mikä on normaali leposyke

pöpö.

Mikähän on normaali leposyke kolmekymppisellä normaalilla ;-) naisella?

5

2557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos syke on koholla, kannattaa vähentää suolan käyttö minimiin ja juoda paljon nestettä.

• pöpö.

Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.

• pöpö. kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.

Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.

• Nurse
        lilli4 kirjoitti:

Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.

Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
        Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta.

• normaali syke
        Nurse kirjoitti:

Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
        Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta.

olen 10-vuotias poika urheilen lähes joka päivä ja leposykkeeni vaihtelee 49 ja 60 välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe