tomb raider angel of darknes

buffy

miten pääsee eteen päin ruudusta the hall of seasons olen siin kohas jos se haamu ahistelee laraa siin on myös niitä patsaita joil on kait raamatut käsissä mitä täs ruudus pitäs tehä vastatkaa myös mailiini
Vastaa

kysymys on playstation 2 pelistä

vastatkaa

11

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyCroft
      • fox

Oon huomannu, että aina mainostat noita läpipeluuoppaita, ja ei siinä mitään. Mutta kun kyseessä on noinkin lyhyt asia neuvottavana, niin voisit samalla sanoa myös vastauksen siihen. Ja sitten voisit littaa linkkiä sun läppäreihin. Meinaan mun mielestä ainakin ois ärsyttävää kattoo tuolt läppäreistä joku ihan pieni kohta :)

• LadyCroft
        fox kirjoitti:

Oon huomannu, että aina mainostat noita läpipeluuoppaita, ja ei siinä mitään. Mutta kun kyseessä on noinkin lyhyt asia neuvottavana, niin voisit samalla sanoa myös vastauksen siihen. Ja sitten voisit littaa linkkiä sun läppäreihin. Meinaan mun mielestä ainakin ois ärsyttävää kattoo tuolt läppäreistä joku ihan pieni kohta :)

Olisin voinut juu, mutta olen neuvonut jo kahdelle ihmiselle tämän saman kohdan, kirjoittamalla sen tänne. Ja samalla tämä apua pyytänyt henkilö voi katsoa suoraan apua läppäreistä jos tulee vastaan lisää ongelmakohtia peleissä, eikä tarvitse tulla kysymään apua täältä.

Mutta jos se ihmisiä häiritsee, niin voin lopettaa mainostamisen tähän.

• fox
        LadyCroft kirjoitti:

Olisin voinut juu, mutta olen neuvonut jo kahdelle ihmiselle tämän saman kohdan, kirjoittamalla sen tänne. Ja samalla tämä apua pyytänyt henkilö voi katsoa suoraan apua läppäreistä jos tulee vastaan lisää ongelmakohtia peleissä, eikä tarvitse tulla kysymään apua täältä.

Mutta jos se ihmisiä häiritsee, niin voin lopettaa mainostamisen tähän.

Nyt sä käsitit mun pointin väärin :) siis jatka ihmeessä mainostamista, koska sun sivut on todella hyvät. Sieltä löytyy vaikka mitä, ja läppärit on selkeät ja hyvät. Mä en nyt tarkottanu mitenkään "haukkua" sua, vaan annoin vaan vinkin, että jotain pikku kohtia vois muuten vain tässä sanoa, ja sit laittaa linkkiä perään, että tulevaisuudessa voi sieltä sun sivuilta sit kattoa läpipeluu ohjeet. Eli siis jatka vain mainostamista, ei se ketään häiritse (ei ainakaan minua) ja pidä sivut hyvässä kunnossa =)

• LadyCroft
        fox kirjoitti:

Nyt sä käsitit mun pointin väärin :) siis jatka ihmeessä mainostamista, koska sun sivut on todella hyvät. Sieltä löytyy vaikka mitä, ja läppärit on selkeät ja hyvät. Mä en nyt tarkottanu mitenkään "haukkua" sua, vaan annoin vaan vinkin, että jotain pikku kohtia vois muuten vain tässä sanoa, ja sit laittaa linkkiä perään, että tulevaisuudessa voi sieltä sun sivuilta sit kattoa läpipeluu ohjeet. Eli siis jatka vain mainostamista, ei se ketään häiritse (ei ainakaan minua) ja pidä sivut hyvässä kunnossa =)

Thanks :) Kyllä mä yritänkin aina kun neuvon jotain, kirjoittaa suoraan tänne, mutta tällä kertaa näin, kun tänne on muutamalle ihmiselle jo neuvottu "käsin" tuo sama kohta. :)

• fox
        LadyCroft kirjoitti:

Thanks :) Kyllä mä yritänkin aina kun neuvon jotain, kirjoittaa suoraan tänne, mutta tällä kertaa näin, kun tänne on muutamalle ihmiselle jo neuvottu "käsin" tuo sama kohta. :)

Niin joo kyllähän mä muistan että on neuvottu. Oon muuten samaa mieltä ton ylemmän viestin kirjottajan kans, et sullon hienot sivut. Mäkin kyllä tekisin omat sivut, mutta kun en oikeen löydä sisältöä niihin. Ja kuitenkin atlantis on niin iso paikka, et siel on oikeastaan kaikki mahdollinen tieto, niin sitten mun sivut olis vähän niinku et ei niis ois mitään järkeä :) kyllä mä ulkoasun jo tein, mut sitten jäi se, et mitä sinne laittaa. Joten eipäs tulekaan mun tr sivuja. Ainakaan vielä. =)

