Tätä oon halunnut monelta muslimilta kysyä, millainen Allah on?
Rakastaako hän kaikkia ihmisiä, vai vain muslimeita?
Rakastaako hän ehdoitta, vai pitääkö hänen rakkautensa jotenkin ansaita, siis esim olemallla hyvä ihminen?
Antaako hän anteeksi kun törttöilemme ja teemme vastoin hänen tahtoaan?
Vastaako hän rukouksiin?
Pystyykö hän parantamaan sairaita?
Antaako hän muslimeille varmuuden siitä että nämä pääsevät paratiisiin?
Antaako hän sisäisen rauhan?
Onko hän armahtavainen?
Jos yhteenkään noista vastaus on ei, tiedän että minun Jumalani on suurempi. Joten vastatkaa
Ja vielä yksi kysymys:
Miten hän osoittaa rakkautensa ihmisiä kohtaan?
Onko Allah rakastava?
51
1406
Vastaukset
- Yakup
Rakastatko lapsesi että hän sanoo 'sinä et ole hänen isänsä?'.
- töppönen
Jos ymmärsin oikein tarkoitit että rakstanko lastani vaikka hän sanoisi että en ole hänen isänsä. Luultavasti rakastaisin. Äidin/Isän rakkaus on (normaalisti) niin vahva. Onhan lapsi syntynyt sinusta. Kyllä vanhempien rakkaus kestää aika paljon.Tietenkin tulisin siitä surulliseksi, mutta rakkaus säilyisi. Ainakaan en alkaisi vihaamaan lastani sen takia ettei hän tunnusta minua isäkseen
Tästä siis pitäisi päätellä että Allah rakastaa kaikkia, vai? Korjaa jos olen väärässä - Yakup
töppönen kirjoitti:
Jos ymmärsin oikein tarkoitit että rakstanko lastani vaikka hän sanoisi että en ole hänen isänsä. Luultavasti rakastaisin. Äidin/Isän rakkaus on (normaalisti) niin vahva. Onhan lapsi syntynyt sinusta. Kyllä vanhempien rakkaus kestää aika paljon.Tietenkin tulisin siitä surulliseksi, mutta rakkaus säilyisi. Ainakaan en alkaisi vihaamaan lastani sen takia ettei hän tunnusta minua isäkseen
Tästä siis pitäisi päätellä että Allah rakastaa kaikkia, vai? Korjaa jos olen väärässäAllah rakastaa kaikkia, mutta kuin lapsesi hän ei halua sinut ja sinä haluat antaa hänelle rakkaus..Lopulta mitä lapsesi halua hän saa sen..
Allah sanoo että 'ihminen on Minun luomu ja palvelkaa Minua!'.. Jos et todistaa sen olet poissa! Syy on sinun..
- Tietopankki
Ei rakasta.
- askeesi
kyllä rakastaa.
- Repliikki
askeesi kirjoitti:
kyllä rakastaa.
on feikki. Ei feikki mitään rakasta.
- niinpä*
Repliikki kirjoitti:
on feikki. Ei feikki mitään rakasta.
-Se,mihin sinä sydämelläsi luottaen liityt,on
todellisuudessa sinun JUMALASI.(M.Luther) - nähnyt
Olen nähnyt, kun näitä yksinkertaisia ihmisiä lietsotaan vihaan kristittyjä kohtaan. Allahin nimissä jaettiin sitten kuorma-auton lavalta aitovenäläistä kehitysapua: Kalashnikov - automaattikivääreitä eli rynkkyjä. Vaikka eivät ole hissiä nähneet, niin pyssy on opeteltu jo lapsena. Tilanne päättyyi osaltani siihen, kun tämä joukko lähti - onneksi - eri suuntaan pyssyineen tapettavia kristtittyjä etsimään.
- Umm Habiba
Tätä oon halunnut monelta muslimilta kysyä, millainen Allah on?
"Sano: Hän, Jumala on yksi,
Jumala, ikuinen.
Ei Hän ole siittänyt eikä syntynyt,
eikä Hänellä ole ketään vertaista."
(Pyhä Koraani, suura 112)
Rakastaako hän kaikkia ihmisiä, vai vain muslimeita?
