koska syöminen näkyy vaaalla

Silmät kiinni

Jos mä heti aamulla herkuttelen yli dieetiin, Näkyykö liikagrammat heti vaa`àlla. Vai parin tunnin päästä, seuraavana aamuna, seuraavan päivänä ?
Joskus on vaikea tietää miks paino nousee ja laskee jos on mielestää syönyt oikein

7

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia

hetihän se painossa tuntuu jos punnitset eka ittes ja sit juot puoli litraa vettä ja taas punnitset niin siinähän on tullu puoli kiloa lisää. mutta NÄIN EI PIDÄ PUNNITA!!! punnitse itsesi aina samaan aikaan päivästä, aamu on hyvä aika. eikä yhden päivän herkuttelu jätä tuntuvaa painonlisäystä, jos dieettisi jatkuu normaalisti. muutaman perättäisen päivän mässäily vasta tuntuu painossa oikeasti, rasvan kertymisenä.

• silmissä vikaa

Päivän mittaan painoni vaihtelee jopa 3 kiloa. Oks se ihan ok ?

• tiia
        silmissä vikaa kirjoitti:

Päivän mittaan painoni vaihtelee jopa 3 kiloa. Oks se ihan ok ?

aika normaalia! jos punnaat itses aamulla ku et ole moneen tuntiin syöny etkä juonu, painat vähemmän ku silloin ku punnaat itses ku oot just syöny ja juonu! neste painaa ihan mielettömästi mutta ei se lihota. eli se sun 3 kiloa ei ole yhtäkkiä tullutta läskiä joka katoaa vessassa käynnin jälkeen, vaan nestettä ja muuta paskaa:)

• tyhmä
        tiia kirjoitti:

aika normaalia! jos punnaat itses aamulla ku et ole moneen tuntiin syöny etkä juonu, painat vähemmän ku silloin ku punnaat itses ku oot just syöny ja juonu! neste painaa ihan mielettömästi mutta ei se lihota. eli se sun 3 kiloa ei ole yhtäkkiä tullutta läskiä joka katoaa vessassa käynnin jälkeen, vaan nestettä ja muuta paskaa:)

Jod mun kysymykset on tyhmiä, eikä niihin sitten sun kannata vastata. Mä vaan oon kertakaikkiaan niin pöhkä etten tota tajunnut. Mullekun on sanottu että mitä enemmän juo sitä vähemmän paino vaihtelee. juonks mä sitten liikaa ?

• tiia
        tyhmä kirjoitti:

Jod mun kysymykset on tyhmiä, eikä niihin sitten sun kannata vastata. Mä vaan oon kertakaikkiaan niin pöhkä etten tota tajunnut. Mullekun on sanottu että mitä enemmän juo sitä vähemmän paino vaihtelee. juonks mä sitten liikaa ?

...kukahan noin on sulle sanonu... siis ehkä paino ei vaihtele vettä juodessa = läskiä ei kerry niin paljo koska neste vie nälkää ku ei mahaan mahdu ruokaa, mutta tottakai se vaa'assa näkyy jos on just juonu ennen punnausta!!! kesken päivän ku käy vaa'assa mihin kellonaikaan sattuu, ei se anna oikeeta kuvaa painosta..

• Ansku
        tiia kirjoitti:

...kukahan noin on sulle sanonu... siis ehkä paino ei vaihtele vettä juodessa = läskiä ei kerry niin paljo koska neste vie nälkää ku ei mahaan mahdu ruokaa, mutta tottakai se vaa'assa näkyy jos on just juonu ennen punnausta!!! kesken päivän ku käy vaa'assa mihin kellonaikaan sattuu, ei se anna oikeeta kuvaa painosta..

Täytyy ensin sanoa että on aika ilkeää
        haukkua toista tyhmäksi sen takia että
        sen kysymykset tuntuu itsestä niin helpoilta.
        Ja kyllä se minusta tuntuu ainakin paljolta
        jos paino voi päivän aikana heitellä jopa
        kolmella kilolla. Itse syönnin jälkeen painan
        yleensä n. kilon enemmän ja se laskee takaisin
        kun on kulunut pari tuntia siitä syönnistä.

• tiia
        Ansku kirjoitti:

Täytyy ensin sanoa että on aika ilkeää
        haukkua toista tyhmäksi sen takia että
        sen kysymykset tuntuu itsestä niin helpoilta.
        Ja kyllä se minusta tuntuu ainakin paljolta
        jos paino voi päivän aikana heitellä jopa
        kolmella kilolla. Itse syönnin jälkeen painan
        yleensä n. kilon enemmän ja se laskee takaisin
        kun on kulunut pari tuntia siitä syönnistä.

... täytyy nyt sanoa että en ole haukkunut ketään tyhmäksi!!! satuin vaan laittamaan tohon että "tyhmä kysymys" koska painon vaihtelu nyt sattuu olemaan hyvin normaalia päivän aikana. varsinkin riippuen siitä, kuinka paljon juo - jos on sellainen vesijuoppo kuin minä, että saattaa ruoan kanssa mennä parhaimpana päivänä litrakin vettä...

siis: pyydän anteeksi jos olen jotakuta loukannut. se ei ole ollut mitenkään tarkoituksellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe