Mikähän on normaali leposyke kolmekymppisellä normaalilla ;-) naisella?
mikä on normaali leposyke
5
2641
Vastaukset
- ...
Jos syke on koholla, kannattaa vähentää suolan käyttö minimiin ja juoda paljon nestettä.
- pöpö.
Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.
pöpö. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.
Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.
- Nurse
lilli4 kirjoitti:
Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.
Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta. - normaali syke
Nurse kirjoitti:
Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta.olen 10-vuotias poika urheilen lähes joka päivä ja leposykkeeni vaihtelee 49 ja 60 välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522