Perimätiedossa sanotaa, että Jumala rakastaa ihmisiä 70 kertaa enemmän kuin äiti lastaan, joten eikö se kerro jotain tuon rakkauden suuruudesta. Siinä ei sanota, että Jumala rakastaa muslimeja, vaan ihmisiä...
Rakastaako hän ehdoitta, vai pitääkö hänen rakkautensa jotenkin ansaita, siis esim olemallla hyvä ihminen?
Hyvillä teoilla ihminen lähenee Jumalaa ja Jumala raskastaa häntä vieläkin enemmän. Viittaa edelliseen vastaukseen.
"Niille jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä, Armollinen lahjoittaa rakkautensa" (Pyhä Koraani 19:96)
On luonnollista, että henkilö, joka tekee asioista miellyttääkseen meitä, meidän on helpompi rakastaa häntä enemmän kuin henkilöä joka tekee aina meille epämieluisia asioita.
Antaako hän anteeksi kun törttöilemme ja teemme vastoin hänen tahtoaan?
"Jumala ei anna anteeksi sitä, että Hänen rinnalleen asetetaan muita jumalia, mutta kaiken muun Hän antaa anteeksi, kenelel tahtoo, eikä kenellekään tehdä rihmankaan verran vääryyttä." (Pyhä Koraani 4:48)
Tähän lisäyksenä, että jos henkilö asettaa muita Jumalan rinnalle, sitten katuu sitä, hän saa syntinsä anteeksi. Mutta jos hän kuolee tilassa, jossa hän on asettanut muita Jumalan rinnalle, hänen syntejään ei anneta anteeksi, sillä Jumala on ainoa palvonnan arvoinen, ei kukaan muu.
Vastaako hän rukouksiin?
"Hän vastaa niiden rukouksiin, jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä ja lisää heitä kohtaan armoaan... jos Jumala antaisi palvelijoilleen ylenmäärin vaurautta, he vain tekisivä vääryyttä maassa, mutta Hän lähettääkin sitä halunsa ja määränsä mukaan." (Pyhä Koraani 24:26 - 27).
Tietenkään Jumala ei aina vastaa kaikkiin rukouksiimme, Hän antaa meille sen mikä meille on hyväksi.
Pystyykö hän parantamaan sairaita?
Totta kai. Jumala pystyy mihin vaan.
Antaako hän muslimeille varmuuden siitä että nämä pääsevät paratiisiin?
"Ne, jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä, ovat parhaimmat luodut. Heidän palkkanaan ova theidän Herransa luona eedenin puutarhat..." (Pyhä Koraani 98:7 - 8)
Näitä kohtia riittää vaikka muille jakaa.
Antaako hän sisäisen rauhan?
Kyllä antaa.
Onko hän armahtavainen?
"Kerro palvelijoilleni, että MInä olen anteeksiantava ja armollinen" (Pyhä Koraani 15:49)
Miten hän osoittaa rakkautensa ihmisiä kohtaan?
Johdattamalla heitä totuuteen, ikävä kyllä en nyt muista tätä Koraanin kohtaa, mutta yritän löytää sen myöhemmin.- töppönen
kiitti vastauksesta...
vielä pari kysymystä, voitko tuntea Allahin läsnäolon? Tiedätkö oikeesti tapauksia joissa hän olis vastannu rukoukseen? Millanen suhde sulla on Jumalaan? Onko hän sinulle rakas,läheinen ja tärkein asia elämässäsi,jota ilman et voisi elää? Vai onko hän niin Pyhä suuri ja kunnioitettava että häntä on vaikea lähestyä?
"mutta kaiken muun Hän antaa anteeksi, kenelel tahtoo, eikä kenellekään tehdä rihmankaan verran vääryyttä".
Siis et voi olla varma antaako hän sinulle anteeksi?
Oon edelleen sitä mieltä, että mun Jumalani, on suurempi, koska hän antoi oman poikansa kuolla mun puolesta. Se on suurin mahdollinen rakkaudenosoitus...Mulla on vieläkin sellanen kuva islamista, että pitää kauheesti yrittää olla hyvä. - Tiedätkö
on saatanan keksimä VALHE ihmisten eksyttämiseksi.
- 7440
Tiedätkö kirjoitti:
böö
- töppönen
Tiedätkö kirjoitti:
tiedän sen kyllä...mutta kuinka voin sen muslimeille selittää? On aika loukkaavaa mennä sanoon ihmisille päin naamaa, että sun jumalas on vaan feikki.
siitä ei pääse mihinkään, että islam on orjuuttava uskonto...vaikka sitä kuinka puolustellaan. Muslimien täytyy yrittää olla hyviä, ja siten ansaita jumalansa hyväksyntä. Minun ei tarvitse yrittää mitään, Jumala rakastaa minua tällaisena.Kun uskon Jeesukseen olen vapaa!
Nythän islamilla on huono maine terrori-iskujen takia...onhan muslimeita jotka yrittävät elää hyvin, ja he sanovat että islam on hyvä uskonto... mutta silti, pelkkä hyvän tekeminen ei riitä viemään ihmisiä jumalan luo.
(sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää ottaa selvää) - epäilevä
töppönen kirjoitti:
tiedän sen kyllä...mutta kuinka voin sen muslimeille selittää? On aika loukkaavaa mennä sanoon ihmisille päin naamaa, että sun jumalas on vaan feikki.
siitä ei pääse mihinkään, että islam on orjuuttava uskonto...vaikka sitä kuinka puolustellaan. Muslimien täytyy yrittää olla hyviä, ja siten ansaita jumalansa hyväksyntä. Minun ei tarvitse yrittää mitään, Jumala rakastaa minua tällaisena.Kun uskon Jeesukseen olen vapaa!
Nythän islamilla on huono maine terrori-iskujen takia...onhan muslimeita jotka yrittävät elää hyvin, ja he sanovat että islam on hyvä uskonto... mutta silti, pelkkä hyvän tekeminen ei riitä viemään ihmisiä jumalan luo.
(sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää ottaa selvää)...jos muslimit ovatkin oikeassa...? Jos usko Jeesukseen ei olekaan se oikea? Mistä sen tiedät?
- Umm Habiba
töppönen kirjoitti:
kiitti vastauksesta...
vielä pari kysymystä, voitko tuntea Allahin läsnäolon? Tiedätkö oikeesti tapauksia joissa hän olis vastannu rukoukseen? Millanen suhde sulla on Jumalaan? Onko hän sinulle rakas,läheinen ja tärkein asia elämässäsi,jota ilman et voisi elää? Vai onko hän niin Pyhä suuri ja kunnioitettava että häntä on vaikea lähestyä?
"mutta kaiken muun Hän antaa anteeksi, kenelel tahtoo, eikä kenellekään tehdä rihmankaan verran vääryyttä".
Oon edelleen sitä mieltä, että mun Jumalani, on suurempi, koska hän antoi oman poikansa kuolla mun puolesta. Se on suurin mahdollinen rakkaudenosoitus...Mulla on vieläkin sellanen kuva islamista, että pitää kauheesti yrittää olla hyvä.voitko tuntea Allahin läsnäolon?
Totta kai voin. Tosin Jumala ei ole fyysisesti läsnä, vaan Hänen näkönsä, kuulonsa, tietoisuutensa on kaikkialla.
Tiedätkö oikeesti tapauksia joissa hän olis vastannu rukoukseen?
Näitä on montakin. Yksi niistä nukkuu juuri tuossa sängyllä ja toinen melskaa masussa.
Nyt voit tietysti sanoa, että kaikkihan lapsia tekee. Mutta lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan. Jotkut saa helpommin, toiset vaikeammin.
Millanen suhde sulla on Jumalaan?
Hyvin läheinen. Islamissa ei tarvita mitään välikäsiä, vaan muslimi puhuu Jumalalle suoraan.
Onko hän sinulle rakas,läheinen ja tärkein asia elämässäsi,jota ilman et voisi elää?
Kyllä on. Ketään ei voi rakastaa enemmän kuin Jumalaa, ja kuinka Häntä ilman voisi edes elää yhtään tyydyttävää elämää?
Vai onko hän niin Pyhä suuri ja kunnioitettava että häntä on vaikea lähestyä?
Jumala on suuri ja kunnioitettava, totta kai, mutta Häntä ei ikinä ole vaikea lähestyä. Jumalahan tuntee minut parhainten.
Minä en usko, että Jumalalla on poikaa, sillä Hän ei tarvitse poikaa, eikä Hänen tarvitse antaa kenenkään kuolla muiden syntien puolesta. Miksi kenenkään pitäisi kuolla MINUN syntieni puolesta, minähän ne ole tehnyt ja MINÄ itse olen niistä vastuussa. Näin ollen minä itse KATUMALLA saan syntini anteeksi. Sitä varten ei kenenkään tarvitse kuolla.
Jeesus oli profeetta, yksi suurimmista, rauha hänelle. - sunshine
töppönen kirjoitti:
kiitti vastauksesta...
Oon edelleen sitä mieltä, että mun Jumalani, on suurempi, koska hän antoi oman poikansa kuolla mun puolesta. Se on suurin mahdollinen rakkaudenosoitus...Mulla on vieläkin sellanen kuva islamista, että pitää kauheesti yrittää olla hyvä."Oon edelleen sitä mieltä, että mun Jumalani, on suurempi, koska hän antoi oman poikansa kuolla mun puolesta. Se on suurin mahdollinen rakkaudenosoitus"
Niin miksi jumala ei voi antaa syntejä anteeksi muutenkin? Mihin Jeesuksen kuolemaa tarvittiin? Eihän se välttämätön ollut. Tätä asiaa en ole koskaan käsittänyt.
Minulla on jäänyt islaminuskosta sellainen käsitys, että melkein kaikki annetaan anteeksi, jos vain tunnustaa Allahin. Ja on tehnyt edes hitusen hyvää. Näin siis sanotaan käsittääkseni Koraanissa, eri asia on mitä "valtaapitävät" sanovat. - töppönen
sunshine kirjoitti:
"Oon edelleen sitä mieltä, että mun Jumalani, on suurempi, koska hän antoi oman poikansa kuolla mun puolesta. Se on suurin mahdollinen rakkaudenosoitus"
Niin miksi jumala ei voi antaa syntejä anteeksi muutenkin? Mihin Jeesuksen kuolemaa tarvittiin? Eihän se välttämätön ollut. Tätä asiaa en ole koskaan käsittänyt.
Minulla on jäänyt islaminuskosta sellainen käsitys, että melkein kaikki annetaan anteeksi, jos vain tunnustaa Allahin. Ja on tehnyt edes hitusen hyvää. Näin siis sanotaan käsittääkseni Koraanissa, eri asia on mitä "valtaapitävät" sanovat.Yritän antaa sulle mahd. hyvän vastauksen, joten tästä tulee pitkä. Yritä jaksaa lukee. Ja ota huomioon ettei mulla oo minkäänlaista kokemusta teologiasta, joten teksti voi olla aika epäselvää...
Siis miksi Jeesusksen täytyi kuolla`?
Alussa paratiisissa Jumala asui meidän keskuudessamme, ja kaikki oli hyvin. Mutta hän rakasti ihmistä niin, että antoi tälle vapauden valita totteleeko Jumalaa ja pysyy hänen läheisyydessään, vai onko tottelematon ja joutuu pois hänen läheltään. Hän siis sanoi:
”Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä , jona siitä syöt, olet kuoleman oma”.1 moos 2. 17
Tottelemattomuudesta seurasi siis kuolema. Jumala on pyhä(täydellinen) ja hyvä, mutta ihminen valitsi pahuuden ja epätäydellisyyden. Sillon Jumalan täytyi karkoittaa ihminen läheisyydestään, sillä Jumala, joka on pyhä ja hyvä, ei voi tinkiää pyhyydestän, niin että voisi seurustella pahan ihmisen kanssa. Mitä yhteistä on Jumalalla ja Saatanalla?
Näin ihmisen ja Jumalan välillä oli ylitsepääsemätön kuilu. Ainoa mahdollisuus sen ylittämiseksi oli, että ihmisten täytyi tulla pyhiksi, sillä jumala ei voi tulla pahaksi...tai epätäydelliseksi.
VT:n aikana ihmiset tätä kovasti yrittivät. Mutta se vaan on mahdotonta ihmiselle olla tekemättä syntiä. Niinpä he uhrasivat aina syntiä tehtyään jonkun viattoman ja täydellisen eläimen...ikäänkuin sijaiskärsijäksi, kuolemaan heidän puolestaan.Sillä synnistä seuraa aina kuolema.
Jumala kuitenkin rakasti ihmistä ja tahtoi olla yhteydessä häneen.Kuinka hän ratkaisi ongelman? Hän tuli itse ihmiseksi(Jeesus). Hän eli ihmisen elämän, mutta ei tehnyt syntiä, oli siis täydellinen. Hänellä oli yhteys Isään.
Itseasiassa hän ja Isä olivat yhtä. Ja sitten hän kuoli ristillä. Tavallaan hän siis toimi sijaiskärsijänä kuten VT:n ajan uhrikaritsat. Hän kuoli meidän syntiemme puolesta, jottei meidän tarvitsisi kuolla
”Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme” Room 6:23
Ja kuten joku tossa kirjotti” Miksi kenenkään pitäisi kuolla MINUN syntieni puolesta, minähän ne ole tehnyt ja MINÄ itse olen niistä vastuussa. Näin ollen minä itse KATUMALLA saan syntini anteeksi. Sitä varten ei kenenkään tarvitse kuolla.
Ihminen oli tehnyt syntiä, joten ihmisen piti kärsiä rangaistus... siksi Jumala tuli ihmiseksi.
Raamatun mukaan( en tiedä koraanista) synnistä seuraa aina kuolema. Ihminen itse valitsi kuoleman, kuten yllä oleva raamatunpaikka 1. moos 2:17 osottaa. Pelkkä katuminen ei auta...jonkun oli kuoltava.
Kun kerran kuolema sai alkunsa ihmisestä, samoin kuolleiden ylösnousemus on alkanut ihmisestä
Sillä niin kuin kaikki ihmiset Aadamista osallisina kuolevat, niin myös kaikki Kristuksesta osallisina tehdään eläviksi,1.Kor. 15:21-22
Joten Jeesuksen kuolema ristillä oli välttämätön. Nyt jos uskomme siihen ja pyydämme Jeesukselta syntejämme anteeksi, saamme elää. Jumala rakastaa meitä, ja haluaa olla lähellä meitä, hän haluaa olla tärkein asia elämässämme...Jeesus yksin on tie Jumalan luo.
Tässä minun ja Raamatun kanta asiaan...Jos tämä teksti selvensi asiaa, kiitos siitä kuuluu Jumalalle, pyysin häneltä viisautta kirjoittaa niin että siitä on apua sinulle.
- jahså
>Onko Allah rakastava?
mies>nainen
pyhä sota
kuvakielto
yhteisö>yksilö
islamilainen maailma>- Anonyymi
Nuohan ovat ihan tavallisia ihmishörhöjen perusasioita, jo ennen allahiakin olleet. Allahiahan tuli vasta paljon myöhemmin, silloin, kun joivat hapanta kiljua ja oppium alkoi kukkia tehdä ja huomattiin, kuinka terävää ne voivat olla ja niin ne alkoivat kirjoittaa toisillensa muistiin kuvitelmiaan, olihan piälysmisjärjestelmä syntynyt jo paljon aikaisemminkin, kuin opittu muistiinkirjoitus.
- jahså
- EclipsE
että eräs allahin nimistä on eksyttäjä?
- Ranya*
>... eräs allahin nimistä on eksyttäjä?
Mitä siit'? - EclipsE
Ranya* kirjoitti:
>... eräs allahin nimistä on eksyttäjä?
Mitä siit'?No mitä luulisit?
- sharifa
armahtaja,armelias,kuningas,pyhä,rauha,uskollinen,suojelija,mahtava,kaikkivoimainen,ylpeä,tekijä,luoja,muodostaja,anteeksiantaja,hallitsija,antaja,huolehtija,avaaja,tietävä,rajoittaja,laajentaja,nöyryyttäjä,kohottaja,tuomari,oikeudenmukainen,hyväntahtoinen,ymmärtävä,lempeä,käsittämätön,aina anteeksiantava,arvostava,korkea,suuri,valvova,ravitsija,kunnioitettu,majesteetti,antelias,tarkkailija,rukouksiin vastaaja,kaiken käsittävä,viisas,rakastava,taitava,uudelleen eloon herättäjä,todistaja,totuus,luotettu,vahva,horjumaton,hyväntekijä,ylistetty,tilintekijä,uuden luoja,palauttaja,elämän antaja,kuoleman tuoja,elävä,ikuinen,löytävä,arvostettu yksi,pysyvä,kykenevä,valtias,lähentäjä,etäännyttäjä,ensimmäinen,viimeinen,ilmestyvä,kätkeytyvä,hallitseva,ylhäinen,hyvä,armollinen,kostaja,virheiden pois pyyhkijä,myötätuntoinen,kuninkaiden kuningas,hän joka on korkeus ja kunnia,oikea toimiva,kokoaja,rikas,rikkaaksi tekevä,kieltäjä,vahingoittaja,suosija,valo,opastaja,alkaja,jäävä,perijä,oikeamielinen,kärsivällinen,Jumala-korkea on Hänen Kuninkuutensa! (missä tuossa on eksyttäjä????)
- Anonyymi
sharifa kirjoitti:
armahtaja,armelias,kuningas,pyhä,rauha,uskollinen,suojelija,mahtava,kaikkivoimainen,ylpeä,tekijä,luoja,muodostaja,anteeksiantaja,hallitsija,antaja,huolehtija,avaaja,tietävä,rajoittaja,laajentaja,nöyryyttäjä,kohottaja,tuomari,oikeudenmukainen,hyväntahtoinen,ymmärtävä,lempeä,käsittämätön,aina anteeksiantava,arvostava,korkea,suuri,valvova,ravitsija,kunnioitettu,majesteetti,antelias,tarkkailija,rukouksiin vastaaja,kaiken käsittävä,viisas,rakastava,taitava,uudelleen eloon herättäjä,todistaja,totuus,luotettu,vahva,horjumaton,hyväntekijä,ylistetty,tilintekijä,uuden luoja,palauttaja,elämän antaja,kuoleman tuoja,elävä,ikuinen,löytävä,arvostettu yksi,pysyvä,kykenevä,valtias,lähentäjä,etäännyttäjä,ensimmäinen,viimeinen,ilmestyvä,kätkeytyvä,hallitseva,ylhäinen,hyvä,armollinen,kostaja,virheiden pois pyyhkijä,myötätuntoinen,kuninkaiden kuningas,hän joka on korkeus ja kunnia,oikea toimiva,kokoaja,rikas,rikkaaksi tekevä,kieltäjä,vahingoittaja,suosija,valo,opastaja,alkaja,jäävä,perijä,oikeamielinen,kärsivällinen,Jumala-korkea on Hänen Kuninkuutensa! (missä tuossa on eksyttäjä????)
Etäännyttäjä vastaa suunnilleen eksyttäjää
Muistaakseni koraanissa myös sanotaan hänen pahentavan sairautta jo hänelle paatuneiden ihmisten sydämmessä. Iljettävää ajatella, jos joku kyseen alaistaa häntä, hän tahalteen etäännyttää ihmistä, jotta tämä joutuisi helvetin tuliin.
- Anonyymi
Ainakaan Koraanissa ei lue että Allah rakastaa ihmisiä. Almuilla, päivittäisillä pakkorukouksilla ja/ tai tappamalla vääräuskoisia voi kuitenkin päästä Paratiisiin.
- Anonyymi
Hänen rakkautensa tulee aikanaan esiin mm. Imaami Mahdin tullessa. Mutta jotta emme eksy laittomuuteen yms. Hän tullee pitämään pyhistä kirjoituksista melko paljon kiinni.
Vaikea on ymmärtää asiaa jos ei ole lukenut yhtään Harun Yhyan teosta Hazrat Mahdi and Prophet Isa pdf . Allah tulee osoittamaan rakkautensa seuraavan 500 vuoden kuluessa , mutta jo nyt aavistus siitä on kerrottu meille.
Tulee muistaa että Jeesuskin sanoi: joka pitää kiinni ja noudattaa minun sanaani se on joka minua rakastaa ja Jumalakin rakastaa häntä.
Vaikea on luopuneiden tätä hyväksyä. - Anonyymi
Pyllyt pystys mekasta poispäin, siin on kivi mitä kumartavat, koskaan toi ei tuu suutaan kyläh avaamaan ja misäs se suu tossa kivessä olisikaan ainakaan elävä semmonen
- Anonyymi
JOUKKOHYSTERIAA
Ehkä piirustuskilpailu vähentää oikeauskoisten viihtyvyyttä – jospa lähtisivät heidän uskontoaan kunnioittaviin maihin voimaan paremmin.
Kiva ainakin uneksia. - Anonyymi
Kuinkas voivatkaan olla turhia nämä miehet
- kaikki naisten siivelläh eläjiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas voivatkaan olla turhia nämä miehet
- kaikki naisten siivelläh eläjiäValeitten aamu koskahan heräävät yösä ahertajat päivän valeisiinsa ja läpukän läpsytelyihisä
- Anonyymi
Näitten elämän kieroutumat on vuosisatojen takaista perintöä, jot luulevat muuta mitään olevankaan neitseiten peräs juoksijat ja lapraukoon hyväks käyttäjät
- vernuavat vain jotain vanhaa kirjoitustarua sitten olevansa näillä oikeassa - Anonyymi
Tässä on ilmiselvästikin kysymys islamilaisten kuvitteelisesta allah. Vastaus noihin kysymyksiin on jokailla itsellään, mitä ja miten kuvittelee ja näkee. Niitä voi pähkäillä keskenään ja etsiä vastausta.
Voidaampa sanoa, mitä votkapullon juotuaa tai heroiini paketin syötyään näkee ja kuvittelee. Selvittyään on jälleen omaitsensä, omine murheineen, aivan toista mieltä.
Ihminen on senverran kuvittelevainen, herkkäuskoinen, helposti harhautettavissa ja luulotautiinen, että uskoo olemattomiinkin. Sellaiseenkin esim. käsky tuli allahilta...., kuten tavallisestikin tavallinen hörhökin niin vois sanoa tehdessään jotakin hyvää tai pahaa, siis sanotaan "jinksahti vaan päässsä"- Anonyymi
Hyvin meinattu hyvä
Joka paalun nokasta huutaen meinaa lentoon lähteä olkapäitään heilutellen
- se on näille tyypillistä, lähtisivät siitä siihen omaehtoiseen lentoosa, niin loppuis näitten kiekumiset
- koskaan noi eivät tuu pystymään ihteänsä elätään ja rakentamaan
- vaan aina juonien pyrkien niskanpäälle elävät muitten siivelläh
Näillä on siipeilyihin vuosisataiset perinteet ja kuniakasta vielä, kuin naisten kuritus hallinta kuniakkaasti, on nää puotetava vielä tolpiltaa ja kaikki
- Anonyymi
pertin iltarukous youtube
- Anonyymi
Kaunis Lotta - Korsuorkesteri youtube
VAPAA SUOMALAINEN NAINEN JA OSANSA TEKEE KUIN MIEHETKIN
- Anonyymi
Uskonto on ikävä asia siten että aletaan palvoa rituaaleja vaatteita sääntöjä ja ihmiskäskyjä enemmän kuin Luojaa. Unohtuu pää asia että meidät on luotu. Kristityt on pyhiä ja Abrahamin Jumalan Messiaan kansaa mutta niitä muita vanhoja profeettoja ei enää tarvi eikä eläinuhria kun se messias juttu. Ne vanhat rituaalit saa aikaan vihaa .
- Anonyymi
Raamatun tarkoitus on vain hyvin vähäinen, koska Jumala on ns. elävä ja ajaton ja raamatussa selviää miten JEESUSKIN kaateli kirkon pöytiä
Joka haluaa löytää tai ottaa vastaan ison herramme tunteisiimme silloin ei elämän vesi tule koskaan kaivostamme loppumaan, JUMALUUS EI KOSKAAN ESIINY NÄKYVÄSTI
niinpäs-niin >>> Vimpelin Väinämöinen - Morsiamenryöstö youtube - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tarkoitus on vain hyvin vähäinen, koska Jumala on ns. elävä ja ajaton ja raamatussa selviää miten JEESUSKIN kaateli kirkon pöytiä
Joka haluaa löytää tai ottaa vastaan ison herramme tunteisiimme silloin ei elämän vesi tule koskaan kaivostamme loppumaan, JUMALUUS EI KOSKAAN ESIINY NÄKYVÄSTI
niinpäs-niin >>> Vimpelin Väinämöinen - Morsiamenryöstö youtubeTule sellaisenaan Marika youtube
On vain yksi elämän polku joka käy kaiken elämän kanattamaan ja siltojen rakentajana ja pitää elämän ja syntymästä huolta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpäs-niin >>> Vimpelin Väinämöinen - Morsiamenryöstö youtubeELÄMÄN MATKAA
Sateisena kesänä 1974 Väinämöinen lauloi rakastamistaan kukista omalla hiekkarannallaan:
”Muut moittivat kehnoksi kesää
minä laulan ja kiittelen.
Teen hiekkarannalle pesää,
kevätkäkeä kuuntelen.
Luojan kukkia kasvaa siellä:
sini, puna, valkea, keltainen.
Lemmenkukka on pieni ja sininen.”
Kastellaan vähäsen itekkin elämän kukkaa sisinmässä LOISTAVAA
- Anonyymi
SOPEUTUMATTOMAT NORMAALIIN
Huoleton henkilö Hatanpäällä 2020-luvulla:
Huoleton henkilö meni TULKIN KERA työuupumusstressistä lääkäriin yksi perjantai.
– Onko teillä pitkäkin työputki takana? kysyi lääkäri.
– No, maanantaina pitäis aloittaa. - Anonyymi
Allah on saatana.
- Anonyymi
ALLU on luonut näille ilmaisen elämän muitten kustantamina
- siksipä eivät kivitaskut tuu koskaan tuosta luopumaan kunniassaan kierivät
- KYLLÄH pahhuus on näillä elämän ohjeina
- Anonyymi
Kyllä allah on rakastava. Täytyy vaan käydä imaanikoulutus ja oppia koraani ja noudattaa sen ohjeita. Miten se on merkillistä.
Pakanat ja vääräuskoiset kysykää nyt tollaisia.....ha....haaaa.....
Anneli Saarikko aloittaa imaanien korkeakoulutuksen Suomessa. Mahtaa alkaa vääräuskoistenki pitää kääntyä islamilaiseksi ja oppia ulkoa koraani. Imaanit tenttaavat ja uppiniskaiset suomalaiset laitetaan jalkaketjuihin ja putkaan yöksi ja hakataan. Päivät kovaa opiskelua ja rukousta. Että alkakaahan lukemaan kouluissa koraania ja ulkoa osaatte, kun tentataan sitten, opitte allahin rakkauden tuntemaan.- Anonyymi
Nämähän sähinöin pilaavat suomalaisten lasten koulunkäynnitkin rauhatomuuksillaan ja keskitymispuuteillaan, välinpitämätömiä vielä ovat kun suomalainen kuminkin pukaa näilleh ilmaisen elämän
Eemuutakuin tolpaan kaahasu ja sieltä kajuutain, näin se elämä on sit ilmasta
- Anonyymi
Allahi tarvitsee rahaakin, siihen nyt eivät alati supistuvat öljyrahat riittäne. Anneli Saarikko ajaa kiivaasti tukipakettia 750 miljardin vasemmistolaisten puolesta.
Sanna Marin sen allahille neuvotteli suomalaisten puolesta ja hyväksi opimukseksi kehuikin, minä pääministeri,
Maria Ohisalo olikin jo sitämieltä, että allah tarvitsee rahaakin, tottakai.- Anonyymi
Joo pitää keätä kolehtia
TÄÄ HUTISALOHAN ON TÄYS LIIDOKKI, eihäs tulta jo siipiä saaha taitetua
- Anonyymi
Kun lueskelee islamin matkaan potkasua n. 600v sitten, olihan aikas rasvasta hömpää josta vieläkin kumartavat mekka kivvee
Tajuaakohan nämä vieläkään - jotta näiltä on terves elämä tuhottu ja tyystin
- näitten arvot ja tunne elämä on aivan sairasta- Anonyymi
>>>Sillanpään marssilaulu
Tähän pyrkikäämme yhteishengessä, kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta
- Anonyymi
Allah käskee muslimi naista rakastamaan toista muslimi naista, kuten muslimi mies voi vain rakastaa toista muslimi miestä.
Siksi meillä on muslimeina velvollisuus lopettaa viha muslimi seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
Allah rakastaa muslimi seksuaalivähemmistöjä ja vihaa muslimi seksuaalivähemmistöjen vihaajia.- Anonyymi
Kiveehän nämä kumartavat ja alvariisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983