Aloin seurustella noin 10 pvää sitten pojan kanssa, johon tunnen olevani syvästi rakastunut. Ollaan oltu tuttavia tätä aikasemmin...
Kun olemme kahdestaan, meillä on yleensä ihan mukavaa ja halaillaan ja pusutellaan paljon... Tehdään jotain kivaa yhdessä.
Eilen kuitenkin tein jotain, mikä ei anna mulle rauhaa... Mulla tuntuu kokoajan hirveä painolasti rinnan alla...
EN OSAA SANOA, ONKO TÄMÄ NS."PETTÄMISTÄ", mutta olin tyttöporukan kanssa vähän juhlimassa ja sattui erittäin komea tyyppi tielleni ja hänen kanssaan sit jotain juteltiin ja halattiin -pidettiin toisiamme kädestä. Mentiin käymään sen tyypin luonaki, mut ei siinä sit muuta...
Klassisesti ajatellen, tämä on pettämistä... Mutta tää nykyaika... :D
Joo, ja olen vasta 15. Että silleen... En saa rauhaa.
Kommentteja?
Kaverini, joka oli selvin päin (en ollut mäkään NIIN paljon ottanut että olisi muisti mennyt) näki tän jutun ja uhkasi kertoa poikaystävälleni... Ja sitä mä rakastan. En vaan voi kertoa sitä sille itselle, koska tiedän miten paljon se musta välittää...
apua.
Pientäsuurta kieroilua
3
264
Vastaukset
- prkl
horoja on tää maa pullollaan..ei vittu
- Enormous
Noo enny sanois et kädest pitäminen ja halailu ny mitään pettämist on.
Taino jos halailu on kovin kiihkeetä ja kädet vaeltaa ties missä ni sit.
Mut joo suomalaises kulttuuris ei taideta muutenka halailla, joten paras lienee jättää väliin ku et kert itekkää oikeen osaa sanoo onko se pettämistä.
Ongelmia sil saa ainakin helposti. - hmm
No jutteleminen ja halaus ei oo mitään pettämistä. Eikä se että kävit sen kundin luona jos kerran mitään ei tapahtunu. Mutta se kädestä kii pitäminen voi olla vähän silleen että joo-o...
Ota tästä opikseks ja älä tee samaa tulevaisuudessa.
Ei sun varmaan tarvi kertoo tästä sun poikaystävälle jos oot 100% varma että se ei saa tietää mistään!!
Mutta muuten kannattaa kyllä kertoa jos on sellanen riski että joku muu vois keroo!!
Parempi että se kuulee sen sulta.
Se antaa paremman kuvan ja että sä todellakin kadut sitä.. vai kaduttaako edes??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770