paras anime kauppa

ZeRo

tässä on varmaan euroopan paras anime kauppa mistä saa tavaraa ilman luottokorttia http://www.archonia.com hyvä minulle koska en omista luottokorttia...(on erittäin luotettava sivu olen itse tilannut inu yashaa ja kaikki on tullut nätisti perille)

26

17029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gemma

      Mikä on postimaksu ja kauanko toimitus kestää? Sen tiedän jos esim. AnimeCastlesta tilaat niin postimaksu on aina 30 euroa... Mutta tämä kauppa näyttäisi olevan Euroopassa... Tiedätkö postimaksuista?

      • ZeRo

        joo posti maksuista sen verran että siel on semmone lista mist näkyy ne kaikki mut ne menee painon mukaan esim 0-350g maksaa 2.41 EUR(ei ole kallista)350g - 500g maksaa 4.41 EUR.... ja 5kg maksaa vaa 14.00 EUR mikä on jo suomess melkein kaikissa liikeissä jos tilaa... ja tulleissa ei tule mitään veroa koska suomi kuluu EU maihin...
        ja se ketä sano et suosii suomalaista niin ei tuu samaa koskaa kaikkea sitä tavaraa mitä täältä löytyy tän tulee koko aja lisää import tavaraa mitä suomessa ei ehkä koskaan tulla näkemään


    • Himura_Kenshin

      Kannatan ehdottomasti kotimaisuutta, ja siksi tilaan yleensä kaikki animeni Jyväskyläläisen Videodivarin kautta ( http://videodivari.com ). Valikoimat kasvavat miltei päivä päivältä, ja tavaraa on kertynyt jo sinne ihan kivasti, hinnat ovat suhteellisen järkevät ja toimitus nopeaa.

      Mangaa hommaan myös yleensä Suomesta, lähinnä fantasiapeleistä. Pari kertaa olen joutunut turvautumaan ruotsalaiseen science-fiction bokhändelniin, jonka valikoimat ovat valtavat, ja samoin hinnat. Ulkomaisten kauppojen kautta en ole mitään tilannut, kun en netti tilauksiin luota, mutta suunnitelmissa olisi ostaa Anime on DVD:n kautta All Purpose Cultural Cat Nuku Nuku DASH boxi.

      • Murr

        Asun jyväskylän lähellä ja haluaisin tietää että missä päin jkl:ää toi Videodivari on?


      • Himura_Kenshin
        Murr kirjoitti:

        Asun jyväskylän lähellä ja haluaisin tietää että missä päin jkl:ää toi Videodivari on?

        Olen vain kerran käynyt itse liikkeessä, ja satuin löytämään sen sattumalta n. puolen tunnin etsiskelyn jälkeen. Osoite oli Kauppakatu 2, semmoinen piskuinen liike (minun huoneeni on miltei yhtä iso). Saman kadun varrella oli oikein mukava pizzeria, ja muuta en sitten muistakaan. Ota kartta mukaan ja lähde kiertelemään.


      • Henri Cardin

        videodivari HUIJAUSTA Halvempaa saa Archoni.comista DragonBall Z Seasonit on jotain 37.90 euroa mukaan postimaksu niin yhteensä 45,90euroo
        Paljon kalliimpaa on videodivarissa.


      • kyjubgtvrfrd
        Henri Cardin kirjoitti:

        videodivari HUIJAUSTA Halvempaa saa Archoni.comista DragonBall Z Seasonit on jotain 37.90 euroa mukaan postimaksu niin yhteensä 45,90euroo
        Paljon kalliimpaa on videodivarissa.

        tätä viestiä ei varmaan kukaan lue, koska keskustelu on niin vanha, mutta:
        Yrityksillä(kaikilla) on kuluja, paitsi tuotteiden saaminen ja verot, liiketilat, postikulut(jos postitusta tarjotaan) ja sitä rataa.
        On ehkä hyvä miettiä että kestävä yritys ei voi tarjota aina kaikkea mini hintaan, koska siinä syö myös itseltään leivän ja tosiaan yrityksissä pitää saada myös korvaus tehdystä työstä. Hinta mikä tuotteelle siis tulee koostuu useista asioista.
        Ja jos mietitään kyseistä yritystä, tavaran tuonti ulkomailta tuskin on ilmaista yritykselle? Itse pidän ko. yrityksestä. Eikä minulla muitakaan suomalaisia yrityksiä vastaan mitään ole.


    • nana<3

      mutta entäs sitten aluekoodit?
      Itse etsin nana animeboksia, ja olen löytänytkin mutta vain aluekoodi 1 ja 3 ... tietääkö kukaan missä voisi olla Ai Yazawan nana animea aluekoodi 2?

    • InuYashaa!

      ömm... Olisko suomenkielistä/luotettavaa kauppaa jossa on "inuyasha the secret of the cursed mask" tai "inuyasha feudal combat" -pelejä?Tarvitsisin kipeästi apua!

    • Apua o__o

      Tiiätteks te mist mistä vois ostaa NANAA ? :p jos joku tietää niin pliiz kertokaa :o

      • Hanajima

        Suomalaisen kirjakaupan nettikaupasta.


    • Minä

      Mietin vaan että millä tuolla www.archonia.com :issa voi maksaa... Kun ajattellin tilaavani mangaa sieltä :|

    • ♥Super Pöllö♥ ;3

      En lödä mistään jos Puplipeista puhutte mutta jos ette pahoittelut pöllöilystäni o.O

    • Hanajima

      Suomalaisen kirjakaupan nettikaupan valikoimista löytyy nykyään melko paljon. Kaikki, jotka on arvosteltu Anime-lehdessä on löytynyt sieltä.

    • haluun tietää

      mikä se oli se kauppa mikä alko U:kirjaimella

      • dokfkdlxnsnxlx

        Ehkä Urumi?


      • Anonyymi

        Urumi?


    • Minä

      Hei ZeRo ootko varma että se on paras?
      Meinaan voihan julisteet, pehmot ja figuurit olla väärennöksiä...

    • Otus

      "haluun tietää" tarkoitatko Urumia?

    • Mana

      Jooh, Varmaa Kukaa Ei Lue Ku Siitä On Pitkä Aika Ku Joku On Käyny Mutta Tietäiskö Kukaan Mistä Vois Ostaa Figureja (Ei Kovin Kalliilla xD) Ja Se Ois Mielellää EU:n Alueella Kaikkein Paras Ois Jos Ois Suomalainen.

      Ite Oon Hoksannu Tän http://www.urumi.fi/ Aika Hyväks Paikaks Ja Tän http://www.omoi.fi/store/ Vielä Paremmaks ;))

    • Anonyymi

      urumi on paras!!!

    • Anonyymi

      Oranssi planetta myy 2 euroa kappale kirjoja plus he antavat ainakin 4 euroa alennusta joka ostoksetsta se on ihan mahtavaa

    • Anonyymi

      Suomesta ei ainakaan kannata ikinä tilata mitään, euroopasta ja japanista saa aina halvemmalla. Esim Genshin Impact Lumine Japanin Amazon global toimituksena (amazon maksaa tullit) 146€, sama tuote Finanimessa 250€. Jos haluaa euroopasta niin ainakin archonia ja figuya on hyviä.

      • Viimeinen linkki ei näköjään toimi, kun otti jostain syystä sulut ja pisteen mukaan linkkiin... Tässä toimiva: https://yvolve.fi/fi/collections/manga-anime


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe