Traveller peräkärry

ostoaikeissa

Onko kenelläkään kokemusta Traveller kärrystä? Minkä hintanen ja onko hyvä vai huono ostos? Katoin niiden kotisivuja mutta mitään hintoja siellä ei ollu enkä viittiny soitttaa sinne. Osaako kukaan sanoa mitä maksaa?

10

9890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 157db

      luulet,olisko hinta tieto tullut nopeammin ja luotettavammin jos olisit soittanut.

      • kgfluyf

        ehkä olis ollu nopeampi soittaa ja kysyä hinta mutta onko kellään kokemusta kärrystä? osaako kukaan sanoa että kannattaako ostaa?


      • Ehtaa alumiinia
        kgfluyf kirjoitti:

        ehkä olis ollu nopeampi soittaa ja kysyä hinta mutta onko kellään kokemusta kärrystä? osaako kukaan sanoa että kannattaako ostaa?

        Hyviä ja kalliita kärryjä, ehtaa alumiinia, eli ei ruosteongelmia, kevyitä = suuri kantavuus.

        Saa kumivääntöjousilla ja lehtijousilla. Mutta ei siis mikään halppiskärry.

        Kannattaako ostaa vai riippuu ihan sun omista arvostuksistas ja tarpeistas ja kukkarostas.


      • että.

        mitä


        luulet,
        luulen että oli hyvä


    • ===========================...

      laita hintoja tännekin näkyviin. Heidän sivuilla olevien käytettyjen kärryjen hinnan antaa jotain osviittaa. Alumiini on hyvä materiaali. Itsellä on "isältä pojalle" kestävä Hessu-kärry, jossa kaikki laidan on keveyden takia alumiinia. Laidat on hyvin säilynyt vuosien saatossa. Kärryn rungon putsasin ja "massasin" uudelleen vuosi sitten. Kärryn ikä noin 25v ja edelleen perässä tulee. Renkaat tosin taitavat kaivata vaihtoa.

    • teho 331

      kärryn ja hyvin toimii!

    • Kärrymies

      En voi suositella alumiinista peräkärryä. Täysin onneton materiaali väsyessään ja lähes mahdoton korjattava kotikonstein. Erehdyin ostamaan tuollaisen isoreissarin. Täysin susi jo syntyessään. Nyt olen hitsaillut raudasta siihen uuden vetoaisan, jonka olen liittänyt suoraan akseliin. Aikaisemmat saranatapit, joilla lavan "pitäisi" kipata, olivat todella heppoista tekoa. En yksinkertaisesti uskaltanut vetää niitä enää auton perässä. Korjausten jälkeen kärryllä kyllä pärjää, kunhan ei välitä alumiinihitsisaumojen murteista, eikä lastaa liian suurta kuormaa, joka tässä tapauksessa on max 200 kiloa. Osta ihan suoraan vaan teräskärryt. Niihin voi ainakin luottaa!!

      • Vuorellaistuja

        Riippunee merkistä. Itselläni oli pellolainen alumiininen EuroPe-Tra kippikärry (150 x 274). Ostin sen uutena kesällä 1992. Vedin sillä rekiä, moottorikelkkaa, koivurankoja yms. Kuomunkin laitoin muutamaa vuotta myöhemmin. Ei mitään repeämiä eikä vääntymiä. Pulteilla kasattu, jäykkää alumiiniprofiilia, tarvittaessa helppo vaihtaa rikkoutuneet palikat. Ei tarvinnut. Myin kärryn kaverille vuonna 2005, koska tuli tarvetta isommalle ja lavettimalliselle vaunulle. EuroPe-Tra jatkaa edelleen elämäänsä - nyt jo kunniakkaassa 25 vuoden iässä - kaverilla, jolle sen silloin myin ja ei mitään repeämiä vieläkään. Ja tämä kaveri on säälimättä kuljettanut sillä raskaita tukkikuormia, koivurankoja, mönkijää, kelkkaa ja kevyempääkin rahtia. Kuomukin on täydessä iskussa, ei reikiä eikä halkeamia. Laakerit alkuperäiset, rasvaa joskus lisätty kuppiin, ei muuta. Enpä olisi itsekään uskonut silloin kuin sen hankin, että se kestää repeämättä, mutta pakkohan se on uskoa, kun omin silmin näkee :)


    • Alukärri

      Isoreissari ollut käytössä jo vuodesta 2006. Yksiakselinen, kipillinen kuomukärri. Ei mitään ongelmia! Vedetty ehkä 100000km, laakereita rasvattu ja valot rempattu kerran- ledeiksi

    • Anonyymi

      Mulla on ollut Traveller teli, jarrullinen vuodesta 1990 eli yli kolmekymmentä vuotta. Vieläkin pelittää, vain kuomu kaipais pientä huoltoa ja nyt jarrutyöt edessä. Kustannukset noin 600€. Kärryllä on vedetty muutakin kuin terveisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe