Mikähän on normaali leposyke kolmekymppisellä normaalilla ;-) naisella?
mikä on normaali leposyke
5
2557
Vastaukset
- ...
Jos syke on koholla, kannattaa vähentää suolan käyttö minimiin ja juoda paljon nestettä.
- pöpö.
Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.
pöpö. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Minulla leposyke on ollut 80-100 vaikka syön beetasalpaajaa. On tosin ollut vähän työkiireitä mutta en tunne olevani kovin stressaantunut.
Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.
- Nurse
lilli4 kirjoitti:
Kuka sanoo mikä on normaali?! En usko, että toi 50 on mikään ihannelukema.
Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta. - normaali syke
Nurse kirjoitti:
Normaali leposyke on siinä 60-80 (55-85). Mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet, sitä laiskemmin todennäköisesti myös sydämesi lyö. Kestävyysurheilijoilla syke saattaa olla jopa 35 lyöntiä minuutissa. Stressi, väsymys, rasitus, kuume ym. taas nostavat sykettä.
Leposykkeenä 50 on matala; harvoilla se on luonnostaan ja toisaalta noin harva syke voi myös kieliä sydänsairaudesta.olen 10-vuotias poika urheilen lähes joka päivä ja leposykkeeni vaihtelee 49 ja 60 välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628