Laulaja-villikko Anita Hirvonen on myös vesimies.
Mielestäni hän on myös tyypillinen vesimies.
yhdessä haastattelussa hän tuumasi: kotini ei ole mikään siisti, mutten välitä. Jos vieraiden ei kelpaa tulla kotiini sellaisena, kuin se on, niin pysyköön poissa. siivoon silloin, kuin minusta siltä tuntuu. ja muutenkin, kun hänelle on nuoruudessaan maistunut tuo kuningas alkoholi. Itsellenikin se on kyllä maistunut.enkä itsekkään pidä kotiani niin siistinä.
Anita Hirvonen myös vesimies
10
1484
Vastaukset
- tykkään
perussiisteydestä, mutten pilkunviilauksesta siisteydessäkään. Ottaa nipottajat ja arvostelijat päähän. Näin vesimiehenä.
Otan myös silloin kun haluan, ja silloin kun en halua, en ota. Eikä siihen ole kellään mitään sanomista. - just joo
eli vesimies ei siivoa ja on alkoholisti?
- näin on...
on myös vesimies ja siksipä me lapset on jouduttu pitämään taloutta pystyssä siivomalla ja leipomalla pikku naperosta lähtien. Jos pitäs yhdellä sadalla kuvata vesimiestä, se on hunsvontti.
- edellinen
Ja sen periaatteisiin kuulu tyyli, että ei se vesikään soutamalla kulu.
- et huh,huh
Ei ole vesimiehen koti epäsiisti, eikä ole lasten jälkiäni tarvinnu siivota koskaaaaan..
Kaikista merkeistä löytyy myös siivottomia ja lapsillaan töitä teettäviä,mutta lapsia kuuluu
opettaakin niihin kotitöihin, kotihan on yhteinen...joten se ei ole vain yhden hoidettava
En ole mikään pilkun viilaja, mutta lapsetkin ovat oppineet millaisessa kodossa viihtyy... - minä myös
Olen vesimies nainen..Siivoan useasti, tykkään että tavarat ovat järjestyksessä, laitan myös ruokaa, leivon jos siltä tuntuu..Olen myös jumppahullu, slilla viihdyn..Kaljaa kippaan sillon kun haluan..Tykkään aikatauluista ja että asiat ovat järjestyksessä...
- vezueela
Hei, tuntuu pahalta kun parjaat vesimiestä. Meitä kun on moneen lähtöön niinkuin muitakin. Tammikuun lopun vesimiehet ovatkin holtittomampia kuin esim. helmikuun puolenvälin tienoilla olevat, tiedän sen.
Olen aina ollut urheilullinen ja taiteellinen, siisti ja huomaavainen.Olen antanut kaikkeni lapsilleni, koska rakastan heitä. En juo alkoholia. Olen seurallinen ja humoristinen esim. tilannekomiikka, on vahvoja puoliani, sitä tulee joskus kai liikaakin. Nauru on aina herkässä ja erittäin positiivinen asenne kaikkeen. Olen kiltti, jos niin voi sanoa, siis erilainen kuin .... - synt. vuosi
vezueela kirjoitti:
Hei, tuntuu pahalta kun parjaat vesimiestä. Meitä kun on moneen lähtöön niinkuin muitakin. Tammikuun lopun vesimiehet ovatkin holtittomampia kuin esim. helmikuun puolenvälin tienoilla olevat, tiedän sen.
Olen aina ollut urheilullinen ja taiteellinen, siisti ja huomaavainen.Olen antanut kaikkeni lapsilleni, koska rakastan heitä. En juo alkoholia. Olen seurallinen ja humoristinen esim. tilannekomiikka, on vahvoja puoliani, sitä tulee joskus kai liikaakin. Nauru on aina herkässä ja erittäin positiivinen asenne kaikkeen. Olen kiltti, jos niin voi sanoa, siis erilainen kuin ....1979? Se ainakin sopisi kuvaukseesi. Muuten tunnen minäkin helmik puolenvälin vesimiehiä ja noin taitaa olla. Syntymävuodella on tietysti suuuuuri merkitys.
- vesineiti
synt. vuosi kirjoitti:
1979? Se ainakin sopisi kuvaukseesi. Muuten tunnen minäkin helmik puolenvälin vesimiehiä ja noin taitaa olla. Syntymävuodella on tietysti suuuuuri merkitys.
Tuosta syntymävuosihommasta en ole kuullutkaan. Osaatko kertoa mitään alkuvuoden vesimiehistä vm. 1992?
- hilkkalainen
- Vesimies on esimies !
- Aina oikeassa....
-Elää huomista päivää...
-Väittelyn mestari...
- Aina pitää olla samaa mieltä...
-Vain silloin pärjää....
.-Totta jokainen mielipiteeni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982