• LadyCroft
        fox kirjoitti:

Niin joo kyllähän mä muistan että on neuvottu. Oon muuten samaa mieltä ton ylemmän viestin kirjottajan kans, et sullon hienot sivut. Mäkin kyllä tekisin omat sivut, mutta kun en oikeen löydä sisältöä niihin. Ja kuitenkin atlantis on niin iso paikka, et siel on oikeastaan kaikki mahdollinen tieto, niin sitten mun sivut olis vähän niinku et ei niis ois mitään järkeä :) kyllä mä ulkoasun jo tein, mut sitten jäi se, et mitä sinne laittaa. Joten eipäs tulekaan mun tr sivuja. Ainakaan vielä. =)

Jeps.. Atlantis on tosiaan suuri. Katsoin sitä juuri, että mitäs kaikkea sivulla onkaan. Tavaraa on kertynyt matkan varrella paljon. Ei ollu mullakaan aluks helppo keksiä, että mitä laittaa sivuille, mutta kyllä sitä sitten rupes tulemaan.

Ja voithan sinä tehdä TR sivut, suomenkielisiä TR sivuja tarvitaan :D! Käytätkö level editoria? Siitä ei ole minkäänlaista suomalaista sivua, tietääkseni, niin olisi ihan kiva sellainenkin. Itse pelaan pleikalla, niin en tiedä editorista mitään :)
        No joo.. Mutta ehkä sitten tulevaisuudessa nähdään sunkin sivut! :)

• fox
        LadyCroft kirjoitti:

Jeps.. Atlantis on tosiaan suuri. Katsoin sitä juuri, että mitäs kaikkea sivulla onkaan. Tavaraa on kertynyt matkan varrella paljon. Ei ollu mullakaan aluks helppo keksiä, että mitä laittaa sivuille, mutta kyllä sitä sitten rupes tulemaan.

Ja voithan sinä tehdä TR sivut, suomenkielisiä TR sivuja tarvitaan :D! Käytätkö level editoria? Siitä ei ole minkäänlaista suomalaista sivua, tietääkseni, niin olisi ihan kiva sellainenkin. Itse pelaan pleikalla, niin en tiedä editorista mitään :)
        No joo.. Mutta ehkä sitten tulevaisuudessa nähdään sunkin sivut! :)

No mä pelaan kans pleikkarilla, joten ei toikaan level editors käy mulle. Muuten on kyllä tosi hyvä idea. =) Mutta pitää tässä kattoa. En kyllä keksi mitään ideaa enää tr:stä, kaikki käytetty :) Voisinhan mä alkaa kirjottaan sellasta "kirjaa" noista tr kentistä. Niinku läpipeluu oppaat, mut niinku silleen et "Lara katsahti ylös ja huomasi siellä pienen railon. Ehkä hän pystyisi sitä pitkin hilaamaan itsensä toiselle puolelle.." xDD joo no en kumminkaan =)) jos tässä jotain keksii niin kyllä teen sitten sivut loppuun.

• LadyCroft
        fox kirjoitti:

No mä pelaan kans pleikkarilla, joten ei toikaan level editors käy mulle. Muuten on kyllä tosi hyvä idea. =) Mutta pitää tässä kattoa. En kyllä keksi mitään ideaa enää tr:stä, kaikki käytetty :) Voisinhan mä alkaa kirjottaan sellasta "kirjaa" noista tr kentistä. Niinku läpipeluu oppaat, mut niinku silleen et "Lara katsahti ylös ja huomasi siellä pienen railon. Ehkä hän pystyisi sitä pitkin hilaamaan itsensä toiselle puolelle.." xDD joo no en kumminkaan =)) jos tässä jotain keksii niin kyllä teen sitten sivut loppuun.

heh:)

Mutta jonkulaiset fanitarinat tms ois kyllä siistejä suomeks!

• lara

kuinkahan monta vipua on tomb of ancients tasossa
        löysin kolme ja mikään niistä ei toimi,en saa ala luukkua auki.olenko tehnyt jonku virheen tasoon mennessä.

• Jen
        lara kirjoitti:

kuinkahan monta vipua on tomb of ancients tasossa
        löysin kolme ja mikään niistä ei toimi,en saa ala luukkua auki.olenko tehnyt jonku virheen tasoon mennessä.

Ootko käyny ihan alhaala vääntääs vipuu ja sit ihan ylhäällä?en muista enää monta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe