sitä olemaan aina.
keskustalaiselle yhtään miettimistä.
Pakarisen kirja haitari ja hattu , voi asiat selvitä sullekkin.
ollaan keskustalaista niin kustalaista, ilimankos haiseekin niin notta.......
sinulle poliittinen koti selvinnyt?
tarjouksessa lohta tai siikaa.
jäsen?
ketä houkutellaan ja ketä ei.
mitään pölvästiä, jolle kaikki nauravat ei yksikään puolue halua listoilleen.
eronnut koskaan keskustan jäsenyydestä.
se suurin syy, miksi ei käy...
voi erota keskustan jäsenyydestä kun sinua ei sen jäseneksi ole koskaan otettukaan. Vaikkei se mikään häävi popula olekkaan mutta nekin nyt sen verran kahtoo ettei kaikkia hoopoja mukaan kelpuuteta vaikka kuinka polkis
sitten mikä on se suurin syy miksen käy ehdokkaaksi?
kuuluu katoille.
en ole koskaan ollut tuuliviiri.
käytit tuulivoimaa polkiessasi vattulaan.
Siitä, kun poistit oman aloituksesi tältä sivulta, jossa haukkua napsit melko perusteellisesti Haapavetisen keskustanleiriin kuuluvan kunnallispolitiikon, eikä hän ollut ainoa henkilö, ketä olet täällä nimeltä ja täysin aiheetta parjannut.
Ihmettele vaan kaikessa rauhassa, miksi et kelpaa keskustan ehdokkaaksi.
Sinä päivänä, kun sinä olet keskustanlistoilla ehdokkaana kunnallisvaaleissa, minä palautan jäsenkirjani ja vaihdan puoluetta, sillä kaikella on rajansa.
sen jäsenkorttisi heti ja mennä sen jälkeen kokoomuksen jäseneksi.
kaksi asiaa on varmaa: Minun ei koskaan tarvitse palauttaa jäsenkirjaani em. syystä, etkä sinä tule koskaan olemaan kunnallisvaaliehdokkaana Haapavedellä keskustanlistoilla.
kuulemiin
alhaista mieltä olen koko elämäni noudattanut.
ÄLÄ URAUTA!!
urauttamaan.
sallittua.
kissa se langoilla leikki.
ei riitä listoille kaikilla.
riittää kaikille listoille.